haddock Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Vandaag was t hier rare snijbonen met hakkieballen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 ballen verstand van pubquizvragen, logisch wel, kwam al nooit in een kroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Een kroeg in de buurt was ooit mijn tweede huiskamer maar een pubquiz deden we daar nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 (bewerkt) mijn zus had ook zo'n stamkroeg als 2e huiskamer, en deed niets dan kaarten en spelletjes pubquizzen zijn meer van later denk ik? Volleymaatje die m goed weet te raken is net zo verslaafd aan de pubquiz als aan het bier, het gezelschap en zijn IQ en ego strelen. Ik was meer de lonely wolf op de bank met drank en chips, toen nog. 4 mei 2021 bewerkt door lady jane Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Nog nooit gezien; @lady jane die de domino regels mist Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 mist ze echt wel vaker Quinn, grotere chaoten dan ik zie je zelden Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 zelden gedraag ik me alsof ik aangeschoten in een pub zit, uitzonderingen maken de regel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 De regels hier worden over het algemeen goed in de gaten gehouden door Jane, dus deze misser wordt haar uiteraard niet aangerekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Gerekend vanaf gisteren heb ik 1 nacht geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Slapen vind ik heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Heerlijk om op bevrijdingsdag geen alcohol te drinken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 In kennelijke staat zullen ze ons niet aantreffen op deze bevrijdingsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Bevrijdingsdag blijft voor mij elk jaar een bijzondere dag. Wat mij betreft mag het daarom ieder jaar een vrije dag worden. Daar wil ik best een Christelijke feestdag voor inleveren als dat zou moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Moeten we die sowieso niet gaan inruilen voor herdenkingsdagen die voor niet-gelovigen ook betekenis hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 hebben de ZZpers dan niet ook recht op vrij, zonder later inhalen zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Zelf kiezen wanneer je werkt is vaak het voordeel én nadeel van zzp'er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 zij nemen de risico's zelf en alles op de koop toe, maar toch..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Dus daarom voel ik me nu ook zzp'er, vanwege die wisselende werkdagen en het zelfstandige werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Meer feestdagen is natuurlijk sowieso een goed idee, of je nou zzp'er bent of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 niet Sandro, maar Gerdi Verbeet gaat die vrije dag regelen als haar erfenis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Erfenis is een nalatenschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Laten schapen zich elk jaar scheren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Scheren is wel nodig voor die arme schapen , of ze een keus hebben ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 hebben hun fokkers voor ze verpest, oorspronkelijk verloren schapen door te ruien hun wintervacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Wintervacht verliest mijn kat nu ook . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden