Gast Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Gebeld met de man waar ik telefoonnummer van heb gekregen. Heeft me goed gedaan. Nu wat eten. Mooi hoe dat werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menja42 Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Dank je Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Goede nacht en succes morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Lars, zojuist heb ik je hele draadje gelezen. Wat schrijf je open en helder. Heel veel herkenning! Je bent niet raar. Je bent geen loser. Je hoeft je niet te schamen. Je hebt gewoon ontdekt dat je huidige tegenstander (verslaving) sterker is dan jij bent. Alleen kun je dit niet, maar samen lukt het wél. Je hoeft alleen maar Heel Veel Hulp te vragen, misschien wel dagelijks, aan soortgenoten. Omdat die jou snappen en alles herkennen, omdat ze letterlijk hetzelfde hebben meegemaakt. Heel veel sterkte morgen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Trusten voor straks. En zet um op voor morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Dat punt ligt bij mij. Ik zoek naar bevestiging. Kleine aanknoop punten om erachter te komen wat ze nu echt wil. Verantwoordelijkheid niet bij mezelf neer leggen. Deze is belangrijk Lars. Hou m vast. Je bent goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 En Lars! Idem dito! Wat denk je nu... Dat je vrouw nu denkt.... Lars doet dat ff! Nee dus! Pak Jezelf bij elkaar, en denk vooral niet dat je vrouw het snapt! Dan moet je eerst open en eerlijk zijn!ik geef je geen hart onder de riem,omdat je vrouw dar verdient! Niet jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Sterkte en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 heel veel succes lars, ik hoop dat het je wat brengt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 succes Lars en zorg dat ze je serieus nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Natuurlijk. Hou vast nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Komt goed, Lars. Ik was ook heel nerveus, de eerste afspraak bij vz. Maar ook daar, hele lieve mensen die niets anders doen dan met dit bijltje hakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Volgens mij is dat een heel verstandig besluit Lars. En je ziet ook dat je vrouw positief reageert op jou kracht. Goed bezig man, succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Succes vandaag Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 (bewerkt) Het zijn de kleine dingen die het doen. Sinds lange tijd pakte je vrouw je vast❤ 18 januari 2016 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Veel succes vandaag Lars. En mocht het een troost zijn, vanaf dat ik besefte iets te willen/moeten gaan doen aan mijn drankgebruik, tot het moment dat het langere tijd ging lukken, ging niet in 1 klap. Vallen en opstaan maar vooral leren waarom ik viel.... Het is al gezegd, maar pas sinds ik alle verantwoordelijkheid nam, niet meer 'schuld' van mijn drinken ergens anders probeerde te deponeren, kon ik er echt mee aan de slag. Zo veel zaken die buiten mij lagen (kids die puberen, me het leven zuur maken... tssss vanavond als ze slapen mag ik mezelf troosten. Een collega die uithaalt, tjeee, wat vals, vanavond mijn 'troostdrankje'. Vond overal wel een 'reden'. Alle minder makkelijke situaties nuchter het hoofd gaan bieden, maakt krachtiger, rustiger. Er valt zo veel te winnen op het vlak van ontwikkeling. En ja, eigenlijk volwassener worden (spreek voor mezelf hè) Zet em op! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 WOW Lars!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Goed! Er gaat wat gebeuren. Doorbreken Straks voel je je beter, veel beter Al begint het dan ook pas.... Is er al snel ergens plek voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Zo. Dat zal, ondanks alles, toch schrikken zijn. En ook waarschijnlijk een opluchting. Ik hoop dat je er heel veel aan gaat hebben Lars. Is er al een startdatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Heel erg dapper Lars! Goed man. Ook dat je meteen iedereen gaat inlichten. Ik wens je heel erg veel succes de komende tijd. Je kunt het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Goed bezig Lars!! Heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Het balletje is gaan rollen ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Ben blij voor je Lars. Lijkt me idd de beste optie en je hebt een mooi doel voor ogen zijnde het opa zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Zit nu met een big smile jou te lezen Dit gevecht zo de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden