Reacher Geplaatst 23 november 2023 Rapport Share Geplaatst 23 november 2023 (bewerkt) Zoals afgesproken. Jouw liedje. 24 november 2023 bewerkt door Reacher Bericht aangepast. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 24 november 2023 Rapport Share Geplaatst 24 november 2023 Deze begrijp ik niet, waar is quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 november 2023 Rapport Share Geplaatst 24 november 2023 Ik heb het bericht aangepast @Mariann. Ik weet eigenlijk niet of het een afscheidsliedje is. Het voelt alleen maar zo. En ik weet niet waar hij is. Ik ben hem kwijt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 november 2023 Rapport Share Geplaatst 24 november 2023 (bewerkt) @Quinn, afgelopen maart schreef je op het stellingendraadje van @Reacher dat je de aansluiting op dit forum die je vroeger wel voelde was gaan missen, en dat je je eigenlijk ook niet meer veilig voelde op dit forum, vanwege een nare manier waarop hier geplaatste persoonlijke uitingen regelmatig naar jouw en anderen werden teruggekaatst. Gebruik eventueel onderstaande link (en ga zonodig naar pagina 20) om het na te lezen. Ik denk dat de situatie in dat opzicht inmiddels wezenlijk is verbeterd. Dat nare terugkaatsen is al maanden niet meer voorgekomen en dat heeft aanwijsbare oorzaken. Inmiddels zijn er een hoop nieuwe mensen bijgekomen die hier serieuze steun vinden. Echt waar. Kom maar weer eens kijken hier. 24 november 2023 bewerkt door Bob Francoise en Moeps reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2023 Rapport Share Geplaatst 24 november 2023 (bewerkt) lieve Quinn, als je nog leest hier kun je dan even laten weten hoe het gaat met je? Ik mis je ook hier. 24 november 2023 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei Acht jaar en 123 pagina's verder, ik ben er nog. Of weer. Het afgelopen jaar was een hel, waar ik nu, zo openbaar, niet enorm over wil schrijven. Kwestie van tmi. Van kwetsbaarheid. Zelfbescherming. Maar goed, ik ben hier. Ik ben hier omdat ik niet op wil geven. Omdat ik weet dat ik zonder kan en weer zonder ga kunnen. Volgende fase in de strijd. JamesM, Berkje, Lonster1 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JamesM Geplaatst 21 mei Rapport Share Geplaatst 21 mei 1 uur geleden zei Quinn: Acht jaar en 123 pagina's verder, ik ben er nog. Of weer. Het afgelopen jaar was een hel, waar ik nu, zo openbaar, niet enorm over wil schrijven. Kwestie van tmi. Van kwetsbaarheid. Zelfbescherming. Maar goed, ik ben hier. Ik ben hier omdat ik niet op wil geven. Omdat ik weet dat ik zonder kan en weer zonder ga kunnen. Volgende fase in de strijd. Veel sterkte en succes Quinn. Je weet dat je dit kunt, en je kent het forum ook van binnen en buiten geloof ik 😀 Ik blijf je volgen. Groeten James Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei En jij : excuus voor alle excuses die ik iedereen aanbied. Ik ben messed up, maar ik werk eraan. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei Ik mis het geluid van andere mensen in dit huis. De rommel die overal rondslingert, schooltassen, fietsen pal voor de deur in plaats van twee meter verder de garage in. De overblijfselen van D's tigste hobbyproject dat nooit afgemaakt gaat worden. De typische luchtjes in de badkamer. De overvloed aan cosmetica troep die meegroeide met de leeftijd van dochter E. Soms mis ik zelfs de geur van aangebrand eten. Ze zitten in hun examens en ik kan ze niet eens bellen om te vragen hoe het ging of om succes te wensen. Omdat ik ze teveel afleid, uit de concentratie haal en overall gewoon lastig ben om contact mee te hebben. c doet z'n best, natuurlijk doet ie dat, volgens mij kan hij niet anders dan best. En zonder zou ik helemaal verloren en verdwenen zijn, maar toch, het vult niet alles meer op. Het gat wordt groter en ik word kleiner. J zit down under en heeft het daar veel te veel naar haar zin. Ben allang blij dat elk visum voor daar een tijdelijke is, anders kwam ze nooit meer terug, denk ik. Het is veel te veel en veel te groot om te kunnen zien hoe ik hier uit kan komen. bumperjim en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Misschien niet kijken naar het geheel maar kleine stukjes pakken. Repareren van de relaties met je kinderen. Met D. Op zoek naar nieuwe vormen? Ellendig zo’n groot stil huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei (bewerkt) ❤️ 24 mei bewerkt door Francoise Reacher, Quinn en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Een leeg huis is geen leeg hart 🌹. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei Een leeg hart klinkt wel gemakkelijk. Weer dat woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Gemakkelijk is niet altijd beter. Moeilijk is soms veel leuker. Alhoewel leuk ook niet het goeie woord is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei @Musashi moeilijk = de moeite waard Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Knuffel voor jou @Quinn. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Gesofisticeerd, ook mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei Supercalifragilisticexpialidocious Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei Ik ben bang. Angst voor de angst. Bang dat het nooit weg zal gaan. Dat het zo weer kan toeslaan en dat ik weer alleen achterblijf in het diepe donker dat tanden heeft. Intussen schrijven hier mensen met reële problemen, leven veranderende kwesties, intens verdriet. En hier ben ik. Vechtend tegen spoken. Etty, lady jane, Francoise en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei (bewerkt) 15 minuten geleden zei Quinn: Ik ben bang. Angst voor de angst. Voordat ik verder ga nadenken was dit mijn eerste associatie @Quinn. Door je angst heen ademen. 25 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Angst verlamt en maakt nog banger. Maar ook: het blijft niet zo Quinn. En je kunt het aan, want je doet het al. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei 7 uur geleden zei Quinn: Intussen schrijven hier mensen met reële problemen, leven veranderende kwesties, intens verdriet. En hier ben ik. Vechtend tegen spoken. Ha @Quinn, weer eens een bijdrage van mij. Vechten tegen spoken is voor mij net zo reëel als wat jij hierboven schrijft. Soms vind ik ze zelfs lastiger omdat ze soms onbenoembaar en ondefinieerbaar zijn, en daarmee ongrijpbaar, maar daarom niet minder echt of reeel. Denk en voel ik tenminste. Francoise, Reacher, Ayla89 en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei Rapport Share Geplaatst 27 mei Misschien zijn de angsten minder tastbaar. Maar angst voor duisternis met tanden is heel reëel. Alles speelt zich af in ons brein. Het ultieme spookhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 mei Rapport Share Geplaatst 27 mei Op 25-5-2024 om 17:11 zei Quinn: Ik ben bang. Angst voor de angst. Bang dat het nooit weg zal gaan. Dat het zo weer kan toeslaan en dat ik weer alleen achterblijf in het diepe donker dat tanden heeft. Ik las het nog een keer en ik werd/word er heel verdrietig van. Omdat ik het zo herken. Omdat het zo eenzaam voelt en is, althans voor mij karin123 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden