Gast Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Durf het hier bijna niet meer te melden,jullie zij'n wel ondersteunend hoor. Maar schaam me enorm,ben er weer met open ogen in gelopen,tegen beter weten in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Probeer al een paar dagen te stoppen,lukt me steeds niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Ach ZZB, Het valt ook niet mee, dat stoppen. Eens gaat de knop om, dat zal je zien. Wat zullen we zeggen van morgen ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Ik hoop het zo rapilos Ik ga vandaag niet meer naar de winkel. Probeer deze dag zo goed mogelijk door te komen,probeer alleen de afkicken en de angst te onderdrukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Ben toen later Toch terug gegaan Agnieta Een hele domme actie, waardoor ik nu niet kan stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Drank,probeer af te bouwen Ben heel erg paranoia nu Komt natuurlijk door het vele zuipen. Als ik in een periode veel gedronken heb krijg ik altijd last van angsten,en die onderdruk ik dan met nog meer alcohol. En dan is het cirkeltje weer rond en kan kan ik niet stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 (bewerkt) ZBB hoi, ik miste je al. Ik dacht dat je boot was omgeslagen. Ik zag je in gedachten al ergens in een reddingsvest ronddrijven. Dat cirkeltje met paranoia en paniek ken ik. Hoeveel heb je nu al op? Heb je in huis? 25 februari 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Puuuhhhh Agnieta dat is wel heftig , wat erg voor je vader .Zelfs denk ik dat je moet kijken dat je jezelf niet overvraagt en op tijd hulp gaan inschakelen. Zeilbootbewohner schamen hoeft niet heb je ook niks aan .Als je werkt kun je wel van de alcohol afblijven .Misschien is het een idee als je niet werkt een dagplanning van uur naar uur te maken die kan je wel houvast geven .Bv opstaan ontbijten 9.00 9.30 wandelen ,10.30 poetsen 1130 koffie drinken is maar een voorbeeld .Succes met stoppen morgen . Op dit moment gaat het redelijk goed met mij durf het beinah niet te schrijven , ik had het zo moeilijk de laatste weeken maar zins 4 dagen gaat het beter .Ook de zucht is een stuk minder , dat is wel fijn .Hoop dat het nu langsam beter met mij gaat . smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Ja heb nog iets in huis,durf het niet weg te gooien,bang om de angst. Vertel liever niet hoeveel ik nu op heb,wil niet dat andere mensen trek krijgen om mij. Hoop dat voor diegene die vandaag twijfelen en naar mij kijken dat ze het uit hun hoofd laten om te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Lars ik twijfel steeds meer om me misschien toch ook op te laten nemen Als ik jou zo zo lees is het geen pretje,maar jij bent zo goed bezig. Alleen hou ik nooit langer vol dan een paar weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Nee, ZZB, van de hoeveelheid drank die jij op hebt, krijg ik gelukkig ook geen trek. Integendeel, het sterkt mij juist om niet te beginnen met drinken tomtom2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Toch maar Kappen ZBB. Probeer nog twee halve liters over de dag uit te smeren. Vul ook steeds een blikje met water en neem slokken water tussendoor. Dat blikje is ook voor het psychologisch effect. Nu komt het er op aan snoeihard te zijn en binnen de limiet te blijven Succes. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Ga proberen onder de marge te blijfen,ga voor nu proberen even te liggen,dan is de dag ook iets korter. Ben behoorlijk ziek op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Agnieta, ik kan je niet volgen. Als je afkickt moet je heel veel water drinken. De leidingen spoelen. Hoe droogdrinken? Er is toch ook bier . Naast het blikje bier een blikje water voor het vocht. Dan een slok van de ene en dan weer eens van de andere. De kracht zit in de idee uit een blikje te drinken. Een beetje de suggestie van alcohol in stand houden. Uit ervaring weet ik dat het meehelpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 En nu ga ik stofzuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Terecht Agnieta dat je het vertelt, niet leuk, wel leerzaam voor degenen die de handschoen willen oppakken! En ja, ik zou zussen ook inlichten. Fijn dat deze ha jou ook ziet staan! Hier is de autoverwarming weer gerepareerd. Hoef ik vanavond geen kou te lijden..... (werk) Ik had gisteren nog een heerlijk soepje gemaakt en die is bijna op nu. Altijd makkelijk: soep! Niet moeilijk doen, maar soep met een boterhammetje kaas. Sterkte allemaal.... tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Voor mij persoonlijk werkt het minderen niet .Ik denk ik kan drinken dan kan ik ook afkicken .Als het nou heel erg bij jou is zeilbootbewohner bell dan je huisarts voor ondersteuning of voor medicatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Wijffie? Hier is mijn hoofd geloof ik wat helderder dan afgelopen dagen, wel vieze hoodpijn en oorpijn, maar daar is pijnstiling voor gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 (bewerkt) Hoi A3, in de meeste gevalen lukte het mij ook niet.Soms wel met snoeihard zijn. En de laatste keer kieperde ik alles door de gootsteen en stond met lege handen tot nu toe. Spuugzat was ik het en wist dat door te blijven drinken ik iedere dag zieker zou worden. De beste beslissing ooit. Het is een lelijk goedje als je het niet de baas bent. 25 februari 2016 bewerkt door Soothe ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Heb medicatie voor morgen Clorazepaatdikal,iemand hier bekent mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Goedemiddag allemaal, Ik ben er nog steeds en het gaat goed met me. En ik lees nog alles mee. Ik schrijf nu alleen wat minder. Komt wel goed. Monster, ronja, Meya en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 (bewerkt) ZBB, dat is Tranxène. Een benzo en goeie angst demper. Niet bij drinken hoor. Zal je een stuk rustiger maken en drink veel en dan bedoel ik H2O. 25 februari 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 (bewerkt) Is net zoiets als diazepam enzo, tegen angst. Zorg je dat je verder niets meer in huis hebt?! 25 februari 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Morgen allen medicatie voor een of twee dagen daarna weer zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Zbb, komt het drinken misschien dat je in een te kleine ruimte woont en leeft? Ik heb soms gezien dat alcoholisme gebonden is aan een fysieke situatie. Bijvoorbeeld omdat woon-reisverkeer lang is en via ov gaat of het huis te klein. Misschien heb ik het verkeerd ingeschat en woon je supermooi in een driemaster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden