Spring naar bijdragen

vrijdag 28 oktober


snoepje

Aanbevolen berichten

Ben weer thuis, en voor degene die het niet weet of nog niet weet, ik ga eerst detox in en daarna 6 weken intern.

Aangezien mijn leverwaardes weer normaal zijn, en verder geen complicaties heb godzijdank is een week detox waarschijnlijk niet nodig,

maar ze willen het doen ivm het niet slapen.

Tja en wat er daarna gebeurt weet ik allemaal niet meer.

Toen ik thuis kwam heb ik eerst maar even een cocktail genomen van paracetamol, diclofenac en oxazepam :(

Ben weer wat rustiger nu, ik kon daar niet eens als een mannequin lopen zo stond ik te stuiteren :D

en ik bedoel dan 1 voet voor de ander steeds. Nou compleet weg hoor evenwicht.

Als jullie vragen hebben stel ze gerust ik weet even niets te schrijven meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet anders heel wat te vertellen maar voor nu krijg jij een dikke VETTE KUS Albert!

Ik kan wel zeggen dat ik weet hoe het voelt maar hoogstwaarschijnlijk weet ik dat niet.
Maaaaaaaaaaaaaar 
Je hebt ballen! Geen harige maar ze zijn er wel!

 

TROTS

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer thuis, en voor degene die het niet weet of nog niet weet, ik ga eerst detox in en daarna 6 weken intern.

Aangezien mijn leverwaardes weer normaal zijn, en verder geen complicaties heb godzijdank is een week detox waarschijnlijk niet nodig,

maar ze willen het doen ivm het niet slapen.

Tja en wat er daarna gebeurt weet ik allemaal niet meer.

Toen ik thuis kwam heb ik eerst maar even een cocktail genomen van paracetamol, diclofenac en oxazepam :(

Ben weer wat rustiger nu, ik kon daar niet eens als een mannequin lopen zo stond ik te stuiteren :D

en ik bedoel dan 1 voet voor de ander steeds. Nou compleet weg hoor evenwicht.

Als jullie vragen hebben stel ze gerust ik weet even niets te schrijven meer

Goede stap genomen!

Ik moest een dagboek en een wekker kopen toen ik in de kliniek was. Telefoon en andere elektronica gingen in de kluis. Contant geld is ook handig, ik kon boodschapjes mee laten brengen. Geld lag overigens ook in die kluis, de counselors hadden toegang. Let een beetje op de kleding die je meeneemt, veel heb je niet nodig. Sportspullen zijn handig.

Het ondergoed was roze gewassen was door een behulpzame medebewoner, die een rode trui bij mijn witte ondergoed had gedaan...

Inmiddels is dat weer vervangen door nieuw, wit..... wel handig nu ik misschien weer ga daten..

Toiletspullen: kijk even of er hoe dan oom alcohol in verwerkt zit. Dan kun je dat beter thuis laten en vervangen door alcoholvrij spul. 

Een goede, lekker schrijvende pen vond ik ook handig.

Als je erg hecht aan persoonlijke muziek: neem een spelertje mee, want geen telefoon.

Ik had tot mijn geluk een stroom verdeelslof meegenomen, zodoende had ik een nachtlampje en kon ik toch mijn tandenborstel opladen.

Zomaar wat tips die me nu nog te binnen schieten. Oh ja, wachtwoorden voor sommige sites zijn ook handig. Ik mocht 20 minuten per week op een vingercomputer om mail te lezen.

Sterkte en veel gelatenheid en inspiratie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...