Mieltje Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Ja, lekker nuchter het nieuwe jaar insleeen... Al vijf dagen droog en van de benzos verlost... Vandaag was heftig! Maar dit maakt veel goed! erik, lady jane, huttula en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 Mieltje..goed bezig Ook jij kan het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 recht zo die gaat mensen Meya schik eens wat op ik heb kramp in die ene bil waar ik al uren op zit ff op de andere nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 *schrikt wakker en moppert een stukje op* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2015 Rapport Share Geplaatst 14 december 2015 solly lekker verder slapen maar ga ik ook doen morgen krijg je een extra kopje snert jong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 gaap, lekker geslapen, vlok, wist je dat je snurkt? mooie zonsopgang hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Goeie morgen slaapkonten. Vandaag gaan we richting Wroclaw. Heb daar een hutje op de hei besteld. Kunnen we vanavond verhalen vertellen, en moppen tappen bij het open vuur. Barbecuen en eens lekker in een echt bed slapen. De dieren kunnen even vrij rond lopen daar. Als we daar aankomen moeten we nog wel even de bedden op maken en boodschappen doen voor het ontbijt morgenvroeg. Mensen hij gaat lekker hé? Iedereen nog steeds hartstikke droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 lekker BBknoeien, ik ben die Poolse knoedels al een beetje zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Mjammie, snert is een van de lekkerste dingen die er zijn. Mijn vrouw houdt er niet van en daarom maak ik het nooit. Toch eens wat op vinden. Lang verhaal kort: kom er maar in met dat bakkie snert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Bol Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya Fruitvlieg Loen Artax Tony Wimmelt Wijfie Rapske Happiness Pumpkin Nancy Agnieta Koppie. Leila Vlokje Mieltje Wisse Tomtom Hub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Is er nog een plekje over? Wil ook graag mee. Heb wel lang getwijfeld, vooral ook omdat ik ergens gelezen heb dat het pact doorgaat tot na kerst 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Bol Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya Fruitvlieg Loen Artax Tony Wimmelt Wijfie Rapske Happiness Pumpkin Nancy Agnieta Koppie. :rose: Leila Vlokje Mieltje Wisse Tomtom Hub rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Yehhh.. Welkom,welkom rosa ! ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Bedankt rapilos Ik ga ervoor lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 FFFFtttt pppfffffftt Zo de bbq. brand het eerste vlees kan er op. En hier geen erwtensoep hé? Hadden we afgesproken. Wan je niet maken met zoveel mensen in een hele kleine ruimte. Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Lekkah!!! Heb trek bollie. Wat gaat er op de bbq? Rendier? Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Wow, kan niet ff uitstappen zonder dat de arrenslee gelijk uitpuilt bij terugkomst. Schuiven please : ) Aanval van trek. Haal elk jaar mn moeder op voor de feestdagen, na een paar dagen snak ik altijd naar drank. Pffff. 'Vroeger was je tenminste mooi, vroeger was je tenminste slank....' enzovoort, enzovoort (niet dat het vroeger ooit goed was, altijd kritiek). Waarom doe ik dit mezelf eigenlijk nog aan? Tja tis mijn enige familie buiten de kids, en tja anders zit ze alleen. Drinken wil ik niet meer.... Maar worden lange weken. Doe mij maar een lap rendier, snert, alles is goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 (bewerkt) Mag het ook een worstje zijn Indi? Anders komen we niet op de Noordpool Tja je hoort vaker dat moeders zo reageren. Waarom ze dat doen begrijp ik niet. Misschien zijn ze wel jaloers of bang dat jij het beter gaat doen, mooier bent enz. En het ergste is dat ze meestal niet meer veranderen, dat zal jij zelf moeten doen. En dan gaat je lukken hoor. Misschien moet je haar gewoon maar gelijk geven."Ja mam daar heb je gelijk in". Heb je haar wel eens gevraagd waarom ze dat doet? 15 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Hallo mede sleeërs! Wat is het gezellig zo met z'n allen. Heerlijk! Nou dat is wel vol te houden zo!! Liefs Pump Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Zeker gezellig hè Pump : ) Ze doet het al mijn hele leven lieve Bol. Ze zegt dat ze 'het beste' met me voor heeft. Me op 12-jarige leeftijd op dieet gezet, terwijl er niks mis mee was (als ik foto's terug zie). Vele gesprekken, zelfs ruzie door gehad. Ik laat het nu maar gaan inderdaad. Maar leuk is anders. Never, nooit zal ik mijn kids ooit zo afbreken. Maar goed, de trek aanval is gelukkig weer over.... Zennn. Zo, we gaan snel zeg, jihaaa Rudolf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Morgen kerstdiner en donderdag kerstlunch. Ik hou me hier heel stevig vast de komende dagen. Had ik nou voorheen ook zoveel kerstborrels en -etentjes?? Kweenie, zal wel half beschonken deze dagen doorgekomen zijn, vandaar dat ik me dat niet meer kan herinneren. Vorig jaar met de feestdagen totaal nuchter gebleven, was wel even wennen hoor, maar zoooo kicken om januari droog te halen! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Dussssss..........dit jaar weer! Morgenochtend vertrekken we weer op tijd, ik zit voorop naast Bolletje ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 Mag ik nog mee of ben ik te laat ? Bol Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya Fruitvlieg Loen Artax Tony Wimmelt Wijfie Rapske Happiness Pumpkin Nancy Agnieta Koppie. :rose: Leila Vlokje Mieltje Wisse Tomtom Hub rosa45 Skip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2015 Rapport Share Geplaatst 15 december 2015 voor Meya sorry Bol, ik blijf wel naast m zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 december 2015 Rapport Share Geplaatst 16 december 2015 Bol Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya Fruitvlieg Loen Artax Tony Wimmelt Wijfie Rapske Happiness Pumpkin Nancy Agnieta Koppie. :rose: Leila Vlokje Mieltje Wisse Tomtom Hub rosa45 Skip Elma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden