Momentum Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Goedemorgen, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Dagpact: Momentum Lars Kruidenthee Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 (bewerkt) Goedemorgen. Dagpact: Momentum Lars Kruidenthee Nadia Heb een mooie dag, allemaal! 14 oktober 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Goeiemorgen! Dagpact:Momentum LarsKruidentheeNadia jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Dagpact; Momentum Lars Kruidenthee Nadia jowan Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Goedemorgen allemaal, Straks om 8.15 beginnen. Slecht geslapen vannacht, want heb een spier verrekt op Yoga. Pfff, wat kan dat pijn doen zeg. Voel een hele kabel lopen vanaf mijn zij, naar mijn rug. Enfin, vanzelf gekomen, zal vanzelf weer gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Goedemorgen frummers. Laatste werkdag van de week voor velen. Buiten is het koud, lekkerrrrr. Binnen staan warme koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Wat naar Rapi, nu weer een spier verrekt... Zal niks ernstigs zijn, maar je hebt er wel pittig last van, en zeker als je ook nog moet werken. Sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Even gedag zeggen. Vakantie. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Fijne vakantie Koh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Goede vakantie Koh. Werk ze Rap, ondanks de verrekte spier. Een frisse dag, goed om de hersenen te laten doorluchten bedacht ik mij op de fiets vanochtend. Eigenlijk had ik het gewoon koud, maar dan is de warme douche aan het einde twee keer zo lekker. :-) Houd het droog en vrolijk vandaag (zeg ik ook hardop tegen mezelf!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 En weer wakker, goedemorgen. Sterkte met de spier rapilos, klinkt pijnlijk. Fijne vakantie Kohtje. Is ook zo, volgende week herfstvakantie. Dagpact; Momentum Lars Kruidenthee Nadia jowan Rapilos Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Goedemorgen.. Dagpact;MomentumLarsKruidentheeNadiajowanRapilosQuinn Bor Asterix Ben je met een iq van 136 al hoogbegaafd dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Goedemorgen.. Dagpact; Momentum Lars Kruidenthee Nadia jowan Rapilos Quinn Bor Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Goedemorgen.. Ben je met een iq van 136 al hoogbegaafd dan? Ligt eraan welk model je hanteert. Maar alsnog, volgens mij is het nooit verkeerd om intellectueel flink uitgedaagd te worden, hoger dan gemiddeld begaafd of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 (beetje gehaast) Ietje, ken je 'day-a-week-school? Bij onze kinderen op school was er zo'n klasje, ik vond het ineens jammer dat die van ons geen extra hoog iq hebben. Er is een website, zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Er schijnen 2 soorten van HB zijn te zijn; de ene is de vorm van leer-machine worden uitdaging in intellect, hoog IQ (test = momentopname!) daar zijn de meeste scholen op berekend, maar ook HB via een creatievere geest en daarin wordt HB en HG(gevoeligheid) samen gezien vaak dat wordt vaak (te) laat herkend en men weet er minder goed mee om te gaan soms gaat de laatste gepaard met Asperger, en misschien wel andere "stoornissen"ook. In Bodegraven was jaren terug iemand via de Gemeente hier vergaand onderzoek naar aan het doen. Wij zijn er met zoon geweest en eindelijk was er erkenning voor zoon, dat was echt heel fijn. Misschien valt er nog iets over te achterhalen Ietje, best te bereizen vanuit jullie woonplaats voor een keer of wat. Helaas weet ik zijn naam niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Hoi! Nee Bor, hier geen hout. He gelukkig, ik zag dat Sowhat even iets gepost heeft hier. Ik maakte me echt wat zorgen, maar gelukkig, alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 (bewerkt) Je hoeft niks met die trek Bor, gewoon maar even wachten, gaat over, echt! 14 oktober 2016 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Ja de huisarts vroeg ernaar. Omdat het Spanje betreft was het goed. Ik had het berichtje net verwijderd, sorry. Zo is er voor een ander geen touw meer aan vast te knopen. Dan toch nog maar een keer: ik moet op korte termijn van de huisarts naar de cardioloog ivm hartklachten. Enig onderzoek is al gedaan en er is iets niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Nou ja zal wel loslopen Bor, zal allemaal wel meevallen. Mijn man is erbij en mijn ouders zijn daar. En zo snel zal er niks gebeuren hoor. Zal de drank hier nou schuldig aan zijn?? Aarrgg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Dat vind ik knap van je Bor, nee zeggen, en inderdaad, laat het probleem maar daar liggen waar het ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Dankje Lars, ga ik doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Of is het maar weinig werk Bor? Dan zou je haar uiteraard dat plezier kunnen doen. Misschien is ze het eerder deze week vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden