Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Het zal geen vakantie worden Lars maar ik denk dat je het uiteindelijk als een bevrijding zult zien. Ik kijk zelf wel eens terug naar berichten en mailtjes, zelfs in nuchtere toestand geschreven van een paar jaar geleden en herken mezelf dan niet. Boos, argwanend, onzeker, onbetrouwbaar vind ik dan nog wel de beste omschrijving van mezelf in mijn drinktijd. Qua werk heeft me dat zelds geholpen, veel woede in je werk stoppen, maar ten koste van (bijna) alles.

Onderga het maar, de behandeling, en we zien je hopelijk fris en fruitig na afloop weer terugkomen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

appeltaart?

over 5 weken, die stáát he?

 

Ik weet niet of je in de kliniek internet-toegang zult hebben. Mocht dat wél zo zijn, dan hoop ik dat je af en toe komt vertellen hoe het gaat.

Mocht je geen internet hebben, of er op mogen, dan houd je dus sloten tijd over om huiswerk te maken appeltaart te leren bakken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars: ja het moeilijk hebben hoort er bij. Denk aan dagen die mooi en goed waren.... dit is nu even de andere kant van de medaille. Niet leuk, maar ook wel zoals het leven in elkaar steekt. Zelfs hoort te zijn anders zou er nooit meer iets te genieten zijn (zonder die moeilijkheden). Na deze moeilijke uren, dagen, weken, zullen ongetwijfeld betere tijden aanbreken.

Bah, het lijken wel een zooitje cliche's he. Maar zo waar!

 

Je moet er zelf wat voor doen.

Uitzitten...

Afwachten...

Niet drinken.... (geen hoog spel spelen!)

Afleiding zoeken...

Hulp aanvaarden...

En vertrouwen hebben dat als jij de juiste inspanningen doet, de rest volgt.

 

Wat doe je nu? Want je was weg op de dagdraad.

Vroeg in bed? Dat helpt mij iig wel....

 

Kop op!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...