Spring naar bijdragen

Zondag 10 april


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Ik kan het maar moeilijk accepteren dat ik domweg het tempo wat ik er eerst in had zitten, niet haal en dat dat niet erg is.

Dat herken ik helemaal, ik vind het zelf ook nog erg moeilijk.

Probeer niet te vergelijken Nadia.

Dat klinkt gemakkelijk gezegd, maar ik weet waarover ik spreek, ik doe het namelijk zelf ook veel.

Minder vaak dan eerst gelukkig, maar als ik me niet zo goed voel, bespringen die gedachten me weer.

Ik wens je sterkte en mildheid en hoop voor je dat je uit mag gaan van nu, hoe het nu is en niet van wat je niet kunt of van hoe je denkt dat het zou moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah 10.000 liter is 10 kubieke meter. Prijs van water staat per kuub op je rekening. Inhoud vijfer is ongeveer lengte X breedte X diepte in meters en dan heb je het aantal kuub water. Met heel flauw aflopende kanten gaat dit natuurlijk niet op.

Edit rekenfout want 10 kuub ipv 1

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een gezellige logeerpartij gehad... met mooi weer!! Het begin is er hoor :sun: !

 

Bol: wat fijn van je te horen: heel veel sterkte gewenst! Je wordt gemist!!  :rose:  :rose:  :rose::lips:  

 

Daantje: je eerste dag, wat heerlijk! Je zult je echt beter gaan voelen!! :musicnote:

 

Nou, ik ga mijn kopje thee leegmaken en nog even bankhangen en opslomen.......

 

Erik: een heel goeie zonnige week toegewenst!! :sun:

 

Voor iedereen: lekker slapen straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...