kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 En toch vind ik het dapper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 (bewerkt) En de drank nu de deur uitdoen Quinn? Dan heb je een extra drempel, namelijk dat als je wilt gaan drinken dat je eerst de deur uit moet. 8 november 2016 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Strakke planning voor morgen. Uitslapen. Asociaal ontbijt wegwerken. De tweeling meenemen naar een nog uit te kiezen iets. Patat met eierballen eten. Mensen mailen. Iemand overhalen mijn tas in te pakken. Snaren kopen. Zodat ik donderdag überrelaxed aankom en meteen weer weg mag #daretodream Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Strakke planning voor morgen. Uitslapen. Asociaal ontbijt wegwerken. Oeeeh wil ik ook!!! Goed om een plan te hebben. Je dag met de tweeling was geslaagd las ik?! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Hmm nee, dat is morgenmiddag. Vandaag was het pannenkoeken eten, veel beleg voornamelijk. Vinden ze ook groot feest, dus wat dat betreft, zeker geslaagd. Weet je zeker dat je mijn ontbijt wilt? Ik zat te denken aan roerei, bacon, worstjes, de rest van de pannenkoeken, geroosterd witbrood, jam en sloten koffie. Abrikozenjam. Spijsvertering van een spitsmuis. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Mmmm dan ga ik alleen voor het uitslapen Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Snaren kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 (bewerkt) Gitaar mee, reserve snaren voor het geval dat. Edit: gezien de voorlopige uitslagen extra pennen en papier mee. 9 november 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Sterkte vandaag Quinn en probeer ook te genieten van je tweeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bono Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 He quin heel veel sterkte gewenst namens mij maar gewoon overgeven aan de situatie hopelijk kom je er sterker uit succes Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Dag Quinn, Veel kracht en volharding gewenst op de weg, weg van de afgrond.... Je zult er komen! Liefs, Kore Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Quinn, heel veel succes, sterkte en kracht! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Gitaar mee, reserve snaren voor het geval dat. Ah, in dat geval: Stemapparaatje + reservebatterij! Als je linkeroor ook gaat haperen ben je nergens meer. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 (bewerkt) Bedankt, het is fijn dat er aan me gedacht wordt. Eerlijk gezegd ben ik doodnerveus, maar ik ga echt wel mijn best doen. Gewoon goed voor ogen houden wat mijn doel is. Vandaag de laatste normale dag, of nou ja, nee, helemaal niet normaal. En dan heb ik het niet over de verschrikkelijkste president van de VS ooit, maar wat dichterbij. Helemaal niet normaal, maar wel zo ontspannen als mogelijk. Mijn liefde heeft dat idioot uitgebreide en gruwelijk ongezonde ontbijt gemaakt waar ik zo van houd en dat hij zo verafschuwt. Mijn andere liefde heeft zonder enig commentaar mijn stapel rommel geordend en in een tas gepakt. Met de tweeling was ik vanmiddag naar de kinderboerderij, waar ze zo gek op zijn. Geitjes en konijnen, je kunt ze niet wilder krijgen. Pizza voor de lunch, appeltaart met cola en vanavond eten we patat. Ja, ik uit mijn liefde in voedsel. En nu, nu ben ik een uurtje alleen met mijn hoofd. Morgen ga ik weg, vrijwillig. Op elk moment kan ik daar weggaan, terug naar huis, dat weet ik. Liefst pak ik morgenmiddag de trein, maar daar heb ik natuurlijk alleen mezelf mee. En ik weet ook best dat de gedachte dat ze me daar nooit meer laten gaan, volkomen irreëel is. Maar toch heb ik hem. Net als de gedachte aan drank, niet veel, gewoon even voor de smaak. Want nu kan het nog. Dat idee. Ik merk dat ik hier niet eens meer alles op durf te schrijven wat er door mijn hoofd gaat, bang (alweer dat woord) erop afgerekend te worden. Sinds wanneer ben ik laf? Ik durf niet, zei hij en hij ging toch. Bij de deur van de slaapkamer staat die verwenste tas, volgepakt. Rugzak ernaast, daar gaat de tablet straks braaf bij in. En verder mijn oude schaakbord, met een nieuw boek met schaakproblemen. Negentig pakjes sigaretten en vier aanstekers. Extra batterijen en opladers. Een verdeelstekker, want daar schreef iemand over. Op de tas staat het mooiste. Zoons lievelingsknuffel. Als gezelschap. Zal het Youtubeje in het muziekdraadje mikken. Om nou bij afwezigheid geband te worden, is ook zo wat. Edit: even de naam van mijn zoontje gewist, iets met enige anonimiteit. 9 november 2016 bewerkt door Quinn kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Poeh, stil van. Ik denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Je gaat natuurlijk ga je. Angst hoort erbij Quinn. Op weg naar een ander leven op weg naar je zelf ontdekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 met angst in beweging gaan maakt jou sterker dan die angst. Quinn, net als Lars en AR kun je daar vast, beperkt, online je bent zomaar niet van ons af hoor♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Zet 'm op. Angst hoort er bij, en je laat de angst niet leiden. Klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Heej Quinn, Heel veel succes de komende tijd en laat je ov chipkaart maar thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Lieve Quinn, Hou je taai. Nee, juist niet denk ik. Ik ga na je eerste geruststellende bericht (morgen al, gok ik) schrijven: 'Zie je nou wel?' Slaap lekker en tot gauw. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Het laatste woord van je introductie tekst neem ik mee. Ik ben Quinn...dromer.... Vecht ervoor, ga ervoor, laat je helpen om je dromen waar te maken. Quinn, Moed, wijsheid en kracht voor de tijd die komen gaat. Ik denk aan je en vind je dapper ( en heb een beeld van een stoere, mooie vent, met een sexy baardje, dat gaat toch niet verdwijnen he?). Alle, alle goeds voor de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Quinn: alle beste wensen... zet m op daar! en ik hoop dat je goed kunt slapen vannacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 en las pas na mijn post je laatste bericht... Laf???! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Hé, ik ben Quinn en ik ben tamelijk overweldigd door al die lieve comments. Ik gooi er straks wat pillen in (morgen moet dat toch langzaam afgebouwd worden, dus waarom niet) en dan hoop ik wat uren slaap te pakken. Baal ervan dat het nu niet lukt om op iedereen te reageren, maar misschien heb ik daar morgen wel tijd voor, weet ik veel. Geen idee hoe morgen eruit gaat zien, dat is nieuw voor deze controlfreak. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden