smart Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 :sun: Een beetje zon voor Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 Laatste woord niet...ik kan er boeken over schrijven. Maar velen gingen me voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 Ik zeg niks lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 vaart het schip nog Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 Het mijne ook Lars. Verschillende kusten misschien, verschillende schepen, maar toch..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 Je hebt gelijk Lars: geduld. Maar oooohhhh wat is dat soms moeilijk. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Fijne dag Lars!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Goed zo Lars. Even de zinnen verzetten en wat afleiding. Hebben jullie een doel? Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 oke. Ik dacht dat je met iemand daar iets ging doen. Hopelijk is het niet een vriend die overdags drinkt , want dat is lastig kan ik mij zo voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Ik sluit me bij Mikki aan Lars... hoop van harte dat vriend niet drinkt overdag... in dat geval alsnog ernstig gaan heroverwegen hoor. Maar als het 'veilig' is hoop ik dat je een goede dag zult hebben samen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Dat is ook zo, dan heb je voldoende stok achter de deur lijkt me. Dan wens ik je gewoon een fijne dag toe Lars... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Ik wil me niet teveel bemoeien Lars.....maar doe het toch Mocht jou maat niet kunnen of iets. Is het dan geen idee met iemand van daar iets te gaan doen? Darten met een cola ergens in de buurt? Misschien is daar iemand die je wel beter zou willen leren kennen? Soms kan het verbazend zijn hoe gezellig het kan zijn met iemand die je nog niet goed kent. Gewoon even een tip, omdat ik jou een leuke dag wens met leuk contact met iemand.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Hoezo kan je hier niet in de groep? Die snap ik niet. Darten is dus geen goed idee... Wellicht iets anders? Wandelen, winkelen, een evenement of braderie in de buurt? Zwemmen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Mooi plan Lars! Dit zou best eens positief kunnen werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Oke. paniek aanvallen zijn niet prettig. Ik wens je een fijne dag! Regenjas aan want er is storm op komst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 lars, Moeilijk allemaal, maar waarom gaan darten IN EEN KROEG?? Je bent daar nog niet aan toe. Je bent nog veel teveel met de drank bezig. Neem een verstandig besluit en luister naar je begeleiders daar. Zij vinden het ook geen goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Pfff Mikki. Ik kan hier niet in de groep. Om nu naar een kroeg te gaan om te darten lijkt me geen goed plan. Ze vinden het hier ook geen geweldig plan dat ik vandaag weg ga. Misschien pakt het verkeerd uit. Maar als ik het niet probeer zal ik het niet weten. Kan ook juist goed zijn. dat zegtie, gamma huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Ik hoop dat deze dag je wat positiefs opleverd. En darten..waarom niet? Het kan ook zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Gaan darten met een drinkebroer in een café is niet de kat op het spek binden maar op een heel varken! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Ik hoop dat het op alle fronten positief voor je uitpakt Lars. Fijn dat je door de refusal niet kan drinken. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 En met begeleider heb je dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Lars, wat gun ik jou dat die paniek afneemt én daarna verdwijnt. Was je de hele tijd in paniek of heb je bijvoorbeeld nog wel de wind om je oren gevoeld en daarvan kunnen genieten? Of lukt genieten zo wie zo nu helemaal niet? Ik stuur je een dikke knuffel: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/8f/90/11/8f9011f2af170dbcb8d8d0f3ca6acc62.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Kan die paniek dan ook terecht wezen? Het is nogal een stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 Klein idee. Waarom heb je eigenlijk geen dartbord daar in de kliniek hangen? Op je kamer of in de recreatieruimte. Misschien wel mensen daar die het ook kunnen, of anders willen leren. Niet meteen de oplossing voor al je problemen, maar wie weet wel gewoon leuk. Pakweg op www.daarwaarjeonlinedartbordenbestelt.nl Skip, mikki en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2016 In de detox hing zo'n bord....................... en nóóit ongebruikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden