Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Quinnik heb zojuist alles met volle liefdevolle aandacht gelezen. Ik zend je warmte en genegenheid voor jezelf. Het was niet jouw schuld. In de verste verte niet. Ik voel je kracht. Wij allemaal, denk ik. Levenskrachtig toch. Moge jij leven, liefhebben en groeien. 

Geplaatst

Vannacht wakker geworden omdat er iemand m'n kamer in kwam. Het goede nieuws daarvan is dat ik sliep. Het slechte nieuws is dat ik de rest van de nacht in de rec heb zitten roken. Je mag hier niet roken. Laat me dan maar buiten roken. Je mag niet naar buiten. Dan rook ik binnen. Ga naar bed. Daar ligt iemand anders in. Wat? Verpleging in paniek, sigaret aan. Klaar.

Geplaatst
4 uur geleden zei Quinn:

Vannacht wakker geworden omdat er iemand m'n kamer in kwam. Het goede nieuws daarvan is dat ik sliep. Het slechte nieuws is dat ik de rest van de nacht in de rec heb zitten roken. Je mag hier niet roken. Laat me dan maar buiten roken. Je mag niet naar buiten. Dan rook ik binnen. Ga naar bed. Daar ligt iemand anders in. Wat? Verpleging in paniek, sigaret aan. Klaar.

Weet niet vanwaar je ergens bent of op wat voor afdeling je ligt, maar dit zou toch opgemerkt moeten zijn door het personeel (of lig je op een afdeling zonder camerabewaking?). 
Onlangs las ik ergens een bericht, ik denk dat het over de Broeders van Liefde ging, dat ze besloten hadden om al hun psychiatrische afdeling rookvrij te maken; ik mag erg hopen dat ze dat niet doen. 
Ik zie dat je hier vele harten onder de riem krijgt en heb wel wat van je gelezen, maar te weinig om hetzelfde te doen, want het zou niet oprecht zijn. Wat ik wel oprecht kan zeggen is dat ik je het beste wens, want een opname is nooit eenvoudig. 

Geplaatst (bewerkt)

Gedwongen afkicken van roken, ik vind dat nogal invasief en eigenlijk is het misbruik maken van iemand in een afhankelijke/kwetsbare situatie. En dat terwijl het medisch personeel er meestal zelf wel pap van lust.

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Als er érgens gerookt wordt, dan is het wel in de psychiatrie. Dat verbod geldt bij sommige klinieken in NL ook, jammer genoeg want inderdaad wat BJ zegt, je slaat er de plank mee mis.

Quinn van mij ook nog een :heart: voor onder je riem, ik heb je gelezen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...