Bob Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 "gebruiken", "nuttigen" en "innemen" zijn van die woorden waar een alarmbelletje bij moet rinkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Kelen moeten gesmeerd worden, daar is water het beste middel voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Voor het smeren van een keel denk ik eerder aan chocolade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Chocolade lijkt mijn nieuwe verslaving te worden, bij het opstaan denk ik er al aan, het moet niet gekker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 den, slank als een den, dat willen we allemaal wel, maar dat gaat niet lukken als je zoveel chocolade eet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2021 Eet lekker, maar rook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2021 Iets zegt me dat je dat moeilijk vindt, dat niet roken. ik zeg: goed van jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2021 Jou wilskracht zal je je helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Helpen kan de wetenschap, het kan een poos duren, dat er een tijd gaat komen dat die dwang/drang om te roken weg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 weg is pech, voor de sigarettenmaffia dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 maffia, dan denk ik aan Italië, Sicilië, waar ik heel veel ben geweest, waar ik wijn dronk alsof het water was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Er was eens een was en die is er nog steeds, wordt morgen pas gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Gedaan met de was, leve de stomerij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Stomerij… ik denk dat ik daar nog nooit iets heb gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 Best gek, zo'n Engelse tekst opeens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 opeens was die tekst weg van het jaarpact (dacht ik), vond ik niks terug en heb m weer geplaatst, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 sorry is hier niet nodig vind ik, je bent in goed gezelschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Gezelschap had mijn poes afgelopen week van een dekkater , we hopen op een mooie zwangerschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 schappen in onze supers liggen vol eten en spullen, dat is lang niet overal vanzelfsprekend, wat een luxe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Luxe kan hem vaak in kleine dingen zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2021 tentakels, grote grijparmen waarmee monsters je mee naar beneden kunnen trekken, maar gelukkig heb je je fantasie om zich daarvan te kunnen ontdoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 "Doen we dat?" vroeg ze aan de groep, maar niemand keek erg enthousiast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 asterix en obelisk, de striphelden die we allemaal heel goed kennen, dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Dacht ik toch te weten dat die helden rechtop in de boekenkast staan, te luisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden