Gast Vlok Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Goedemorgen allemaal! Vroeg wakker hier want dag van de lichtjes en dag van de uitslag. Zal wel lang duren deze dag want weet niet wanneer ik gebeld word. Ga nu even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Goedemorgen allemaal, dat het in alle opzichten maar een droge dag mag worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Goede morgen iedereen Rise and shine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Goedemorgen. Vandaag weer een lange dag. Eerst maar eens koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar Zal aan je denken vandaag Vlokje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Moge. Dank voor de koffie Yvonne. Sterkte vandaag Vlok. Hoop dat je niet te lang op een telefoontje hoeft te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Snel even de draden van de afgelopen dagen doorgelopen.... Werkt ook niet echt, zoiets van het ene oog het andere uit. Jopie nog steeds gestopt met roken.. en hoesten dat het een lieve lust is... Heel herkenbaar Joop, heb daar ook diverse keren last van gehad (diverse stoppogingen dus ) Maar goed dat je volhoudt hoor, ook dat hoesten gaat over... ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Goeie morgen mensen, Sterkte Vlokje, ik hoop dat je hier gauw kan schrijven dat alles goed is. Vannacht gedroomd dat er een vent met een geweer aan het schieten was. M'n hondjes waren buiten en ik aan het zoeken. Wat was ik bang dat ze geraakt zouden worden zeg. Bah. Fijn is altijd dat ik wakker wordt en dat de droom niet verder gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Moghu Adrie, Nee daar was ik niet ban voor, maar echt heel bang dat ik m'n hondjes kwijt zou raken. Ja dan mag jij zeker nu deze tijd wel opletten. We zitten tegen de kerst aan hé? Dan wordt er veel wild gegeten. Moghu Geen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 goeiemorgen frummers, en Vlok, wed duimen mee hoor! Nou nou Bol, we zitten tegen de Kerst aan ik vergelijk het weer steeds met voorjaar juist, of met een mooie nazomer, de winter komt nog snel genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Goedemorgen frummers Nou neemt mijn lichaam me echt in de maling. Ik heb zo en 7 jaar geen bier meer gedronken ik ben toen overgestapt naar rum en vodka omdat ik ziek werd van bier. 1 slokje en ik werd er al misselijk van. En vanacht droomde ik dat ik een biertje dronk,de droom was zo echt dat ik hem bijna zou geloven -.- het Is dat We geen bier in huis hebben. Hebben jullie ook eens Zo een droom gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 En vanacht droomde ik dat ik een biertje dronk,de droom was zo echt dat ik hem bijna zou geloven -.- het Is dat We geen bier in huis hebben. Hebben jullie ook eens Zo een droom gehad Zie dagdraad van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 (bewerkt) Nou Jane het is nu echt zo ver denk ik, de winter komt eraan, maar we mogen toch niet klagen w.b. het weer. Poeh Finiks dat zijn inderdaad erg vervelende dromen. Dat schijnt inderdaad heel veel pijn te doen Iet. Niets leuks aan, dus hem maar niet teveel laten lachen. 11 november 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Goedemorgen allemaal, Ik lees een spannende dag voor Vlok. Niks aan, wachten, helemaal als het om zoiets spannends gaat. Sterkte. Dagpact; jowanLila Agnieta ErikB PS: Ik zal voortaan de B achter mijn naam zetten, dit om verwarring met Erik die hier al een tijd actief is te voorkomen. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Goedemorgen beste mensen. Vlok sterkte met wachten en ook ik duim voor een goede uitslag voor je. Drankdromen heb ik in het begin zeker gehad. Zo verschrikkelijk echt. En me dan in mijn droom realiseren dat ik mijn belofte hier op het forum had verbroken en dat op moest biechten. Tjonge. Wat was ik dan blij als ik wakker was en in de gaten had dat het een droom was geweest. Ik heb ze nu niet of nauwelijks meer, ik kan me niet herinneren wanneer de laatste was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Goedemorgen allemaal, Dagpact; jowan Lila Agnieta ErikB Meya Handig die B er achter Erik, sterkte Vlok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Morgen, Hier zijn we ook aan het duimen voor jou, Vlok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Vlokje heel veel sterkte! !! Liefs Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Ja, dat is nou helemaal fout spieken, Agnieta.. Iedereen kan 't zien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Goeiemorgen, Bol, staat je kerstboom al? Ik ben blij, want mijn contract is verlengd. Fijne dag, mensen. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Fijn Kate, gefeliciteerd. Volgens mij twijfelde je er niet aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Vrije dag vandaag. Net met mijn jongste zoon 11 km hard gelopen. Hardlopen deed ik altijd al, maar nu voor het eerst sinds tijden zonder drank van de vorige dag in mijn lijf. Verbeeld ik het me dat het vandaag beter ging, of is het toeval dat ik voor het eerst sinds tijden meer dan 10 km heb gelopen? Ik weet het niet, ik voel me in ieder geval voldaan. Wat me zorgen baart is dat de dag nog lang is en me afvraag wat ik eens zal doen. Er waren dagen de afgelopen weken dat ik mijn eerste biertje om een uur of 2 open trok, omdat ik vond dat ik dat had 'verdiend', bijvoorbeeld omdat ik net had hard gelopen. Nou ja, ik ga het gezonde en goede gevoel van nu vast proberen te houden... Wordt vervolgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 @ErikB ja, drinken kostte een flinke smak tijd. Heb je oude vergeten hobbies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 11 november 2015 Rapport Share Geplaatst 11 november 2015 Ik heb een vraagje. Ik neem soms homeopatische druppeltjes maar daar zit alcohol in. Indien ze mij bij verslavingszorg medicatie zouden geven zou ik dan ziek worden als ik die druppels neem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden