Momentum Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Goeie zondagmorgen. Dagpact:Momentum jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 (bewerkt) Het zou kinderachtig zijn om nu door het vakantiehuis te banjeren he? Vrolijk muziekje aan... 25 september 2016 bewerkt door Vol Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Jullie zouden gewoon op het dagpact kunnen komen......daar hoeft niemand wakker van te liggen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Goed plan, ik ga weekpact vernieuwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Dagpact; Momentum jowan Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Goedemorgen beste mensen, Het beloofd weer een stralende dag te worden. En ik..ga mijn schoen aan doen en aan het werk. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Dagpact; Momentum jowan Lars Rapilos Kruidenthee Goeiemorgen. So...heb ik lang geslapen. Van half elf tot tegen achten. Gisteren ook al. Was nodig. Eerst maar eens koffie en rustig de weekendkrant doorspitten. Verder is er nog niemand beneden. Fijn. Goeie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Zijn we weer, goedemorgen. Dagpact; Momentum jowan Lars Rapilos Kruidenthee Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar, zonnetje komt ook al uit de startblokken. Laat die zondag maar beginnen. Ik heb het niet gevolgd, maar Vol, heb je een familieweekend misschien? Laat ze nog maar lekker pitten dan, heb jij het rijk nog even voor jou alleen... En net als theetje heb ook ik weer hartstikke lang geslapen, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Goeiemorgen, Wat een stralende dag weer.. Dagpact: Momentum jowan Lars Rapilos Kruidenthee Quinn Lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Goedemorgen Hier ook al zonnetjes in huis zon zoon en dochter Poeh kan niet wachten tot ze wat ouder zijn en ik lekker met ze deur uit kan Die van 4 maanden echt zijn slaapjes nodig in eigen bedje Hoe was het gister Bor? Werkze rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Zo effe een bakkie van Vonnie pakken, lekker. Goeie morgen. smart en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Goeiemorgen Dagpact: Momentum jowan Lars Rapilos Kruidenthee Quinn Lieve Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Ja bedankt Yvonne, dat je altijd zo hartelijk klaar staat met de koffie en thee hier, is echt wel heel fijn ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Fijn je weer even te zien Bol, zat net nog aan je te denken. Hoe ist nu met je? Dankje Lieve, lief van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 goeiemorgen frummers de laatste stranddag??? vragen we ons bijna elke dag af en nu zou het zo maar kunnen zijn. Voor de natuur wel goed dat het eens lekker gaat regenen, maar voor mijn humeur??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Gewoon genieten van het moment Jane.... maar dat is jou wel toevertrouwd. Morgen zien we wel weer... maar vandaag is vandaag.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 En nu aan de slag hier... meer dan genoeg te doen... Luitjes, maak er een spetterende zondag van. Dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Moghu Jane Nog steeds erg moeilijk Vonnie. Depressief en erg eenzaam. Maar ik heb er tabletten voor gekregen en als het goed is gaan die binnen een paar weken werken. Verder ga ik als het goed is vrijwilligerswerk doen een soort dagbesteding zodat ik van die eenzaamheid afkom. Dus moet het wel een keer goed komen. Ik hoop het want dit is zo erg moeilijk leven. Maar ik lig, door die medicatie niet meer te malen in bed, das al heel wat. Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Goh Bollewops het is nu week vd eenzaamheid er wordt van alles georganiseerd en het blijft een heel moeilijk te doorbreken iets he. houd je taai meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 25 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Veel sterkte bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2016 Rapport Share Geplaatst 25 september 2016 Lady jane, het strand is er toch niet alleen voor volleybal? Het strand is er toch ook om te genieten van de gure weersomstandigheden? Daar hebben ze dan weer warme chocolademelk voor uitgevonden.. voor na (??) afloop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden