Spring naar bijdragen

Donderdag 7 april 2016


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

jannigje,

 

Als je foto's upload naar alcoholdebaas om ze in een bericht te verwerken dan gaat het alleen maar met hele kleine inimini fotootjes en plaatjes. Dat is niet heel erg prettig voor ons, maar voor de beheerders van het forum wel zo praktisch, want dan zijn ze niet zoveel serverruimte kwijt aan plaatjes.

 

Beter is om een plaatje op internet te vinden. Dan de link naar het plaatje kopieren (in mijn geval, firefox engelstalig: rechtermuisklik op plaatje, selecteer "copy image location"). Drukken op "afbeelding" in de berichtvenster. Vervolgens link plakken in de tekstbalk (in tekstbalk staan: rechtermuisklik, selecteer: paste). Enter

 

Eigen plaatjes kunnen ook, maar die dienen wel weer via internet toegankelijk te zijn. Eerst van je computer uploaden naar een webserver zoals http://nl.tinypic.com/ en dan de link van het plaatje weer gebruiken zoals hierboven beschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

owja geitje :) veel plezier in eindhoven

 

Hoe gaat het me je twee vogeltjes, Ag. Al vriendjes met elkaar?

 

tip: 14 t/m 22 mei is het nationale vogelweek, met overal in het land leuke excursies tegen kleine bijdrage.

 

rasp komt zo, ben weg, laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga een kleine poging doen om de discussie naar deze draad te halen.

Klein, want zo interessant vind ik 'm niet. Het lijkt me alleen erg vervelend voor Lars dat zijn hele draad volgeschreven wordt, met 0,0.

 

Een trol, dames en heren, is kwaadaardig, of minstens onaangepast. Een trol, is er op uit om de boel te verstoren. Een trol stelt zaken ter discussie, die er in wezen weinig toe doen. Stookt vuurtjes op, gaat tegen de gevestigde 'moraal' in.  Stelt regels die er niet zijn.

 

In dat opzicht is noch Lars, noch Truus in mijn ogen ooit een trol geweest.

 

En verder: INTERNET IS NOOIT VEILIG!

 

HANG OP, KLIK WEG, en ga bij jezelf te rade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn god op laatst heb je een draadje binnen een draadje binnen een draadje, lekker overzichtelijk.

 

Kan iemand mij in het kort vertellen waarom van Lars het account is opgeheven, hoef ik niet

 

al die shit te lezen, mijn dank is groot ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...