Spring naar bijdragen

Woensdag 6 april


rosa45

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Jane... 

Ik ga er ook vandoor. 

Zet koffie en thee wel in de warmhoudkannen want gaat vast druk worden vandaag... 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

Luitjes, maak er een mooie dag van, dag dag... 

 
                               post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  :sun:

 

Hier breekt de zon door.

Was gisteren wel anders in Düsseldorf. Heeft heel de dag geregend maar dat hield ons niet tegen. In de regen kan je ook dansen. 
Ben wel een beetje versleten voel ik. Stijve kuiten en zere voeten.

 

Ik vind het altijd fijn, een ander land! Niet persé om de bezienswaardigheden maar vooral de taal, de mensen, de omgeving.

Een terrasje gedaan, bratwurst gegeten, windowshoppen op de Konigsallee..

Vriendin had aan het begin van de dag al een keertje het openbaar toilet uitgeprobeerd. 30 cent in de cabine, deurtjes gaan open, sluiten weet en je doet je ding. Daarna moet je in de cabine op een knop duwen om terug naar buiten te kunnen.
Zij gaat dus plassen, is klaar en komt terug naar buiten. Glipt daar een oudere man binnen tussen de deuren.
Wij eerst een beetje verbrouwereerd...wat doet diene nu...
Daarna eerder zo iets van..hij heeft dat goed bekeken. Want de deuren gingen gewoon weer toe. Hij moest dus niet betalen om te plassen maar maakte goed gebruik van vriendins 30 cent.

Op het einde van de dag moeten we beiden weer plassen. Dus vriendin stelt voor de tactiek van de oude man toe te passen en ik na haar dan maar vlug moet binnenglippen (ik weet het...we lijken wel Ollanders ;-)). Moeten we ook maar 30 cent betalen.
Dus zij steekt de muntjes in de cabine, gaat binnen, doet haar plasje en komt weer buiten.
Ik glip binnen, deuren gaan toe...hmm..vreemd donker binnen..
Ik doe mijn broek open, een stukje naar beneden al rondkijkend in de cabine..
GAAN DIE DEUREN TOCH GEWOON WEER OPEN ZEKERS!!

 

Het was daar enorm druk buiten en ik stond daar zo goed als open en bloot half over de pot...
Genant
:D  :D  :D 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

 

Yvonne,

Het zonnetje gaat schuil achter het (wolken)gordijn dat ons mensenwereldje scheidt van het grote gebeuren

om ons heen.

Zo gaat MijnGerrit schuil achter het gordijn dat ons virtuele wereldje scheidt van het grote gebeuren, het echte leven.

Zonnetje en MijnGerrit zijn niet afwezig, als dat gordijntje opzij schuift..... ziedaar!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

 

Ook hier (nog) mooi weer.

Al een hele berg boodschappen gedaan, wat vanmiddag en vanavond gaat het regenen zeggen ze.

Lekker aan de koffie nu, was is net uitgedraaid hoor ik.

Vandaag vrij beste mensen !!!

Pom pie dom pie dom :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:

 

Fleurtje, wat een leuk verhaal over die w.c. en 30 cent.

Ja, je zou zomaar voor een Hollander door kunnen gaan he  :P

Moest er erg om lachen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...