smart Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Hallo allemaal Dag 1 zit erop. Lang geslapen. Volgens mij ben ik de hele nacht ingelogd geweest. Afmelden is niet genoeg? Even uitvinden hoe dat werkt. Leuk trouwens dat er een like knop is gekomen!! Heb een goeie dag vandaag! Gezien mijn logeerpartijtje weet ik niet of het me lukt om hier langs te komen de komende dagen. Ga het wel proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Hallo allemaal, zo weer ff bijgelezen, het gaat gelukkig wat beter, met mijn griep, het duurt best wel lang, nog ff aankijken, anders ga ik naar de dokter. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Net een fikse wandeling gemaakt. Oja proficiat aan de jarigen Begin me nu echt wel goed te voelen, hopelijk ben ik niet te euforisch. Ik heb teveel aan energie, dus zodra nog een flinke wandeling want hier schijnt de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Zo, een hele goede avond allemaal, Net terug van cursus Was best intensief, maar ook leerzaam. En volgens mij giet het nu buiten Bof ik even dat ik droog ben over gekomen. Het hoesten viel mee. Hoewel dat af en toe toch gebeurde. Wordt een collega bijna kwaad Zegt; Je voelt je toch wel goed he, je bent toch niet ziek he, want dat kan ik nu echt niet gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 spruiten,vis,aardappelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Vanavond een eind rijden voor een AA activiteit in den lande. Ik wens jullie een genoeglijke avond en wellicht tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Ja, Lila, ik vond dat ook raar, zou zelf nooit zoiets zeggen Maar goed, heb het maar van me af laten glijden Voel me trouwens alweer een stuk beter dan gisteren gelukkig jowan, Kijk je uit onderweg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 geen Agnieta op het dagpact vandaag is er iets loos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Hier een gerookte kippenbout en rauwe witlofsalade met noten, knoflook, ui, maggie en verse gember. Mmmm smikkelen zeg. Vanavond een Mongoolse film kijken Totem Wolf The last Wolf. Lijkt me erg mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 geen Agnieta op het dagpact vandaag is er iets loos? Ik kom even zeggen dat ik in een week tijd 2 waarschuwingspunten heb gekregen van de mod.. Wat ik er zelf van vind, zoek ik wel met de mod zelf uit, maar nog 1x en ik ben geband dan voor hoelang zij bepalen, of ik terug mag komen ook. Ik zeg het alvast maar; Geen zorgen over mij maken. Misschien mot met de mod. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Goeie avond Wat licht HH klussen vandaag Pizza gegeten en prompt op de bank in slaap gevallen Net de dieren verzorgd Wellicht zo nog een verfrissende wandeling Kop in de wind Fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Slaap lekker meisku. Hassus durvoor. Dezuupert Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 (bewerkt) Zoooo, dit ballen weer ben ik nu wel spuugzat. Net als mijn eigen gezeur(mag dat woord :-)) hierover. Moet even iets vinden om wat positieve energie te laden op dit soort druilige dagen, nog niet gevonden zelf.. Voor de rest weer een zeer lange werkdag geweest, niet eens tijd voor ontbijt vandaag:-(. Het zijn van die weken waarin het hollen is maar of het nu ook allemaal nuttig is..? 25 november 2015 bewerkt door tomtom2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Slaap lekker, Ik meld me droog af. Rusttijd want energie is opgebruikt. Moe maar voldaan Tomtom morgen een betere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Tomtom, die positieve energie hoef je niet te laden... je laat haar weglopen door het weer "ballen" (vert.) te vinden en dit soort dagen druilerig. Als je het weer kunt accepteren als een niet te veranderen omstandigheid, kun je misschien zien dat druilerig niet negatief hoeft te zijn. Dan loopt je energie niet weg naar zinloos verwachten dat de weersomstandigheden beter zouden moeten zijn. Dan heb je energie die, onafhankelijk van het weer, geheel tot je beschikking staat. Mai en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Die Mai. Wat een rust ineens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Heb zere nare ervaringen met hal-dol de naam zegt het al In mijn geval verbleef ik 2 weken in het zh naast de persoon die dit middel daar kreeg toegediend Hou het goed in de gaten En wacht niet te lang met actie ondernemen Personen kunnen hier ZEER verschillend op reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Ja Koh Terug naar mij zoals ik al zei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Hallo allemaal, Ik heb niet veel te melden. Het was een saaie en moeizame dag. Mijn stemming vandaag herinnert me aan periodes dat ik heel depressief was. Stoppen met drinken is mede een stap die ik nu neem in mijn jarenlange worsteling met depressies. Op dagen als vandaag voelt het allemaal even lastig. Het goede nieuws is dat ik me weer droog kan afmelden. Welterusten! smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 die worstjes worden blijkbaar slecht verkocht Aak dat ze JB nodig hebben. Ik heb al pelpinda's, mandarijntjes en dadels op, maar de worstjes blijven dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Wijfie Haldol is een pittig middel waar nogal eens wat bijwerkingen bij zijn. Poeh zeg, ik zou toch maar eens raad vragen bij een andere arts. En eens op internet zoeken wat dat spul kan aanrichten. Verder toch maar proberen om een beetje te pitten meid, dit houd je anders niet vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Tomtom, die positieve energie hoef je niet te laden... je laat haar weglopen door het weer "ballen" (vert.) te vinden en dit soort dagen druilerig. Als je het weer kunt accepteren als een niet te veranderen omstandigheid, kun je misschien zien dat druilerig niet negatief hoeft te zijn. Dan loopt je energie niet weg naar zinloos verwachten dat de weersomstandigheden beter zouden moeten zijn. Dan heb je energie die, onafhankelijk van het weer, geheel tot je beschikking staat. Ik verwacht niks van het weer maar ik merk dat ik geen energie heb. Er is waarschijnlijk een reden dat veel mensen die daglicht lampen hebben. Dus sorry, maar energie moet toch echt geladen worden :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Wijfie kijk eens bij Google op "Bijwerkingen Haldol bij ouderen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Kreeg ineens trek van jullie gepraat over lekkere hapjes! Even een handje nootjes en dan maar slapen! Goeienacht allemaal. Dag 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden