Spring naar bijdragen

Woensdag 25 november 2015

Yvonne

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Dag 1 zit erop. Lang geslapen.

Volgens mij ben ik de hele nacht ingelogd geweest. Afmelden is niet genoeg? Even uitvinden hoe dat werkt.

Leuk trouwens dat er een like knop is gekomen!!

Heb een goeie dag vandaag!

Gezien mijn logeerpartijtje weet ik niet of het me lukt om hier langs te komen de komende dagen. Ga het wel proberen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, een hele goede avond allemaal,

Net terug van cursus

Was best intensief, maar ook leerzaam.

En volgens mij giet het nu buiten

Bof ik even dat ik droog ben over gekomen.

Het hoesten viel mee.

Hoewel dat af en toe toch gebeurde.

Wordt een collega bijna kwaad

Zegt; Je voelt je toch wel goed he, je bent toch niet ziek he, want dat kan ik nu echt niet gebruiken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen Agnieta

op het dagpact vandaag

is er iets loos?

Ik kom even zeggen dat ik in een week tijd

2 waarschuwingspunten heb gekregen van de mod..

Wat ik er zelf van vind, zoek ik wel met de mod zelf uit,

maar nog 1x en ik ben geband  dan voor hoelang zij bepalen,

of ik terug mag komen ook.

Ik zeg het alvast maar; Geen zorgen over mij maken.

Misschien mot met de mod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoooo, dit ballen weer ben ik nu wel spuugzat. Net als mijn eigen gezeur(mag dat woord :-)) hierover. Moet even iets vinden om wat positieve energie te laden op dit soort druilige dagen, nog niet gevonden zelf..

Voor de rest weer een zeer lange werkdag geweest, niet eens tijd voor ontbijt vandaag:-(. Het zijn van die weken waarin het hollen is maar of het nu ook allemaal nuttig is..?

bewerkt door tomtom2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tomtom, die positieve energie hoef je niet te laden... je laat haar weglopen door het weer "ballen" (vert.) te vinden en dit soort dagen druilerig.

Als je het weer kunt accepteren als een niet te veranderen omstandigheid, kun je misschien zien dat  druilerig niet negatief hoeft te zijn.

Dan loopt je energie niet weg naar zinloos verwachten dat de weersomstandigheden beter zouden moeten zijn.

Dan heb je energie die, onafhankelijk van het weer, geheel tot je beschikking staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zere nare ervaringen met hal-dol

de naam zegt het al

In mijn geval verbleef ik 2 weken in het zh

naast de persoon die dit middel daar kreeg toegediend

Hou het goed in de gaten

En wacht niet te lang met actie ondernemen

Personen kunnen hier ZEER verschillend op reageren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb niet veel te melden. Het was een saaie en moeizame dag. Mijn stemming vandaag herinnert me aan periodes dat ik heel depressief was. Stoppen met drinken is mede een stap die ik nu neem in mijn jarenlange worsteling met depressies. Op dagen als vandaag voelt het allemaal even lastig.

Het goede nieuws is dat ik me weer droog kan afmelden.

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie Haldol is een pittig middel waar nogal eens wat bijwerkingen bij zijn. Poeh zeg, ik zou toch maar eens raad vragen bij een andere arts. En eens op internet zoeken wat dat spul kan aanrichten. Verder toch maar proberen om een beetje te pitten meid, dit houd je anders niet vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tomtom, die positieve energie hoef je niet te laden... je laat haar weglopen door het weer "ballen" (vert.) te vinden en dit soort dagen druilerig.

Als je het weer kunt accepteren als een niet te veranderen omstandigheid, kun je misschien zien dat  druilerig niet negatief hoeft te zijn.

Dan loopt je energie niet weg naar zinloos verwachten dat de weersomstandigheden beter zouden moeten zijn.

Dan heb je energie die, onafhankelijk van het weer, geheel tot je beschikking staat.

Ik verwacht niks van het weer maar ik merk dat ik geen energie heb. Er is waarschijnlijk een reden dat veel mensen die daglicht lampen hebben. Dus sorry, maar energie moet toch echt geladen worden :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...