plof Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 ronja en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Ik schrijf schrijf me in voor t dagpact!! En moet me nog droog afmelden!! Jip zonder breien maar trots dat t me weer n dag gelukt is!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Weg met die sneeuw! Voorjaar! Vandaag 18 graden, s ochtends 9 en 's middags.9. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Fijn dat je er weer bent Agnieta.Zit nog in de pyjama gaar zo eens starten .Ploffie heb ik toch weer wat geleerd .Voel mij nog altijd niet zo geweldig toen ik de eerste keer was gestopt ging het mij goed en nu niet raar toch .Geen euforie die ik toen wel had .Mischien ook dat ik nu besef dat ik geen keuze heb , ik kan niet meer drinken .Sowhat je schrijf drinken is eigenlijk een leeg bestaan zo was het ook bij mij maar heb er toch moeite mee wat ben ik toch raar .Toch meer geschreven volgende keer op mijn draad .Fijne dag voor iedereen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 wat ben ik toch raar Rariteit is onze grote gemeenschappelijke deler en maakt ons tegelijkertijd van persoon tot persoon uniek. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Kohtje zo heb ik het nog niet gezien dit maakt mijn raar zijn toch ook positief .Hier heb ik toch veel aan bedankt Kohtje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Je hoeft t niet te begrijpen Zij hoeft t niet te begrijpen. ik denk, maar Kohtje mag me verbeteren, dat dit precies is wat stap 1 van de AA inhoudt en waarom het begrip "hogere macht" geïntroduceerd is. Wat stap 1 precies inhoudt weet ik niet. Misschien begrijp ik 'm zelfs niet. Maar dat hoeft ook niet per se. Als de essentie onderhuids maar wat bij me teweegbrengt. Per keer dat ik die stap lees komt ie anders binnen. Ik ga je dus verbeteren noch bevestigen, jopie. Ik vind dat je een mooie samenvatting cq interpretatie geeft. Maar precies?? Morgen is alles anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Goeiedag De bank bleek nog lekkerder te liggen, dan ik al dacht Ben erop in slaap gevallen Koffie op, maar iets verzinnen om de dag mee te maken Have a nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Zo eerst maar eens de lasagne van gister opeten, lekkere brunch Sappie drbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Leuk, ak. Hopelijk gaat wordt het smakelijk. Overigens deed ik het vroeger ook. Beetje melk erbij bij het bewaren en een beetje melk erbij bij het koken. Maar volgens mij is het laatste niet nodig. Bewaren met een beetje azijn of citroensap kan ook wel, zo lang je maar geen azijn of citroensap toevoegt aan kookwater. Wat je ook kan doen, is de schorseneren na het koken even bakken in boter en dan afblussen met groentebouillon. Totdat alles verdampt is, nog een keer afblussen, totdat het weer verdampt is. Dan op smaak brengen en serveren. Maar bij aardappels koken geen zout gebruiken en met koud water opzetten. Waarom koud water? Omdat de aardappelen grote stukken zijn en met koud water beginnen voorkomt ongelijkmatige garing. Daarom ook geen zout. Want dan gaat het te snel en is de buitenkant eerder gaar dan de binnenkant. Pff... hele kunst hoor. Groenten lekker klaarmaken. En dan is er ook nog stomen. Wat misschien nog veel beter is voor de smaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Goed dat je er weer bent Wijfie. Ik hoop dat je kunt genieten van de rust. En veel water en thee, goed idee lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Goedemiddag trouwens aan iedereen. Ik zag dat ik nog ingelogd was toen ik in wilde loggen, heb ik weer niet in de gaten gehad. Hier schijnt gelukkig een zonnetje, een beetje waterig, maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Goedemiddag na weer lange afwezigheid. Sterkte wijfie en jij ook Lars. Hier bonensoep met schuimpjes, Niet goed, maar ik doe weleens meer vreemd als ik niet zo lekker in mijn vel zit. Niks om zorgen om te maken. Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Ach, helemaal alleen op het forum, nou dan ga ik maar weer thee zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Vandaag hier peen en uienstamp met hachéé. Ik heb honger en das al een tijdje geleden geweest. lady jane en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Ook niet mis Jopske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Niks aan de hand, ben nog gewoon droog. maar was te druk met andere dingen. vanavond weer meedoen met weet ik veel en ik eet braadworstjes met ravioli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Bij mij wordt het broccoli met.... Tja, met wat eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Indon. gerecht met gemarineerd vlees, ui, boontjes, kokos en een heerlijke pittige saus, noedels erdoor en mn buik is weer vol. Koffie toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Ploffie, half 8 begint koken met Paul op TNO 3. Dat hoorde ik op de meeting gisteravond. Die jongens schijnen over verslaving te kletsen met Paul de Leeuw, en óók over koken. Geen idee of het wat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 (bewerkt) Ik heb Indiase tomatencurry met biefstuk, + naanbrood, basmatirijst (alles bestrooid met koriander) gemaakt. Hoeveelheid is voor 4 personen, dus heb morgen een makkie. Straks kruidenthee met citroencake na, mmm. Fijne avond. 23 januari 2016 bewerkt door Burchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Zelfgemaakte snert, vega. Ik meld me ook alvast droog af van het dagpact. Vreselijke trek gehad na bezoek. Tjonge, die wist alles beter, van waar ik het beste kattenvoer kan halen tot hoe ik een kapstok kan maken vn een tak. Ik WIL helemaal geen kapstok! Die heb ik al! Oké, kwisvraagje: welke van HALT speelde mij parten? plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Ergernis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Dank je voor de tip, monster. Erg attent. Alleen kijk ik geen tv. En volgens mij is de doelgroep van het programma pubers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Ik kijk computer... Volgens mij heb je bezoek gehad van een typisch mannetje, nadia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden