Gast Gipsy25 Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Goedemorgen frummers Lekker geslapen? Ik zit te wachten op een lekker bakkie van Yvonne Rapi vandaag een rustig dagje? En hoe gaat het met jou bol? Met je mond en met je gevoel? En jannigje? Ik ben al een paar uur aan het rondzwerven maar sliep al om 8 uur. Fijne droge dag allemaal Dagpact Gipsy rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Goedemorgen Gipsy en alle laatkomers Dagpact: Gipsy Rosa Als ik vandaag de avond haal zit ik op een maand:-) rapilos, Jannigje en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Goeiemorgen. Dagpact:GipsyRosa jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Dank je gipsy. En Agnieta voor je roosje. Ik ben er nog niet maar ik heb er wel vertrouwen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Buiten ziet het er een beetje herfstig uit. Binnen staan koffie en thee al klaar. Laat de dag maar beginnen.... Rosa, ik weet eigenlijk wel zeker dat je het gaat halen... Gipsy, fijn je weer te zien, krijg je alles weer een beetje op de rails? 7 april 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Goedemorgen, frisjes buiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Ook frisjes binnen hier...Goedemorgen! Alvast van harte Rosa met je maand! Ff de kat en de schildpad eten geven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 m ensen ik moet opgenomen worden. Misschien een tia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Bolletje, meid... :rose: :sun: :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Oei...wat is een tia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Ik ga ff googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 tia is volgens mij een verklontering van een bloedvat in je hoofd, niet goed dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 (bewerkt) Ohw Het is een voorbijgaande beroerte 7 april 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 goeiemorgen frummers. Rosa: als je het woord als vervangt door wanneer, dan ben je er al bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Sterkte Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Sterkte Bol!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Goedemorgen allen. Dagpact: Gipsy Rosa jowan Agnieta Lars Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Goedemorgen Dagpact: Gipsy Rosa jowan Agnieta Lars Tine Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 (bewerkt) Dagpact, Gipsy Rosa jowan Agnieta Lars Tine Rapilos Nadia 7 april 2016 bewerkt door rapilos Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Bolletje, ik hoop zo dat het meevalt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Goedemorgen allemaal, Jeetje Bollie, Ik schrik me rot Heel veel sterkte joh ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Sterkte lieve Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Straks pas om 10.30 beginnen, tot 15.00 en dan vanavond nog een uurtje. Mijn was is al weg gevouwen en gestreken. Mee gedaan met de ochtendgym, en al koffie met een krentenbol op. (he, bah, moet steeds aan Bollie denken, terwijl ik hier een beetje mijn priet praatjes aan het opschrijven ben ) Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Enfin, ben weg, werken. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 (bewerkt) 7 april 2016 bewerkt door toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden