Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Jawel Reach, maar dit is de triljoenste keer dat zijn plannen over de kop kunnen vanwege gedoe rond Q. En daar voel ik me schuldig over. En ik dacht eerst, dat fiks ik zelf wel even, maar het is me vrij duidelijk dat het niet lukt. Wat ik zei, ik weet nu maar net welke sok aan welke voet moet. 

Dus ja, in alle eerlijkheid, ik wil hem hier. Dan maar egoïstisch.

Geplaatst

misschien kan hij het nu onderweg een beetje volgen, maar dat is toch anders. Maar jij gaat nu voor. 
Misschien kun je een bordje lekkers voor hem maken (waar hij dol op is dan he, jouw smaak kennen we haha)

Geplaatst
1 minuut geleden zei lady jane:

misschien kan hij het nu onderweg een beetje volgen, maar dat is toch anders. Maar jij gaat nu voor. 
Misschien kun je een bordje lekkers voor hem maken (waar hij dol op is dan he, jouw smaak kennen we haha)

Precies. Geef hem erwten! 

Geplaatst
Zojuist zei Quinn:

Hier 🤑

Shoarma. Met aardappelen en kaas en dan de hele handel in de oven. 

Was dit ‘n niet? 🥴

Oeh aardappelen! Misschien dat ik dat eens kan doen. 

Geplaatst

Tea, Earl Grey, hot.

Ik probeer de adviezen op te volgen. Ze hebben de hele handel voor me geprint. En zonet had ik nog een bericht van de psych met een noodnummer voor de nacht.

De teller van de douche staat vandaag al op twaalf.

Geplaatst

Ja, ik heb er mazzel mee. Dat mee gaan vandaag ook, aan de ene kant vond ik het kut, aan de andere kant kwam ik totaal niet uit m'n woorden. Dus ja, de hulp was welkom 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...