Spring naar bijdragen

Vrijdag, 11 december 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Dat wel, A3.

Maar ik ben "kunst" schilder.. Je kunt zeggen dat schilderen niet van deze tijd is. (Digitale) fotografie en allerlei fotomanipulatiemogelijkheden m.b.v. 

computertechnieken en tegenwoordig de 3D-printmogelijkheden maken schilderen zo ouderwets en overbodig.

Toch kan ik het niet laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje,

Misschien helpt wat lijfstraf voor je.

Sommigen zijn daar gevoelig voor.

Fars vertelt over de boetes en lijfstraffen die door IS worden opgelegd. Zo kent hij een man in Mosul die al veertig jaar rookt en maar niet kon stoppen, ook al is roken verboden. "Hij verloor steeds meer vingers."

bewerkt door Soothe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje

Maar schilderen doe je graag en roken wil je eigenlijk helemaal niet. Dat is die verslaafde brein nu weer die je laat wijsmaken dat je graag zou roken. Echt die tijd komt dat je mensen verkleumd in een rookhok ziet en je denkt, ik hoef niet meer. Ik ben nu best blij in elk geval dat ik dat kan zeggen na 23-07 gestopt te zijn.

@Soothe

Leuk je weer te zien. Jou herriner ik me uit discussies toen ik me net aanmelde over sociaal drinken of echt stoppen. Toen in 2008 was ik echt nog niet zover. Doet me beseffen hoeveel er veranderd is.

Goede morgen iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge, of alweer middag. Zie dat ik nog ingelogd stond.

Ik wacht op droog weer om een rondje te gaan fietsen met de hond.

Brrrr, ook alweer donker buiten.

En ja, oudgedienden is een raar woord eigenlijk. Heb ik dat zelf aangeklikt of doet Tactus dat?

Ga goed mensen. En Soothe, je bent al oud......ooohhhhhhhh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...