Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik zou bij mijn lief willen zijn in zo’n soort situatie. Jij zou dat in zijn plaats toch ook willen.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Jawel Reach, maar dit is de triljoenste keer dat zijn plannen over de kop kunnen vanwege gedoe rond Q. En daar voel ik me schuldig over. En ik dacht eerst, dat fiks ik zelf wel even, maar het is me vrij duidelijk dat het niet lukt. Wat ik zei, ik weet nu maar net welke sok aan welke voet moet. Dus ja, in alle eerlijkheid, ik wil hem hier. Dan maar egoïstisch. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden misschien kan hij het nu onderweg een beetje volgen, maar dat is toch anders. Maar jij gaat nu voor. Misschien kun je een bordje lekkers voor hem maken (waar hij dol op is dan he, jouw smaak kennen we haha)
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei lady jane: misschien kan hij het nu onderweg een beetje volgen, maar dat is toch anders. Maar jij gaat nu voor. Misschien kun je een bordje lekkers voor hem maken (waar hij dol op is dan he, jouw smaak kennen we haha) Precies. Geef hem erwten! lady jane en Artax reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden doe maar pasta of vullende soep altijd veilig
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Of Brinta met erwten erdoor. Waar is de kwijl emoji als je hem nodig hebt.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hier 🤑 Shoarma. Met aardappelen en kaas en dan de hele handel in de oven. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Quinn: Hier 🤑 Shoarma. Met aardappelen en kaas en dan de hele handel in de oven. Was dit ‘n niet? 🥴 Oeh aardappelen! Misschien dat ik dat eens kan doen.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goed begin @Reacher. Ik heb nu thee. Serieus ja, niet lachen. Iets met maag rustig houden.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden *error error, does not compute* Hele sterke thee dan? Die erg op koffie lijkt?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Tea, Earl Grey, hot. Ik probeer de adviezen op te volgen. Ze hebben de hele handel voor me geprint. En zonet had ik nog een bericht van de psych met een noodnummer voor de nacht. De teller van de douche staat vandaag al op twaalf.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden wel een fijn idee zo'n zorgzame psych. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja, ik heb er mazzel mee. Dat mee gaan vandaag ook, aan de ene kant vond ik het kut, aan de andere kant kwam ik totaal niet uit m'n woorden. Dus ja, de hulp was welkom lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden en zo iemand komt ook niet snel tè dichtbij he
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Je hoort inderdaad niet vaak, LJ dat ze zo zorgzaam zijn, maar bij de crisisdienst zitten vaak goede mensen. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden En ik ben soort van kind aan huis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden