Momentum Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Dagpact; Momentum Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Goedemorgen allemaal, Er staat me een lange werkdag te wachten. Al vroeg beginnen Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Goede morgen, Dagpact; Momentum Rapilos AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Goedemorgen frummers. En wéér mochten we vanmorgen wakker worden Heb al lekker onder de douche gestaan. Ook een redelijk drukke dag voor de boeg, dus op tijd aan de slag. Koffie en thee staan al klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Goedenmorgen Al een tijdje wakker maar voel me sjaggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Lees dat Albert Remmo weer terug is en echt aan de slag gaat, top Albert. jowan gefeliciteerd met jouw vier jaar. En inderdaad, wat straal jij geluk uit! Meya feessie gehad, maar dat heb jij niet alleen gedaan, want dan had je echt geen tijd gehad om tussendoor berichtjes te versturen Good lord, ik herinner me de feessies van mijn kinders nog wel: 13 van dat spul dat bezig was en inderdaad gewoon ouderwets koekhappen, eierlopen, snoephappen uit een bak water, chips eten met wanten aan en pollepels, spijkerpoepen en ga maar door...... was dood na zo'n middag ... Basta, dank voor jouw compliment van gistermorgen, moet er van blozen... Heb voor het eerst (?) wat op het muziekdraadje gezet. Vandaag is het drie jaar geleden dat Lou Reed stierf. Wat heeft die man schitterend werk achtergelaten... AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Oh jee Snoeperdepoep...... jezelf bij kop en kont oppakken en je zegeningen gaan tellen meis. Weet je nog hoe vaak je in een dip zat de vorige keer? Laat je er niet in meeslepen dit keer hoor. Ga serieus op zoek naar hoe het anders kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Albertremmo voor jou speciaal AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Komt omdat het weekend eraan komt yvonne blijft moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Goedemorgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Goedemorgen Vol. En dan het weekend met een sjaggiekoppie op de bank? .... nee he Snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Kunnen jullie elkaar een handje geven dus Maar zonder gekheid.... het is nog maar donderdag... weekend is nog een heeeeeeeel eind weg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Goedemorgen allemaal. Snoep,in het weekend een kater hebben daar word je pas sjaggie van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Goeiemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Nancy sterkte vandaag in het ziekenhuis! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Och ja, sterkte Nancy! (Zit je haar goed? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Strompelend richting douche even een kop koffie mee pikken. Mogguh. Goedemorgen. Dagpact: Momentum Rapilos AlberRemmo Lars Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Rapilos AlberRemmo Lars Quinn Nadia Ome Lou...laten we er dan maar een 'perfect day' van maken :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Goede morgen. Het is al een perfecte dag. Nu alleen mijn zienswijze daarmee in overeenstemming brengen en houden. Ik ben bepaald geen ochtendzonnetje. Doorgaans breek ik in de loop van de dag echter wel door. Moet ik even tot me door laten dringen dat vandaag weer een perfecte dag is, een "godsgeschenk"... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Ap de aanhouder wint. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Vandaag bezoek van schoonzus. Hoop dat het weer wat opklaart, het is nog zo donker. Met mijzelf lijkt het wat beter te gaan. Niet meer de hele dag dat gehuil, want wat heb ik dat veel gedaan zeg. Verder kom ik tot de ontdekking dat ik al bijna een jaar geen refusal meer geslikt heb. Gewoon vergeten. Ga er maar niet meer aan beginnen, de weerstand tegen drank is nog even groot als voor mijn herseninfarct. nancy, Lieselot, Vol en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 Bolletje!! Gewoon vergeten... pggg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2016 AlbertRemmo, bij JellinekMinesota krijgt u hoop op een ander leven. Ik hoop met je mee. Mij heeft een Minesota-behandeling in elk geval wel een ander leven gegeven. Probeer het. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden