blondie6173 Geplaatst 1 april 2016 Rapport Geplaatst 1 april 2016 (bewerkt) Lars, wat ik nu ga schrijven zal bij wat mensen in het verkeerde keelgat gaan schieten, maar dat moet dan maar. Lars je bent opgenomen, dat betekend, dat je hulpverleners het beste met je voor hebben. Dat ze verstand hebben van de dingen die ze tegen je zeggen en voorstellen, Want daar hebben zij voor gestudeerd. En ik vind dan ook, dat mensen die schrijven het is beter dat je naar huis gaat, als Lars dat schrijft, zijn in mijn ogen heel verkeerd bezig. Want die dingen geefty Lars dan aan leuk te vinden. En dat is voor hem niet de weg. Dus val maar over me heen, ik heb een brede rug Lars, houd je hoofd erbij. succes, je komt er wel. Ferry, je stuit mij absoluut niet tegen de borst en in het verkeerde keelgat.Lars... vertrouw op je behandelaars. 1 april 2016 bewerkt door blondie6173
huttula Geplaatst 1 april 2016 Rapport Geplaatst 1 april 2016 (bewerkt) Ik geloof in samen sterk. Daar hoort ook de behandelaar bij. En dat is niet altijd ja en amen knikken.overleg hoort daar ook bij. De behandelaar streeft ook naar succes Vooral in deze tijd daar zorg flink onder de loep wordt genomen. Als het niet nodig is gaan ze niet met je door. Dat is mijn ervaring met behandelaars. Ik moet zeggen dat ik in 5 jaar tijd maar 1 gehad heb die niet bij me paste...te soft en kwam niet bij me over...geen klik. Voor de rest ben ik ze stuk voor stuk dankbaar voor alle hulp die ik kreeg en daar ik voor open stond. Het was wel wennen want ik was alleen drank gewend en geen gevoelige gesprekken en helemaal niet dat alles om mij gaat Alles went Zelfs de tranen daar 1 april 2016 bewerkt door huttula blondie6173, Yogajuf en koekiemonster73 reageerden hierop 3
Kohtje Geplaatst 1 april 2016 Rapport Geplaatst 1 april 2016 (bewerkt) Lars, ik sluit bladzij 100 voor je af. Bladzij 100... dat wil wat zeggen voor een zo persoonlijk draadje. Je bent een bijzonder mens, Lars. Niet de enige bijzondere mens, maar wel bijzonder. Uniek. Ik volg je met interesse. 5 april 2016 bewerkt door Kohtje Yvonne reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 1 april 2016 Rapport Geplaatst 1 april 2016 la®stig Ontleen je nou echt rechten aan woord/eigenschap lastig? :-) Yogajuf reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 april 2016 Rapport Geplaatst 2 april 2016 Lars, ik hoop dat ook vandaag een 'goede' dag voor je zal zijn.
poohtje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Geplaatst 2 april 2016 Hoi Lars. Heel goed dat je de stap heb/ gaat gezet/zetten. Heb er vertrouwen in dat alles beter word. Ik doe met je mee! Heb mijn intake gesprekken gehad en ga maandag beginnen met groepsbehandelingen en moet zeggen dat het voor mij een soort opluchting is. Hoop dat het voor jou ook zo gaat voelen. Sterkte en succes! Groetjes poehtje.
poohtje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Geplaatst 2 april 2016 Ja sorry kreeg alleen de eerste pagina te zien. En toen zag ik pas later wat een gevecht je aan het leveren ben. Heel veeel om te lezen. Ben wel benieuwd hoe je het ervaart en hoe het nu met je gaat.
Yvonne Geplaatst 3 april 2016 Rapport Geplaatst 3 april 2016 Misschien heb je in al die jaren die achter jou liggen zo verschrikkelijk veel opgekropt zonder het je te realiseren Lars, kan het zijn dat dat er nu allemaal uit komt?
lady jane Geplaatst 3 april 2016 Rapport Geplaatst 3 april 2016 Ik heb er zelf geen ervaring mee gelukkig, maar het lijkt me dat paniek totale controle verlies is. Misschien dat dat ook je grootste gevecht is vanbinnen?
fleurtje Geplaatst 3 april 2016 Rapport Geplaatst 3 april 2016 Ik heb er zelf geen ervaring mee gelukkig, maar het lijkt me dat paniek totale controle verlies is. Misschien dat dat ook je grootste gevecht is vanbinnen? Hmm... Interessant. Ik heb er natuurlijk al wel bij stilgestaan aangezien ik zelf een controlefreak ben maar ik ga het eens vragen aan de therapeut. Of mensen die dus een grote controledrang hebben gevoeliger zijn voor paniek.
lady jane Geplaatst 3 april 2016 Rapport Geplaatst 3 april 2016 dat dat dus idd voer is voor je therapeut
Jannigje Geplaatst 3 april 2016 Rapport Geplaatst 3 april 2016 Goedemorgen. Ik weet niet of ik een controlefreak ben, ik weet wel dat bij mij paniek te maken kan hebben met het gevoel dat ik het overzicht kwijt ben. Het geeft voor mij ook te maken met "alle ballen in de lucht proberen te houden" en dat niet voor elkaar krijgen. Richt ik me op het ene, dan valt een andere bal, of twee, op de grond. Controle of overzicht kwijt? Verder heb ik veel paniek 's nachts en vooral in de ochtend: blinde paniek, onverklaarbaar. Ik ben bang voor spinnen, dus als ik een spin in mijn slaapkamer heb, ergens boven mijn hoofd, ja dan ben ik bang. Paniek is als een opvlieger (sorry Lars, vrouwenvoorbeeld), het komt, ik heb er geen controle over, het grijpt me naar de strot, het is angstig. Het staat niet in verhouding tot mijn angst voor een spin, die kan ik suf vinden, maar die snap ik wel. Die paniek is angst in het kwadraat, die buiten al mijn proporties gaat. Waardeloos Lars, dat je dat nu ook al in de nacht hebt ervaren. Ik wou dat ik wist wat en hoe en waarom en vooral hoe het te verhelpen, te voorkomen. Hoe gaat het nu?
huttula Geplaatst 3 april 2016 Rapport Geplaatst 3 april 2016 Ken dat gevoel wel. Het was de vlucht voor mezelf
Jannigje Geplaatst 3 april 2016 Rapport Geplaatst 3 april 2016 Ja Lars, dat gevoel ken ik, dat is verschrikkelijk.
Jannigje Geplaatst 3 april 2016 Rapport Geplaatst 3 april 2016 Ach Lars, wat ontzettend pijnlijk. Nu is je hoop echt vervlogen. Knuffel op afstand, van mij
lady jane Geplaatst 3 april 2016 Rapport Geplaatst 3 april 2016 Als die uitnodiging per post was, dan heeft ze die misschien nog niet ontvangen? Maar zou het echt iets veranderen nu, een gesprek? sterkte
lady jane Geplaatst 3 april 2016 Rapport Geplaatst 3 april 2016 Ja voor jou wel tuurlijk, maar zal haar besluit dan veranderen? Dat bedoelde ik eigenlijk.
Monster Geplaatst 3 april 2016 Rapport Geplaatst 3 april 2016 Lars wat een ontzettende domper. Je vrouw weet niet wat ze weggooit, want het beste moet nog komen. Ik kan niet luchtig schrijven hier en nu, behalve sterkte. Sterkte met stug doorgaan.
Jannigje Geplaatst 3 april 2016 Rapport Geplaatst 3 april 2016 (bewerkt) Ik wist diep in mijn hart wel dat ze wilde scheiden. Toch blijf je hoop houden. Begrijp alleen niet waarom. Misschien een rare vergelijking Lars, maar als ik terugdenk aan een aantal examens dat ik heb moeten doen waarbij ik elke keer een emotioneel wrak was van de spanning! Zolang het niet duidelijk wordt gezegd of zolang het niet duidelijk op.papier staat, kun je nog hopen dat de uitslag positief is. Ook als je weet dat het eigenlijk niet goed kan gaan, er is nog hoop. Jij wilt duidelijk niet scheiden, je hoopte dat ze nog bereid zou zijn tot een gesprek en dat jullie samen de scherven nog zouden kunnen én willen lijmen. Je hoopte toch op een wonder , het wonder waarbij zij van gedachten zou veranderen en jullie samen zouden kunnen onderzoeken, repareren en herstellen. Die hoop heb je vaak nodig om overeind te blijven en het is vreselijk als die hoop in duigen valt Ik hoop dat je vannacht kunt slapen. Ik ga maar afsluiten, het kost me nu veel moeite om goede zinnen neer te zetten. Komt door de pillen. .truste vanochtend herlezen en ja, fouten die ik heb gemakt hersteld, ik kon ze niet aanzien. 4 april 2016 bewerkt door Jannigje
Yvonne Geplaatst 4 april 2016 Rapport Geplaatst 4 april 2016 Tegen beter in blijven hopen... De klap komt elke keer weer heel hard aan Lars. En we kunnen met zijn allen nu heel hard weer roepen dat jij door moet omdat JIJ waardevol genoeg bent... denk niet dat jij dat nu wilt en kunt aannemen. Ik hoop toch dat zij de uitnodiging nog niet had ontvangen en dat zij alsnog komt praten, niet om te lijmen, wel om één en ander duidelijker te krijgen... Sterkte Lars, denk aan je...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden