Lieke7777 Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Digitaal zijn de jongeren beter . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Beter niet, wel anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Anders horen ze er niet bij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Niet bij de pakken neerzitten, na Pasen mogen we misschien weer een terrasje pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Een terrasje pakken vind ik overigens een wonderlijke uitdrukking, je kunt toch helemaal geen terras pakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 pakken doe je je biezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Zender q music staat aan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 taanderijen waren vroeger nodig om visnetten tegen schimmel en rot te beschermen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 11 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 Bescherm en koester jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 zelfstandig dingen leren ondernemen en rolpatronen doorbreken, was na mijn scheiding best moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Moeilijke dingen toch doen geeft de meeste voldoening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 voldoening kwam er idd, maar toen ik er nog middenin zat had ik daar weinig aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Aan zelfbeklag heb je op zo’n moment toch ook niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 veel had ik aan in het hier en nu leren leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Leren leven met mezelf is voor mij persoonlijk het moeilijkst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 moeilijkste dingen overwinnen geven vaak ook de mooiste voldoening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Voldoening halen uit het onmogelijke daar kan je veel over leren . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 52 minuten geleden zei Musashi: Leren leven met mezelf is voor mij persoonlijk het moeilijkst (het lijkt lui, maar het is wel zo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 zo heeft lui zijn ook voordelen Quinn; de kracht van de herhaling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Herhaling is de kracht van elke boodschap lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 boodschappen moet ik nog doen, maar eerst de kruiden naar buiten, en dan ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Weeral begrijp ik hier iets niet wat @Quinnschrijft: wat lijkt lui dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Lui, dankzij het feit dat ik brutaalweg jouw tekst hergebruikte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 hergebruikte teksten, idem kleding, spullen en boeken; leve de kringloop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Loopt mijn verstand soms echt weg of zo? Want het tweede wat ik dacht was dat @Quinnde spelregels niet meer had gevolgd. M’n euro is dus nu weer gevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden