basta Geplaatst 18 november 2016 Rapport Share Geplaatst 18 november 2016 Geen ban meer aan je broek, goed zo. We zullen je waarschuwen als er toch nog wat verboden lichaamsdelen tussendoor glippen. Welterusten, Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Hij leest ALLES Klinkt best dreigend hoi Lars, koffie! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Goedemorgen Lars, ik mis je! Hoop dat je een goede dag hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Die kapitalen had ik aangebracht. Dat lijkt even wat minder machteloos, ja toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Big Brother! Goedenacht, Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Goedemorgen.Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Wakker worden Lars! *zet maar eens koffie neer* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 ik lust wel een gebakken eitje met spek op brood. alsjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Goh, had dat eerder gezegd! Had ik er twee gebakken! Met gesmolten kaas yummie... Nog iemand koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 zelf al gedaan intussen als ik op Lars moet wachten ik beam er wel een paar het universum in voor de liefhebbers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Hey Lars, zoals je ziet missen we je. Vraagje voor als je terug bent: waarom gebruik je schuttingtaal terwijl dat hier niet mag? En is er een relatie met drinken? Gewoon nieuwsgierigheid, geen waardeoordeel. Ik heb zelf geen last van grof taalgebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 (bewerkt) Tot morgen Lars !! Nog even door de vraag van Meya: of is het een stukje autisme? (geen rekening kunnen -niet begrijpen - houden met anderen?) of is het "om te dollen". Of vergeet je de regels? mijn gastkindje blijft in de sauna haar slippers maar steeds midden in het pad achterlaten ook al is haar al tig x verteld hoe vervelend dat voor anderen is. Is dat zoiets? 20 november 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 Tot morgen, Lars, bind een kuisheidsgordel om je toetsenbord! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 Het grote aftellen kan beginnen. Gedraag je vandaag hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 En, mag je al? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 Hee Lars is er weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 High five. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 Check Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 welkom terug Lars met 15 op rij een mooie binnenkomer weer op wie is wie Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 leuk opgewonden behoeft geen grove taal he dikke hug voor jou basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 Daar is ie weer. En nu gedragen he?!!! Anders vallen dr klappen welkom back Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 november 2016 Rapport Share Geplaatst 21 november 2016 Ha gelukkig, er worden weer tegeltjes gelegd. Fijn Lars, welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Het is toch 'interner' dan ik me steeds voorstelde. Maar wat je van je huidige plek beschreef, die tetterende televisie enzo, en dat je toch niet naar je kamer mocht... Lars, vergeleken daarbij klinkt dit heerlijk. En waarschijnlijk komt er ook een einde aan die lege weekenden, zou dat kunnen? Tja, kon je die drankduivel maar achterlaten, hè? Oei, oei, als je dat kon, kwam ik meteen naar je toe om de truc te leren. Nou, ook een heel verhaal. Fijne dag, Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Wow Lars, dit is wel een prachtvoorbeeld over hoe het ook kan bij jou. Na dat heftig verzet, en met schommelende emoties, rare gedachten en acties, toch het juiste doen. Het zal idd niet gemakkelijk worden, een verhuizing is best traumatisch, zelfs al ga je naar een "eigen gekozen" huis. De stress, onzekerheden, planning enz enz en dan al het werk nog! Maar je hebt hulp, gaat naar een plek die heel professioneel klinkt en de mensen kunnen ook meevallen. Wat scheelt het he, in jaren. Ik volleybal nog met mensen van 74 en ik zie ze echt niet als bejaard, maar als voorbeeld. In jouw dorp zijn het ook mensen, die ondanks hun rugzak, het redden in een leven dat vast ook niet verloopt hoe zij het ooit dachten. Je kunt in de komende 2 jaar veel leren. Zonder te drinken gaat dat het best. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden