Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goedemorgen Ik ka niet meer slapen,dus zet ik vandaag maar koffie en thee ☕ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goedemorgen Lars Beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Ja heb wel redelijk geslapen,beetje kort Maar had zeker niet meer rust nodig. Heb ook altijd last van nachtzweten de eerste paar dagen als ik mindert of stop,dat is bij mij meestal na 2/3 nachten voorbij. Dalijk alvast naar de winkel,dan kan ik vanmiddag niet zo snel in de verleiding komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goedemorgen beste mensen. Goed bezig mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Oke, Dan krijg je misschien een beetje te horen wat er allemaal te wachten staat. Ik heb ook ooit een time oud gehad van twee weken. Goed van je dat je hulp zoek Begeleid stoppen kan een veilig idee zijn Mensen die je in de gaten kunnen houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goede morgen mijngerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Jullie melden je hier, maken plannen voor vandaag of hebben activiteiten gepland die met herstel te maken hebben. Noem het maar niet veel. Ik vind het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goede morgen iedereen. Wat is je angst precies Lars, dat ze op je inpraten of dat ze je laten gaan? Waarom is die angst en hoe wil je het opgelost zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Fijn dat je dochter met je mee gaat. Ze laten je echt wel gaan hoor als je weg wilt,en uiteraard zullen ze je proberen tot inkeer te brengen. Niet bij de eerste de beste "stomme regel" denken ik wil weg. Was een beetje mijn fout,heb van die twee weken acht dagen vol gehouden. Maar jij gaat het volhouden hoor! Die regels waren er natuurlijk niet voor niets,maar dat zag ik later pas in. Denk dat er vandaag een hoop meer duidelijkheid komt voor je Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Je zou kunnen zeggen dat dat je verslaving is die spreekt, Lars. Bang dat het gaat lukken en dat je gaat stoppen met drinken. O jee! En dat is een heel eng en onvoorstelbaar idee. Het is het echter waard. Niet dat dan al je problemen opgelost zijn en je in de perfecte wereld terecht komt. Maar wel echt. Voor mij was het het meer dan waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Lars succes vandaag Zet em op hè Ik ga richting de winkel Tot later mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goede morgen DagpactZbb Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Stilletjes hier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goede morgen DagpactZbb Albert leila fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Ik moet nog even wachten met koffie totdat ik de trein weer uit ben en mijn kantoor weer binnenloop. Nog 10 minuutjes of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Dank je Lars. Het begint goed. Het internet en het intranet doen het niet en mijn update blijft hangen. De koffieautomaat doet het wel. De helpdesk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goedemrogen mensen.. Jeetje wat heb ik geslapen, pas net wakker geworden. Eerst maar even koffie en thee zetten Wow Joop, ben inderdaad blij dat ik niet hoefde te rijden daar dan. Vond het al een hele toer om bij de auto te komen gisteravond: het parkeerterrein was spekglad. Gelukkig waren de wegen goed te berijden.... Petje af dat je zo'n gigading zonder butsen weer naar zijn eindpunt rijdt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goeiemorgen allemaal, Zag net dat je veel last had van je arm gisternacht Jannigje. Hoe ist nu? Koffie... hmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goeie morgen allemaal. Hier goed geslapen. En koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 goeiemorgen frummers geef maar wat van die energie dan Lars ik kom altijd maar moeilijk op gang 's morgens en er moet een hele hoop gebeuren vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Even een goede morgen wensen, Nog steeds druk,druk,druk Alweer een uurtje gewerkt. Straks weer weg, boterhammen mee. Maar...heb nog 45 min., dus tijd , lekker thuis met koffie en een stroopwafel. Vanmiddag kan ik mijn fiets ophalen. Viel nog mee; 460 euro, de accu, was iets goedkoper dan ze dachten Maar met servicebeurt en een nieuwe achterband. Wilde hem eigenlijk nu al ophalen, maar is glad buiten, en de leenfiets heeft van die lekkere brede banden, dus meer grip op de weg (hoop ik ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 voorzichtig dan maar straks Rapseflaps ik heb mijn lijstje af voor vandaag nu maar eens echt starten daarmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Dagpact Zbb Albert leila ronja fijne dag oede morgen meld mij nog succesvol af voor gisteren en van dag gaar ik er weer voor .Hoop dat het iets beter met je arm gaat Jannigie , Beterschap .Ik vind het zo knap Joop om met een bus te rijden zelfs zou ik het niet durfen .Gerrit wat fijn dat het Koffiezetapparaat het wel doet dus even lekker rustig aan en koffie drinken . Kom ik er naar 15 jaar meer of minder drinken eigenlijk meer er achter dat mijn probleem nog bestaat of probleemen .Dit is toch niet eerlijk ben nu gestopt en niks roze wolk nee ik moet nu aan de slag en er mee leren omgaan of oplossen of weer drinken en dan ben ik weer jaren verder .Dus ik probeer er maar met om te gaan en iets anders in mijn leven te doen als drinken .Werk aan de winkel .Fijne dag voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Kom ik er naar 15 jaar meer of minder drinken eigenlijk meer er achter dat mijn probleem nog bestaat of probleemen .Dit is toch niet eerlijk ben nu gestopt en niks roze wolk nee ik moet nu aan de slag en er mee leren omgaan of oplossen of weer drinken en dan ben ik weer jaren verder .Dus ik probeer er maar met om te gaan en iets anders in mijn leven te doen als drinken .Werk aan de winkel .Fijne dag voor iedereen Dat, ronja, is wat voor mij herstel helemaal inhoudt.. stoppen met drinken was maar een begin. Toen ik eenmaal nuchter was bleek de wereld om mij heen totaal niet veranderd.. tenminste niet echt in positieve zin. Drinken was dus nooit een oplossing geweest. Ik kon zelf pas weer plezier in het leven krijgen toen ik leerde om te gaan met de dagelijkse werkelijkheid zónder drank. In het begin leek dat een onmogelijke opgave. Maar gaandeweg merkte ik dat de werkelijkheid niet altijd even leuk en makkelijk is, maar dat nare en vervelende dingen ook gewoon voorbijgaan als ik nuchter kan accepteren dat het niet alijd leuk en makkelijk is. Het hielp mij om mijn zwakke en sterkere punten in kaart te brengen, en vervolgens mijn sterkere punten te gebruiken om mijn zwakke punten minder zwak te maken. Om mezelf eerlijk te bekijken en de meeste remmingen en blokkades te bezien voor wat ze zijn: uitingen van een gebrek aan zelfacceptatie. Door mezelf te accepteren als zijnde goed zoals ik ben en mijn negatieve zelfbeeld los te laten, kon ik resultaten behalen die ik eerder niet voor mogelijk had gehouden. Het gaat me allemaal niet als vanzelfsprekend af, maar ik ga anders met situaties om. Bekijk ze twee of drie of meerdere keren, voordat ik besluit om het op een drinken te zetten.. en dat laatste is me de laatste zeven jaar niet meer overkomen, zover komt het gewoon niet meer. smart, ronja, Tine en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goedemorgen! Dagpact Zbb Albert leila ronja Nadia Heb een fijne dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden