Yvonne Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Leuk vind ik het ook zeker Jane, en kan er ook wel de humor van inzien als men in de lacht schiet als ik onverhoopt word gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 hoorden zussen mij vroeger zingen tijdens de vaat, dan moest ik de kamer in om die vaat op te ruimen, zo sneu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 sneuvelen deed onze Lars bijna, maar zeker niet helegaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 helegaar niet want de uitglijder wordt geen terugval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Val je terug dan ben je langer "onderweg" en is de stap naar een beter leven weer veeel verder in de verte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 vertes kunnen mooi en lelijk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 zijn we in het donker gelijk gelijkgestemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Gelijkgestemden zijn we vaak meer dan we van te voren weten of denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Denken staat vaak in de weg van het gewoon doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Gewoon doen lijkt best simpel maar is vaak heel moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Moeilijk lijkt het alleen zolang je het nog niet gedaan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Heb toch wat meer vertrouwen in jezelf, dan blijkt 'moeilijk' vaak lang zo 'moeilijk' niet meer te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 er te zijn is al wat we hoeven in wezen, doen is aanvullend en meestal echt simpel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Simpelheid is de uiterste verfijning  (naar L. da Vinci) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Fijn in geval van acute paniek: extra slagroom op de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Koffie, zuiver of niet, ik drink het al jaren niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Erg leuk, jou uitspraak Ragnar, hij doet me denken aan iemand die al jaren geleden is gaan hemelen: mijn schoonvader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Mijn schoonvader had namelijk als een soort van lijfspreuk: 'Eenvoud siert' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Siert je schoonvader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 (bewerkt) Schoon zijn vader 't hem verbood: Jantje scheen de pruimen - O! als eieren zo groot - te gaan plukken. Â Hier is, zei hij, noch mijn vader, noch de tuinman, die het ziet: Â Aan een boom, zo vol geladen, mist men vijf zes pruimen niet. Â Maar ik wil gehoorzaam wezen, en niet plukken: ik loop heen. Â Zou ik, om een hand vol pruimen, ongehoorzaam wezen? Neen. Â Voord ging Jantje: maar zijn vader, die hem stil beluisterd had, Â Kwam hem in het loopen tegen voor aan op het middelpad. Â Kom mijn Jantje, zei de vader, kom mijn kleine hartedief! Â Nu zal ik u pruimen plukken; nu heeft vader Jantje lief. Â Daar op ging Papa aan 't schudden, Jantje raapte schielijk op; Â Jantje kreeg zijn hoed vol pruimen, en liep heen op een galop. 19 december 2016 bewerkt door Ragnar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 In vol galop wil ik steeds regelmatiger van dit forum heen, maar heb diegene die hier steunen nodig als geen een. Quinn, smart en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Geen een forummer die niet wil steunen, maar dichtverzen gaan me te ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Verder valt het me op dat zowel Ragnar als Sitar zich niet aan de regels van het spel heeft gehouden: beginnen met het laatste woord,  óf met de laatste woorden van de voorganger maar daar dan niets vóór of tussen zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Iets voor of tussen zetten EN beginnen met een totaal ander woord ( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 hoort zegt het voort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden