hub02 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 5 minuten geleden zei Quinn: Vanaf half negen. Dus je hebt al gebeld nu, begrijp ik?
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden O kut, het kan al. Zal nu gaan bellen.
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Nog maar weer een keer gedoucht, geschoren en me normaal aangekleed. Ik kan wel wat. Ze komen straks. hub02 reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Mag ik hier vloeken? Het is mijn bank toch? Godverdomme. Godverdomme. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dinsdagnacht iets afschuwelijks meegemaakt en daar nu flinke gevolgen van. Nu een shitload aan medicatie, straks bloedprikken en dan over een half jaar geloof ik weer controle op bloed. Het gaat niet goed met me, als in, toen ik net koffie om stootte, ging ik janken. En c is onderweg naar huis. Omdat ik niet kon zeggen wat er is gebeurd, heeft de psych dat voor me gedaan. Godverdomme. En ik wil niet cryptisch doen maar ik durf het ook niet te delen want ik schaam me dood. En ja, ik weet dat ik me niet hoef te schamen, maar ik doe het toch. Godverdomme. Janken.
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden man, dat klinkt niet goed. Je hoeft je niet te schamen. Alsof wij hier nooit wat doen. Wanneer komt je vriend?
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Als alles meezit landt hij om een uur of 19 op Schiphol, dan nog hierheen, vannacht ergens
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Quinn toch. Hee jongen, ik sla mijn armen even helemaal om je heen. Geen idee wat er met je is nu, maar het gaat over, het gaat over.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Moet nu te prikken enzo, tref m'n psych daar.
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lieve Quin schaam je ajb niet, wat het ook is.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zit te wachten op het seintje dat ik weer kan gaan. Wat professioneel gekibbel met de psych die vindt dat ik niet alleen moet zijn straks, maar eerlijk? Dit is misschien de eerste keer in heel lang dat ik nul behoefte heb aan mensen om me heen. Onbekenden hoef ik nu niet en aan bekenden wil ik niks uitleggen, dus die hoef ik nu ook niet. Dus. Wat een klotedagen.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Blijf maar even hier dan. Wij zitten tussen die 2 keuzes in. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Thuis. Met een zak vol meds, adviezen en afspraken. lady jane reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hopelijk ook nog wat fatsoenlijks om te eten, straks.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja, heb spul mee genomen omdat c toch ook moet eten straks. lady jane, Reacher en Lonster1 reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden houd je van schaatsen kijken? Om 16.30u de heren op 1500m. wordt spannend.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja, weet het, c zou erbij zijn, die zat bij elke wedstrijd so far. Tot nu dus. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden