Vol Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 (bewerkt) Ben je nou boos omdat hij je nog niet vertrouwt? Of teleurgesteld omdat je het vertrouwen nog niet hebt gewonnen? Uit boosheid zou je misschien opstandig juist gaan drinken, uit verdriet omdat je graag weer vertrouwen wil zou je juist nu niet gaan drinken 23 februari 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Misschien dronk je in dit geval niet, maar je staat als een drinker te boek. Het maakt hem argwanend. Is een beetje logisch toch. Ik zou je ook voor geen cent vertrouwen en misschien iets fout inschatten. Door te stoppen met drinken, win je vertrouwen terug. Zo zou het inderdaad steeds gekker kunnen worden. En dit weet je al hééél lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Ik vind het wel een beetje de kat op het spek binden om drank in huis te hebben. Als het er niet is, is de drempel wat wat hoger om zo'n lekkere gele rakker te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Wijfie, ben van stoppen met roken maar zie dat je je niet goed voelt. Gewoon de huisarts bellen en uitleggen wat er aan de hand is. Niet twijfelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Koorts Griep begint vaak plotseling met hoge koorts en koude rillingen. Kenmerkend is de koorts, die binnen twaalf uur kan oplopen tot 39 graden Celsius of hoger. De koorts duurt meestal drie tot vijf dagen. Koortsverlagende middelen, zoals paracetamol, kunnen de hoogte van de koorts beïnvloeden. Veel water drinken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Durf niet eens meer naar boven, bang om van de trap te vallen, in maart heb ik de gesprekken pas bij het GGZ, nou echt, heb ik al eerder gezegd hier, ik trek het niet meer... Van mij mogen ze me opnemen, voor m'n hond is wel een plekje te vinden, maarja, hoe krijg ik dit voor elkaar...Je moet echt gekke dingen doen hoor om opgenomen te worden, echt... Ik kan het niet meer aan, nu zo beroerd en dan de leegte hier, de dagen duren zo lang... Valt mee hoor, dat je gekke dingen moet doen, maar of je dat wel zou willen is de vraag. Mijn vrouw heeft een jaar lang lopen te kloten met verschillende AD's, ze ging door het dak van die troep. Dan had ze een angststoornis, dan ineens agorafobie en toen was ze depressief...ja, duh 2 weken geleden heb ik de psychiater gebeld met het de mededeling dat ze doordraaide en meteen naar de paaz moest. De volgende dag werd ze opgenomen, nou, dat was lachen, ze was na een week zo stuk dat ik haar onmiddellijk mee naar huis heb genomen. Ze ligt nu op de bank, net het eerste rondje gelopen sinds een week, helemaal kapot. Dus, vraag jezelf af of je dat zou willen, je wordt in een strak stramien gezet, of je het trekt of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Och wijffie:( Ik was gisterochtend ook in paniek, vage wakkere dromen en beelden van mijn kind/storm/fiets/vrachtwagen. Ben naar bank verhuisd met tv aan .. Iets van realiteit om me aan vast te houden! Koorts liep op tot 39,3. Neem je 1000mg paracetamol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Niet zo gek Wijfie dat je in paniek bent, je staat er nu helemaal alleen voor en er is niemand waar je nu op terug kan vallen. Mocht je het echt niet vertrouwen bel je de h. arts ff op. Die kan je misschien wat geven om wat rustiger te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 (bewerkt) Ja Agnieta, dat zou idd wel stuk fijner zijn geweest. Ik wou vaak dat ik zoiets op het moment zelf kon overzien en direct kon teruggeven ipv in de strijd te belanden. Lars, gelukkig krijg je wat ruimte om door vandaag en alle emoties te komen. Sterkte 23 februari 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 (bewerkt) Wijfie nu a.u.b. niet gaan drinken meis. Dan maak je het nog erger. Lars 23 februari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Agnieta, Mijn ervaring is, dat het toch wel wat jaren heeft geduurd voordat ik het vertrouwen terug had. Dus het is wel begrijpelijk, die reaktie. Alleen voor jou natuurlijk vervelend. Maar zie het als een boetedoening naar hem toe Hij heeft waarschijnlijk jarenlang zich lopen ergeren aan jouw onbetrouwbaarheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Hallo Wijfie, Alcohol en AD gaan niet samen. Ze hebben lange tijd nodig om hun werk te doen. En alcohol kan ook allerlei psychiatrische stoornissen doen ontstaan en instandhouden. Daar zijn paniekstoornissen een groot voorbeeld van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Oei, hier even flinke stress. Vervelend is dat ik vanwege anonimiteit niet teveel kan melden, maar heeft te maken met mijn wonen/leven. Alles in mij prikt en jeukt. Zin om kneiter kwaad te worden! Ik ga maar even mijn bed in, wegduiken... en mezelf later op een pizza trakteren als troost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Hallo A3! Fijn jou te lezen zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 He A3 welkom terug man. Goed je te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Leuk A3, dat je er weer even bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Fijn, om jowan en A3 weer terug te 'zien' hier Oei Smart, je hebt dus een flinke Angry te pakken. Bah joh! Let je goed op de andere HALT zaken? Inderdaad als je moe bent, dutje doen, iets lekkers eten, alles behalve.... Wijfie, als ik zo de dagdraad lees, lees ik paniek, en later toch weer een stuk rustiger. Heb je ooit mindfulness overwogen? Heeft me enorm geholpen. Vooral het basisprincipe; niet vechten tegen gevoelens. Ze beschouwen als gasten die komen maar ook altijd weer gaan. Er tegen vechten maakt het alleen maar erger. Denk dat het heel logisch is allemaal in jouw situatie nu, mijn peut zei ooit dat verdriet/rouw, depressieve gevoelens en angst broertjes/zusjes zijn, kan verschuiven van links naar rechts. Allemaal logische gevoelens Wijfie Over vertrouwen, was al gescheiden toen ik begon met drinken. Maar mijn kids kregen op een gegeven moment door dat ik, nadat zij gingen slapen, ging drinken. Hun ongerustheid of hun moeder zou drinken als zij sliepen, checken van de boodschappentas etc, allemaal voorbij na een jaar, goddank. Het vertrouwen is terug, zo intens dankbaar voor Kan zaken uit het verleden niet terugdraaien, maar wel blijven besluiten het anders te blijven doen. Niet in de laatste plaats dankzij het forum, dank jullie nancy, smart en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Goh beterschap voor alle zieken! Valt niet mee die griep, lees ik! Hier weer terug uit Amsterdam, heerlijk vind ik het om met de tram door de stad te rijden! En geslaagd, met een 8. Mijn dag kan niet meer stuk. Nu snel eten koken en dan met een plaid op de bank, filmpje kijken. Smart, vloek maar even flink onder de dekens, misschien dat dat helpt! Yogajuf, Skip, AlbertRemmo en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 De mindfulness coach app van VGZ is goed (en gratis), Wijfie. https://www.vgz.nl/mindfulness-coach-app nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 (bewerkt) Zou niet verkeerd zijn Wijfie om dat te gaan doen. Misschien wordt het dan ook wat rustiger in je hoofd. En die gesprekken kunnen je heel goed helpen bij heel het rouwproces hoor. Dat hoef je niet alleen te doen. En hier schrijven is altijd goed. Tuurlijk voel je een hele hoop leuke en fijne tijden met J. Bij mij wisselt dat heel sterk. Ik kan zo maar met heel veel liefde terug denken aan mijn man en een half uur daar na weer denken"Bah dat was een echte rottijd." Ha die A3. Ap hoe is het vandaag met jou gegaan? 23 februari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 23 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Kom op de dagdraad om ff flink af te reageren, staat ie vol met allemaal lastige stuff... en na jowan nu ook A3 ! Wordt ik van de weeromstuit blij van. Verder een daverende piep dag. Maar ik drink pieperdepiep niet !! (En leer wel) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 23 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Ok dan, toch een reactie. @agnieta: mannen zijn kinderachtige wezens. Volgens mij ben je in de 40, dus dat hoor je inmiddels te weten. Het ligt niet aan jou. Hij heeft aandacht nodig. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 En dat zegt een man, hahaha. Mag ik een lolly? AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Hartstikke goed Wijfie. Misschien slaap je dan zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 AlbertRemmo, op 22 Feb 2016 - 22:06, zei: Hoi allemaal Wijfie dagpact weer geslaagd voor mij en uitsmijter gegeten mét tomaat. Weet je? ik ben werkelijk blij met moeienissen, commentaren en dergelijke van ervaren forummers, en dan bedoel ik degenen die al jaaaaaaaaaaaaaaren zonder drank zijn (ferry , Soothe ) Kohtje ? Haddock ? En ik vraag Ferry, waarom na al die jaren nu iedere dag aanwezig? Soothe, ik heb je gemist, en ineens was je er weer. Denken jullie hetzelfde als ik? Truste Tot morgen ferry zei: Albert Remmo, Dat ik nu veel aanwezig ben, komt door het besef, dat ik al bijna 10 jaar droog sta. En dit eigenlijk door dit forum is gelukt. En tijd over Toevallig eens aan het meelezen. Geraakt door mensen, die uit mijn tijd nog steeds aan het vechten zijn tegen de drank. Nu eens iets terug te kunnen doen voor het forum. En mijn ervaringen van de afgelopen jaren hiervoor te gebruiken. Ik hoop dat het nu iets duidelijker is Is ben geen troll ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AlbertRemmo, ik zag net dit berichtje van jou met de reaktie van ferry op de draad van gisteren. Ik zie dat je mij ook noemt en ik zie een vraagtekentje achter mijn naam. En dan dat zinnetje: denken jullie hetzelfde als ik? Wat denk jij dan? De strekking van je berichtje is me niet duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden