Sita2 Geplaatst 12 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2016 Vandaag mijn niet drinken dag en dat geeft mij rust, geen gejaagd gevoel. Hallo Smaragd, mooie reden om niet te drinken. Motiveert je misschien ook weer voor de volgende dag? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Dank jullie wel! Na de alcoholloze dag heb ik er zelf 1 achteraan geplakt. Dat voelde goed. Het gehele stramien van voor altijd stoppen benauwd me gewoon te veel.En dat is voornu even ook niet meer wat ik na streef.Dan gaat het mijn leven beheersen en dat is in mijn ogen net zo erg als elke dag doorzakken, het obsessieve. Voor nu gaat dit ritme goed. Als ik door schiet zal ik wel meteen moeten ingrijpen. Voor nu ben ik alcohol de baas en ben ik tevreden/rust. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Een goed begin...... geniet ervan!! en nee, laat je niet opjagen door wie dan ook. Dit is jouw leven he. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Dank je Smart en lief dat je de tijd neemt om te reageren. Dit is weer een alcholloze dag, winst voor mij en het voelt goed. smart en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 En ik plak er weer 1 aan vast vandaag, geeft mij een sterk gevoel dat ik dat nu kan.. Wil nooit meer terug naar zoals het was. huttula en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Er komt een liedje in mij op: 'Deze vuist op deze vuist... ...en zo klim ik naar boven!' Succes. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 "Wil nooit meer terug naar zoals het was" Hoeft ook niet❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Kruidenthee dat is mijn jeugd, de film van ome Willem! Dank je Huttula. Hoeft nu idd niet, toen wel afkick na het slapen. Trillen, beven ziek. Dat is er niet meer gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ha smaragd.. ik lees vreugde . Elke dag een droge dag er aan vast plakken en niet te veel aan morgen denken. Vadaag ben je maar mooi droog gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Bijna 8 maanden droog en dat is voor mij een hele prestatie. Wil nu geheel doorzetten. Ook dankzij dit forum grotendeels. Sita2 en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Dank je wel Harp! Bloed zweet en tranen maar het is/was het waard, nu wil ik door pakken. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Wauw...succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Wat fijn voor je. Heel knap. Hoe staat het nu met de bloed/zweet en tranen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Wat fijn! Gefeliciteerd! Ik hoop dat het makkelijker wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Bedankt! Lika nu is het berusting en dat is heel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Geweldig Smaragd. Ook heel fijn om te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2017 Rapport Share Geplaatst 9 april 2017 Ja, En acceptatie? Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2017 Rapport Share Geplaatst 9 april 2017 (bewerkt) Jij ook hier! Leuk! En bijna 8 maanden? Dan krijg je deze kaarsje vast. Taart volgt dan als het zover is! 9 april 2017 bewerkt door Reacher Geen idee waarover je het hebt Kohtje. * fluit onschuldig* Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 april 2017 Rapport Share Geplaatst 9 april 2017 Zoek 'de laarsje'. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2017 Rapport Share Geplaatst 9 april 2017 Aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2017 Lees nu net mijn beginnend draadje weer terug hier. Niet altijd gemakkelijk om je/mezelf terug te lezen. Maar wat ben ik blij dat ik me toen heb aangemeld hier, denk echt dat ik er anders niet meer was geweest. Wat een verschil met toen en nu. Een afhankelijk vogeltje was ik toen en nu een trotse vogel!!! Bedankt nogmaals allemaal. Ga na 1 jaar droog toe, wie had dat ooit gedacht, hulpverlening had me al echt op gegeven en terecht, wat was ik hardleers. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2017 Ik was je draadje ook aan het lezen. Mooi man! Meer dan mooi, FANTASTISCH!! Enne... zelf gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 8 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2017 Zie je draadje nu voor het eerst Smaragd, maar wouw!!! 8 maanden, door middel van dit forum. Respect!!! Hopelijk kan ik je dit na doen, maar ik zit morgen pas op een volle week.... duurt nog ff... Misschien kun je ff alle voordelen benoemen die je nu hebt ten opzichte van toen? Dat geeft mij (en misschien wel meer mensen hier) kracht. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2017 (bewerkt) Tnx Lika en dingetje! Een week is al een heel begin Dingetje!! Alles begint met een dag, week etc. Paar voordelen voor mij: Hoef niet meer te liegen......... Slapen is echt slapen geen coma slapen/onrustig slapen etc. Sta meer uitgerust op. Zie er weer als 44 uit, som schatten ze me zelfs jonger haha Meest belangrijke, verloochen mezelf niet meer dus mijn zelfvertrouwen heeft een enorme boost gekregen, kan slecht nieuws veel beter aan etc. Ook leuke dingen echter en intenser beleven. De verdoving is weg..was soms fijn maar ontnam me ook alles. Blij mee :)) 9 juni 2017 bewerkt door Smaragd tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden