Yvonne Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Leuk Meya, heerlijk dat het weer goed is nu. Geen rollator in beeld nog hoor Fleurtje... Hier ook aan de slag, hoogste tijd. Koffie en thee staan in de warmhoudkannen. Cola in de koelkast... Maak er een mooie dag van lui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Dagpact Rosa Lars Gypsy Rapilos zit met duffe kop nu, tsjongejonge, vandaag neem ik de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Hannah, Let bygones be bygones Hannah! Door jou heb ik een waarschuwingspunt. Groet lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Ga doessen. Even de zonde van me afspoelen. Groet allen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 beste frummers, ik heb net een lang gesprek gehad met Bolletje. Nog even extra gevraagd of het goed is dat ik haar contactpersoon ben en wat ik wel/niet kan vertellen hier. Het gaat beter met haar, maar wel langzaam. Het was geen CVA maar een beroerte wat ze had. Verwachte revalidatie 1/2 jaar. Haar goede klusvriend "Jan" komt bij haar wonen om voor haar en haar dieren te zorgen, dus dat is fantastisch nieuws. En daar is ze heel dankbaar voor ook. Haar bovenkamer werkt nog prima zei ze, en met haar humor is ook niets mis. Ikzelf was blij haar weer zo zichzelf te horen zijn.♥ Ze kan op internet in het ziekenhuis, maar dat is nog niet gelukt. Straks gaat ze het weer proberen en zal dan even een kort zinnetje schrijven om te bevestigen dat ik haar mandaat heb. Maar het langere schrijfwerk doe ik dus voor haar. Niet steeds zo uitgebreid als nu dus en ook niet al te vaak. Ik heb haar de groeten gedaan, ook van degenen aprt die dat vroegen. Wie haar een kaart wil sturen kan via mij gegevens vragen per pb. Dat zal ze erg waarderen. Gelukkig heeft ze daar ook vrienden en er wordt goed voor haar gezorgd. Nadia, nancy, kruidenthee67 en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Hier wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 goeie morgen ikwil even laten weten dat jane laat weten hoe het met me is liefs bolletje nancy, Soothe, rapilos en 9 anderen reageerden hierop 12 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Goedemorgen Dagpact Rosa Lars, Gypsy Rapilos Leila Nadia Mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Sterkte Bolletje, Nu eerst aan jezelf denken. Wij redden ons wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Bolletje, wat ontzettend fijn om van je te horen. Ik wens je heel veel beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Ach bolletje Dat jou zoiets moet overkomen. Nu ja, daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat het bij een ander minder erg zou zijn.Maar je hebt toch een grote plaats in mijn Dikke kus!! Doe het maar rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Hoi Bolletje, Ik wil je graag heel veel sterkte wensen. Naar wat je overkomen is, maar ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat. Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Ha Bol, goed dat het je gelukt is, weer een stap op weg naar herstel. love ya (zou ook Albert zeggen nu♥) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 en nu volleyen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 dank jlie voor de berichten Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 (bewerkt) Goedemorgen, precies het goede moment om in te loggen. You were on my mind vannacht Bolletje. 10 april 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Nadia, ben je nog steeds een beetje trots? Ja toch he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Wat nou een beetje! ☹️ Ik begin opnieuw: Nadia ben je nog steeds terecht trots op jezelf? Kijk, das veel beter smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Mwah...gisteren niet veel gedaan en dan ben ik best hard voor mezelf. Ik kan het maar moeilijk accepteren dat ik domweg het tempo wat ik er eerst in had zitten, niet haal en dat dat niet erg is. De eerste keer dat iemand tegen me zei 'jij hoeft helemaal niks' begreep ik het níet. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Zo weer thuis van het werk. En heb besloten dat ik met jullie mee ga doen. Vandaag neem ik de eerste niet! pffffffff beetje nerveus maar ik wil het gewoon doen. leila, Antoinnette, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Wat fijn Bolletje van jou te horen .Ik weens je heel veel beterschap .Lady Jane wat goed dat je er voor Bolletje bent .In deze tijd hebben mensen elkaar toch nodig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Beterschap Bolletje, rustig aan he Veel succes Daantje! Hier lekker voorjaarszonnetje met weinig wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Hoi Daantje, Met mijn eerste niet nemen begon het pad naar herstel. En oh wat was ik bang en onzeker. Ik leerde per dag te denken Daantje en zo regen de dagen zich aaneen,als pareltjes aan een snoer. Het forum gaf me een megaboost en nu ben ik acht jaar verder en is het een levensstijl geworden. Zet hem op Daantje en schrijf van je af. Actie. Daantje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Dank jullie voor de steun. Moet idd leren anders te leven. Het is nu mooi weer dus ik ga lekker even met mijn hondje naar buiten. Dan kom ik later wel weer schrijven hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Dank je LJ. En super Bol in eigen persoon weer even te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden