lady jane Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 gevallen vrouw voor één euro; koopje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Op je bek gaan af en toe hoort er ook gewoon bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Bij deze zeg ik hop lieke naar boven was draaien ' stofzuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 Stofzuigen, dweilen, badkamer en wc schoonmaken ed moet ik ook nog doen maar ik heb er geen zin in dus ik schuif het steeds voor me uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 Voor me uit is het donker, achter me ook; doorgaan dus maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 (bewerkt) ... 14 maart 2021 bewerkt door Kohtje te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 maart is nogal wisselvallig tot nu toe, net als mijn gezweef mbt stemmen morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 Stemmen morgen voor jullie ja! Is het spannend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 Stemmen is goed, maar wel buiten de kaders: stemt allen piratenpartij! En dat meen ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 Uitbrengen van mijn stem vind ik bijna een verplichting, er zijn genoeg landen waar stemmen niet mogelijk blijkt, of waar de verkiezingsuitslag van tevoren al is vastgesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 stel dat je op een vrouw stemt, is de persoon of de partij dan het belangrijkste nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 nu wel ja, nog steeds blanco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 Blanco stemmen worden niet verdeeld over de partijen, ze zijn ongeldig maar tellen wel mee bij het berekenen van het opkomstpercentage lees in net in de NOS app. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 Sappenkuur deed ik vroeger elk voorjaar, net zoals nòg vroeger mijn moeder de voorjaarsschoonmaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 Schoonmaak vind ik ondankbaar , volgende dag kan je zo weer opnieuw beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 Beginnen met drinken lijkt zo aanlokkelijk, maar omdat her stoppen zo moeilijk is, laat ik het beginnen vandaag maar achterwege. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 Achterwege laten is idd het beste wat je kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2021 doe nu maar eens een dagje iets wat je echt voedt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2021 Voedt het schaap het lam (voedsel voor de maag) of voedt het lam het schaap (voedsel voor de ziel)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2021 zielsverwanten herken ik op dit forum en ook het worstelen met filosoferen, malen, relativeren, doemdenken, ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2021 doemdenken is erg als je het voor jezelf doet, nog ergen bij anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 15 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2021 Bij anderen lijkt het soms allemaal vanzelf te gaan maar zou dat dan alleen maar schijn zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 Zijn we niet allemaal de baas over onze eigen gedachten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 gedachten niet, die komen en gaan, de daden daarentegen wel, die bepalen we wel zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 Zelfs daar zijn de meningen over verdeeld... iets met predestinatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden