Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Wel expres? Maar Lars, je gaat toch niet met je vijand in zee? dat wil je toch echt niet meer.. toch? Hoop ik... je bent toch misschien hopelijk

wel een heel klein beetje blij dat je al bijna een half jaar niet meer drinkt. hoeveel bewijs heb je voor jezelf nodig om te laten zien dat

je zonder kunt. Heel goed zonder kunt, zelfs, zoals je hier al tijden laat zien. Niet makkelijk, niet leuk, maar wel zonder..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi besluit dat je binnen blijft, ook al voelt het * het is wel een goede stap die je weer gezet hebt.

weet dat het duiveltje aan je knaagt maar laat hem niet winnen! je weet wat je nodig hebt of eigenlijk wat je niet nodig hebt. het minderen van de medicijnen voelt nu waardeloos. maar he leer van mij: alle waardeloze dagen zijn te overleven, dus deze ook!!! zet m op vandaag!!

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga maar na: voelt het fijn? Nee.

 

De mens is van nature een naar harmonie strevend wezen.

Alleen bij aanvallen van buitenaf moet ie vechten (opgefokt worden tot overleven).

 

Omdat wij niet meer met wilde dieren te maken hebben (ik maak het iets simpeler dan het is hoor...)

zouden we in vrede en harmonie kunnen leven/is ook gezonder.

 

Ons menszijn maakt door onze denkfunctie dat wij tevens verantwoordelijk zijn voor onze daden.

 

Dat maakt dat ik zeg dat waakzaam zijn en waardig-voelen een prachtig begin kunnen zijn om

opgefoktheid tegemoet te treden.

 

(jaja)

 

KMW, dat ook. Steeds weer nadenken over..... jezelf, anderen, jezelf.... wat je wilt.... enz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...