Bob Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Nee, ik reisde voor die tijd ook al veel, en nog meer nadat ik om medische redenen (die niet met alcoholgebruik in verband stonden) was gestopt met een sport die eerst veel van mijn tijd in beslag nam. Lika en lady jane reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Vandaag een rustdag bij regenachtig weer in het zuiden van Noorwegen. Komende week komt er weer beter weer. Ik ga nog een eindje door het zuiden van Zweden toeren en dan pakweg over een week weer thuis. Ik ging vanmiddag even met de auto naar een supermarkt om boodschappen te doen en werd door politie gevraagd te stoppen voor een routinecontrole op alcohol. Netjes geblazen en de uitslag was zoals verwacht 0.0. Het verbaast me wel dat ze hier zo'n controle om 2 uur 's middags doen. Zouden er dan al mensen met te veel drank op gaan autorijden? Kennelijk. 2 uur geleden bewerkt door Bob
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden oh wat lijkt me dat kicken Bob. vroeger bij een groep dronken Noren op de camping gezeten in Zweden was dat, nou die konden er wat van hoor. Hoe duur het ook was, de hele dag door. Wij waren als goede Hollanders toen te krenterig om drank te kopen.
Bob Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja de Noren kunnen er wat van, vooral als ze ergens komen waar de drank goedkoper is dan ze van thuis gewend zijn. Ik was eens voor mij werk op een internationale bijeenkomst van een software gebruikersgroep, in Wenen. Bij het avondeten was er wijn en bier zoveel je wou. Het duurde niet lang of de Noren dansten zingend op de tafels.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden