jowan Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Good morning all, weer een dagje erbij, donker buiten, slijm in de vliezen maar rust in het hoofd. Een prettige dag allen! Thomas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 (bewerkt) Goedemorgen iedereen , fijne dag. Voordelen van niet drinken ....RELAXED WAKKER WORDEN BETER !! ;-) 11 december 2015 bewerkt door Cas smart en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Goedemorgen frummers, Het lijkt wel of ze de sluizen hier recht boven ons huis hebben opgengezet... Maar het is gelukkig weer morgen geworden, koffie en thee staan al klaar en het daglicht gaat het straks ook vast weer winnen van het duister... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 De draad van gisteren even doorgelezen... Soothe, gelukkig met eigen naam weer, en Bambam.... leukkkkk. Jopie ziek? Hoop dat je snel weer opknapt meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 helemaal mee eens Sowhat. Hannah ook goedemorgen, vind het trouwens fijn dat je hier weer met regelmaat bent. Krijg ook de indruk dat je wat beter in je vel steekt, klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Goedemorgen. Snipverkouden. Zat eraan te komen met 2 pubers in huis die al 2 dagen sniffend door het leven gaan. Eerst maar eens koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Ook helemaal mee eens Vlok. Goedemorgen ook Blondie. het wil dus nog niet echt met jou he? vervelend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 goedemorgen iedereen lekker wakker worden met bakkie van yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 goedemorgen nu zo naar de kapper, was eerst ondenkbaar , op vrijdag sowieso wat plannen, want donderdagavond was het al vaak raak als ik vrijdag vrij was. en zie nu om dit uur al wegmoeten, en dat met een helder hoofd, heerlijk. Dagpact: jowanLila leila Cas en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 goeiemorgen frummers BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Morgu Plof, Leila en Jane... Straks een mooi fris koppie dus Leila, heerlijk. De 'af' momenten zijn natuurlijk but Hannah, maar ben blij voor je dat er ook weer 'op' momenten bij zitten.... Luitjes, ik ga aan de slag hier. Wens jullie een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 goedemorgen allemaal, Dagpact: jowan Lila leila Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Goeie morgen allemaal Wijfie hoe is de nacht met J. verlopen? Is het allemaal een beetje gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Goede morgen, Weertje, hè? Lekker herfstig, hoor. HappyDays, have a Happy birthDay. Nog geen uitglijder gehad wat roken betreft. Maar de dag is nog lang. Dus heb nog een hoop m'n best te doen. Jullie ook. Veel plezier daarmee. HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Succes Kohtje. Dat stoppen met roken gaat je zeker lukken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Nee bolletje, dat is helemaal niet zeker. Maar bedankt voor de succeswens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Dat wel, A3. Maar ik ben "kunst" schilder.. Je kunt zeggen dat schilderen niet van deze tijd is. (Digitale) fotografie en allerlei fotomanipulatiemogelijkheden m.b.v. computertechnieken en tegenwoordig de 3D-printmogelijkheden maken schilderen zo ouderwets en overbodig. Toch kan ik het niet laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Alleen die heerlijke (ongezonde) lucht al van verse, smeuiige olieverf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 (bewerkt) Kohtje, Misschien helpt wat lijfstraf voor je. Sommigen zijn daar gevoelig voor. Fars vertelt over de boetes en lijfstraffen die door IS worden opgelegd. Zo kent hij een man in Mosul die al veertig jaar rookt en maar niet kon stoppen, ook al is roken verboden. "Hij verloor steeds meer vingers." 11 december 2015 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Ai... ja, dan ben je na tien mislukte pogingen wel door je vingers heen. Lastig met lucifers en aanstekers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Ik vind brood bakken is leuk om te doen, lekker werk met mijn handen en mooi resultaat. Een simpele soep of salade krijgt extra glans met mijn eigen versgebakken brood. Ook leuk met de kinderen of kleinkinderen. Recept op het eetdraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 @Kohtje Maar schilderen doe je graag en roken wil je eigenlijk helemaal niet. Dat is die verslaafde brein nu weer die je laat wijsmaken dat je graag zou roken. Echt die tijd komt dat je mensen verkleumd in een rookhok ziet en je denkt, ik hoef niet meer. Ik ben nu best blij in elk geval dat ik dat kan zeggen na 23-07 gestopt te zijn. @Soothe Leuk je weer te zien. Jou herriner ik me uit discussies toen ik me net aanmelde over sociaal drinken of echt stoppen. Toen in 2008 was ik echt nog niet zover. Doet me beseffen hoeveel er veranderd is. Goede morgen iedereen. Soothe en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Ai... ja, dan ben je na tien mislukte pogingen wel door je vingers heen. Lastig met lucifers en aanstekers. Waar een wil is een weg Koh....:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Mogge, of alweer middag. Zie dat ik nog ingelogd stond. Ik wacht op droog weer om een rondje te gaan fietsen met de hond. Brrrr, ook alweer donker buiten. En ja, oudgedienden is een raar woord eigenlijk. Heb ik dat zelf aangeklikt of doet Tactus dat? Ga goed mensen. En Soothe, je bent al oud......ooohhhhhhhh smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden