Quinn Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 Predestinatie is mij te lethargisch, dan liever vrije wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 Wil ik wel stemmen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 stemmen van piano's in een prachtig boek; wolfskwint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 Wint de wolf met of zonder schaapskleren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 Schaapskleren roept in eerste instantie de uitdrukking op met de wolf, maar het blijkt ook een zaak te zijn waar je luxe ondergoed kunt bestellen en ook sokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 Stellen en ook sokken kunnen elkaar zomaar kwijtraken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 Kwijtraken ' altijd maar sokken in de wasmachine . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 Wasmachines gaan zeker minder lang mee dan vroeger. Ze doen het er echt voor, wegwerpmaatschappij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 pijnlijk was het om mijn laatste wasmachine na 25 jaar te laten gaan, dus ik hoop Musashi dat je ongelijk hebt nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 (bewerkt) ‘T nut ervan zie ik ook wel: meer en meer kopen maar dat is nu toch echt allesbehalve nuttig? 17 maart 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 nuttig voor mij bleek dat ik nu een veel energie zuinigere machine kon kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2021 Kopen kan je ook te veel doen soms mateloos . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Mateloos verzamelen van allerlei uitvoeringen van werken van Bach, Mozart en Beethoven wordt doorgaans niet als verslaving aangemerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Aan gemerkt kun je twee betekenissen toekennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 kennen we aan Jannigje het A-merk toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 (bewerkt) Toe maar ' laat Beethoven eens schallen 17 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 schallen de trompetten vanavond voor Rutte of wordt Sigrid (in 2025) onze nieuwe minister president Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Dentalia plan dat ik jaren geleden heb afgesloten komt nu eindelijk eens van pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Pas als de dikke dame zingt, staat de uitslag vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 23 minuten geleden zei Quinn: Pas als de dikke dame zingt, staat de uitslag vast. vast zit mijn bureastoel van 2 maanden oud, op het laagste standje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2021 Standje heeft ook weer meerdere betekenissen, bijvoorbeeld een opgewonden standje of een berisping. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 (bewerkt) berisping en oprisping bestaan allebei, maar het woord risping ben ik nog nooit losstaand tegengekomen 18 maart 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Komen was de naam van een buurman in de polder waar ik opgroeide, hoewel het ook mogelijk is dat je de naam schreef met dubbel o. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 'Met dubbel o' doet me direct denken aan Theo, misschien wel de bekendste en meest bevlogen sportverslaggever die Nederland ooit heeft gehad, helaas in '84 omgekomen bij een auto-ongeluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Geluk bij een ongeluk moet ik dan denken aan jullie programma van heel vroeger: Theo en Thea! Wie kent dat nog en amai wat was me dat eigenlijk voor een (kinder-)programma!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden