Vasja Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 Super Lars!!! Goed bezig jij!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 Wat heel erg goed van je Lars. Je vroeg wat overgave was.... nou, ongeveer zo als nu. Denk ik. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 Hoppa! Fijn Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 Hmmm. Wat heerlijk Lars. Wat heerlijk. och wat ga ik daarvan lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Klinkt goed Lars! Ik mag aannemen dat die psych jouw ideeën niet van tafel veegt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Succes met je gesprek Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Ik zou bijna zeggen: lees gewoon dit bericht voor aan de psycholoog. Je weet niet hoe het gesprek gaat lopen. Je hebt je goed voorbereid. Wat ik me soms voorneem: niet gelijk te reageren, gewoon zeggen. Ik denk hier over na. Dat haalt voor mij een hoop druk van mijn ketel. Dan kun je daarna goed bedenken wat de reactie met je deed/ doet en wat je ervan vindt. Toi, toi, toi! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 (bewerkt) Overzicht met wat je hebt opgeschreven met de verpleging erbij en de psycholoog inzetten om een realistische tijdslijn met doelen vast te stellen. Aangezien een persoon met verslavingsneigingen vaak de dingen morgen al voor elkaar wil hebben , heb je echt veel aan haar input en ervaring. Als je eerder een doel hebt behaald dan is dat meegenomen toch? En met doelen bedoel ik praktische zaken. 'Over een maand kook ik twee keer in de week voor mezelf' 'over twee maanden heb ik een spil en span kamertje' etc. Je kunt daarbij dingen van hen vragen zoals betere communicatie als ze hun behandelplan aanpassen, bejegening: respectvol en gelijkwaardig met jou omgaan als mens. Succes! Ook al heb je bonbonnetje van mij gepikt, grmmbll. 9 maart 2017 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 klinkt goed Lars. en samen is hier het sleutelwoord he♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Zo Lars, wat fijn. Licht aan het eind van de tunnel. Klinkt goed. En wat @lady jane zegt. Samen. Knap hoe je weer overeind staat. Steviger dan ooit. Heel realistisch lijk je. Respect Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Nou grote snoepkont en bonbonnetjes steler hier een eigen reep chocolade om van te genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 (bewerkt) Het wordt heel mooi weer dit weekend heb ik me laten vertellen. Lijkt me trouwens genoeg wat je beschrijft. Fijn toch? Bloemen voor een man zijn heel goed. Ik doe het ook wel eens. Dat vrouwen-mannen-gemuts;-) ik begrijp dat het weer spannend is. Maar R. En jij hebben inmiddels heel wat meegemaakt. Jullie kunnen helemaal zijn wie je bent, denk ik. Fijn weekend Lars. 10 maart 2017 bewerkt door Lika Spellingcontrole levert gekke dingen op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 (bewerkt) Hahaha, nee, sorry! Bloemen. Sorry Lars. Spellingcontrole maakte er iets geks van. Geen geloer. Bloemen. 10 maart 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Fijne dag vandaag Lars, voorzichtig met de alles of niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Toch wel prettig dan hè, van die mensen die voor je willen zorgen. Mooi dat jullie een goede dag hadden. En ijs kan altijd. Hmm, ik duik hier ook de vriezer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Hmm ja, rustige mensen zijn fantastisch. Dat zenuwachtige snap ik wel, dat heeft denk ik met je eigen lat en verwachtingen te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Nee, kijk eens hoe hard jij je best doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 MOOI Lars!! Bosje bloemen voor jou ^^ Dat kan, ook al ben je een man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Hee Lars: hoor ik weer mooie dingen? Fijn !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Oooooo, wat zijn kleine kinderen leuk. Mooi geschreven Lars. Ik zie het voor me. Jij bent lekker haar opa. Gaaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2017 Op een mooie pinksterdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Dat klinkt als een heel mooi en belangrijk inzicht om op verder te bouwen, Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Het bericht dat je hiervoor plaatste had dat daar ook mee te maken? De dingen waar je dit weekend tegenaan was gelopen? Moeilijk Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Niet om het één of ander, Lars, maar vanwaar deze keuze gemaakt? Is het om je eerst volledig op jezelf te richten, jezelf te beschermen, en van wat je daaruit leert uit te gaan bouwen? (bewonderenswaardig) Of is het om anderen tegen jezelf te 'beschermen'?(bewonderenswaardig) Of de combinatie van beide? (bewonderenswaardig) Of gaat het me geen *** aan? (begrijpelijk) Hoe dan ook, sterkte met dit besluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden