Spring naar bijdragen

Terug van weggeweest

Sita2

Aanbevolen berichten

Ontzettend fijn dat jullie er gisternacht voor me waren Meya en Quinn. Jullie hebben me behoed voor te snelle beslissingen. Vandaag een nieuwe dag. Ik ga vol voor mijn gezin (en dus ook mijn man), ook al houdt dat in dat ik dan verdrietig ben over zaken die nu even niet kunnen.  Ben ik hem dankbaar voor.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Smart. Het lijkt allemaal wat rustiger. Letterlijk en in mijn hoofd. Hoop dat de omgeving meewerkt.

Jongste ziek maar verder wel een samen-gevoel. 

Voor iedereen die me leest: een gezegende kerst!

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Ik denk dat het nu ook weer tijd is mijn plan volledig op te pakken.

Ook al vind ik dat eng neer te zetten. Waarom? Omdat ik bang ben dat ik het niet waar kan maken of omdat ik bang ben dat het dan echt is? Rare kronkels. Opmerking jongste.

Zo wandelen met hond, misschien sporten en ergens nog een uurtje slaap pakken. Ik slaap slecht.

Vanavond bezoek. Nieuwe mensen. Goed om niet te drinken. Waarschijnlijk wel lastig.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oe...da's confronterend he, uitspraken van kinderen.

Rare kronkels ja, veel gebeurt in je hoofd, is niet echt.

Niet drinken, nuchter zijn, betekent dat je er echt kunt zijn.

Eng, ja heel erg....maar ook heel fijn. Dat je er bent.

Vooral voor jezelf. En dus daarna voor je omgeving.

Sterkte Sita. Je kunt het heus.  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kwam even voorbij zonder droogmelding.

Maar echt, ik hoop dat je ons blijft opzoeken hier hoor!

Ik spiegel denk ik een beetje? ;)

Ook voor jou/jullie de allerbeste wensen voor 2017! En een fijne jaarwissel.

Is jullie veiligheid daar al wat beter??

liefs van mij :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He lieve mensen, het nieuwe jaar is (door mezelf en drank :blush: ) niet zo goed begonnen. Maar daarom heen hebben we wel fijne dagen gehad! 

Drinken gaat dus nog steeds niet goed en ik kan daar een heel lang verhaal over neerzetten, maar ik moet er gewoon mee kappen. Het frustreert uiteraard enorm dat dat steeds maar blijft terugvallen en ik schrik dat het bijna mijn enige copingsreactie is geworden. Rotgevoel : wijntje. Ruzie man: wijntje. Kind brutaal: wijntje. etc etc :blush:  :blush:  :blush: Dat heb ik zelf zover laten komen en ik ben ook de enige die dat kan doorbreken. 

Ik ben moe, moe van alle stress, moe van alles wat dan uiteindelijk na ieder zijn inspanning goed is gekomen of beter is geworden, moe van de zorgen, moe van het drinken, moe van het strijden. Ik wil adem halen en zal daarvoor moeten stoppen. Het kan gewoon niet anders. Ik begin vandaag m'n 7 dagen cursus terug te lezen en wil daarna doorgaan met de 30 dagen cursus. Ik heb dit ook hardop gezegd tegen mijn man.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Quinn. Ja heel fijn dat het veiliger voelt. Zo zijn er best wat dingen 'gelukt' de laatste tijd, z het hier blijven schrijven. Het me aanmelden bij het experiment dient hopelijk als die laatste extra zet/ hulp en steun naast datgene wat ik hier vind.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...