nancy Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Uiteindelijk gaat de bevalling je ook lukken Albert, ik heb er alle vertrouwen in! Doorpuffen dus maar. Probeer anders even je gedachten te verzetten, kijk bijvoorbeeld naar de andere reizigers, wat hebben ze aan, waar zouden ze heen gaan of iets dergelijks, dat plaatst je even buiten jezelf. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Albert, ik kon het ook niet alleen. Pas toen ik naar de Jellinekkliniek ging is het me gelukt. En weet je wat zo mooi is? Je hoeft het niet alleen te doen. Er zijn mensen die er hun werk van hebben gemaakt en er betaald voor krijgen om jou en mij te helpen, mooi toch? AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Nou, stap één is al gezet, AlbertRemmo, veel succes! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Heel veel sterkte Ap. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Albert hoi, Easy does it hè. Blik op de toekomst houden. Op naar een beter leven. Succes. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Bijna Duivendrecht en dan word het wéér spannend, van het station naar metro. Hoop dat in en uitchecken weer lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Dat gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Lijn 54 AR denk overstappen en dan op bijvoorbeeld Amstel od Spaklerweg overstappen op lijn 51...... uitstappen bij Ouderkerkerlaan denk ik......ja ik ken je route Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Goeiemorgen, Uit mezelf al om half 9 wakker, toch weer moe nu. De heg moet nog gesnoeid die heeft een hanenkam maar recht is zoveel mooier, zegt Nederland. En alweer viel zoveel blad de afgelopen nacht maar de hark staat binnen en binnen komt niet altijd zomaar naar buiten Dat merk ik vaker. Nog maar een pot koffie dan? Alles wat werkt bij de hoorns te vatten: daar gaat ie! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Oooooo....ik snap het helemaal AR...zó spannend dat openbaar vervoer. En dan al die mensen om je heen die het allemaal zo vanzelfsprekend (lijken te) doen. Maar je hebt het wel gedaan! Op weg naar een beter leven. Dappere AR! Toi toi toi AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Spannende dag vandaag AlbertRemmo, goed bezig! En sterkte. Gisteren niet, vandaag wel. Dagpact: Snoepje Momentum Rapilos Lars AlbertRemmo Bor Quinn AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Een goede morgen allen. Na een paar zware dagen, schijnt het zonnetje weer in mijn hoofd. Ik stond echt op het punt te gaan zuipen, ondanks alle ellende dus ik moest het even kwijt. Sorry als ik dramatisch overkwam maar zo voelde ik me nu eenmaal. Mijn behandeling voor mijn gezonheidsproblemen loopt even niet goed. Het is niet anders en ik zal het los moeten laten en vertrouwen dat het goed gaat komen. No use crying over spilt milk zoals de Britten zo mooi zeggen. smart, basta en Meya reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Kon niet eerder verslag doen, bus leek wel een achtbaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 AR, TT en wie het nodig heeft; AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 AR, kerel, ouwe, heel veel sterkte en succes! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 AlbertRemmo, en wéér een stap vooruit, goed gedaan! Heel veel succes en sterkte gewenst AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Wat ga je precies doen AR? Ik moet de draadjes wellicht nogmaals lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Ja Natuurlijk Lars, dit wil ik en moet ik eindelijk mezelf toestaan. Ik wil een beter leven Ik zie er écht als een berg tegen op maar ik moet mezelf helpen met alles en iedereen die me daarbij kan en wil helpen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Wat een goeie stap AB! CBD druppels voor de wintermaanden een aanrader (wel duur) Zijn op dit moment in de reclame ergens maar weet niet of ik dat mag noemen Je wordt er ook rustig van - tip van de dag Succes iedereen met ADB vandaag smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Leg het later nog een keer uit tomtom te veel gedoe nu met ov Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Hoofdpijn, angst, zenuwachtig,misselijk, hernia begint weer op te spelen, mijn hele lijf trilt en ik moet janken. Kort gezegd, zie er verschrikkelijk tegen op. Vandaag behandelplan Jellinek Minesota Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Zat ik toch bijna in Groningen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Nu in de goeie, terugreis is makkelijker zowel fysiek als mentaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden