Gast Lars Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Goedemorgen allen. Zomaar een extra dagje. Geniet ervan waar mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Jij ook Lars. Goedemorgen aan allen. Dagpact Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Goedemorgen Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Moppie Zbb jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 goeiemorgen frummers. scheldende pubers wie kent ze niet? nancy en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Goede morgen Agnieta hij is 13 dus een puber en je schrijf dat hij ook Odd heeft .Het hoort er ook bij neemt niet weg dat het heel moeilijk is om ermee omtegaan.Heb je er 2el hulp bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Agnieta Ik heb zelf een moeder gehad die zoop. Die geen echte moeder voor mij kon zijn. Een moeder die ik nodig had. Een kind heeft het recht om boos/woest te zijn. En als dit gebeurd grijpen we als moeder naar de drank En dan is het de schuld van het kind Volgens mij moet je eens afreageren op je vader ipv zuipen (Ik word misselijk van wat verslaafde ouders hun kinderen aandoen) erik, ferry en Vol reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Goedemorgen frummers. Beetje laat. Maar dan ook dubbel lekkere koffie... En een bakje 'speciaal' voor Agnieta.. Wat verschrikkelijk jammer dat het zo is gelopen Agnieta. Kan me indenken dat je met een enorme kater zit nu. Maar, zoals ook al eerder is gezegd, het is een puber. En ohohoh, wat kunnen die harde en onterechte dingen zeggen... ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 En een pot thee voor de theeklanten uiteraard.. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Goede morgen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 jeetje Koh één regel maar? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Mijn drukte makers weer tehuis .Kan hun ja vak achter het behang plakken maar is toch fijn als zij er zijn . huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 ja agnieta, het is een getraumatiseerd kind wat niet bij zijn moeder mag zijn. een puber die het nu allemaal anders gaat zien. daar moet je wel mee dealen, lijkt of hij schuldig is bij jou. hij schelden, hij zoveel aandacht vragen, hij loopt weg, wellicht niet voor niets? maar goed, wordt pleeg gebeld, want jullie kunnen de situatie niet aan, wat als je die niet kon bellen en zoon bij je thuis woonde? dan moest je er wel wat mee. wat ga je er nu mee doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Moppie Zbb jowan leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 (bewerkt) Mijn jongste heeft nu medicatie en het gaat een stuk beter .Hij slaapwandelt op dit moment niet en hij wordt nog maar 1 tot 2 keer per nacht wakker .Dat scheelt voor mij ook .Niet dat ik medicatie voor een zo geweldig vind maar er moest iets gebeuren .Eigenlijk had ik geen keuze meer . 29 februari 2016 bewerkt door ronja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Kan het bericht niet meer verbeteren , raar , maar moest zijn , medicatie voor een kind zo geweldig vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Dagpact!! Sterkte Agnieta. Mooie dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Een goede nachtrust is heel veel waard hoor Ronja, kun je de dag ook een stuk beter aan... ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Ja het klopt Yvonne het is zo raar naar beinah 10jaar elke nacht 4 keer wakker gemaakt te worden en nu maar 1 keer .Wordt wel nu nog vaker nachts wakker moet er even aan wennen dat hij als een rosje slaapt .Hoop dat het zo blijft en zeker voor hem zelfs is hij ook uitgeruster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Goedemorgen Agnieta wat verdrietig om te lezen hoe het voor jullie gegaan is. Ik hoop dat jij op iemand terug kan vallen nu. Gelukkig kan hij op pleegouders terugvallen! Allebei weer een open wond, weer teleurgesteld, weer pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Hallo Agnieta, Wat weer een zelfbeklag. Wat je nu overkomt is de oogst die jezelf hebt gezaaid. Stop eens met zielig doen. EN WERK AAN JEZELF. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Makkelijk praat.. Ga er maar aan staan. Ik kan niks meer en niks minder dan zoals ik nu ben en doe. Ja, dát is makkelijke praat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Koh,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 Goedemorgen allemaal, langzame start vandaag. De zo'n schijnt, gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden