jowan Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan Vaarwel, Kaboutertje. 21 oktober 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Gefeliciteerd Gips! (En sorry voor het spelfoutje op je taart - domme bakker!) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 En voor jou doe ik ook een dansje vandaag heer Plof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 En Monstertje… jij ook van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 (bewerkt) Goedemorgen beste mensen! Drie jarigen gefeliciteerd: Monster, Plof en Gipsy! 21 oktober 2015 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Proficiat jarigen!! Hier alles ok. Had gisteravond een goede meeting. Heel apart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Goeie morgen. Iedereen die jarig is vandaag van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Goedemorgen, Monster, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Goedemorgen, Ploffie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Goedemorgen, Gipsy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 An, fijn dat je gisteravond een goede meeting had. Maar wat is daar zo apart aan? Ik ga vanavond een goede meeting hebben. Weet ik dat zeker?? Nee, natuurlijk niet. Maar het wordt vanavond m'n 1152e meeting en ik heb nog nooit een slechte meeting meegemaakt. Ik vertrouw er gewoon op dat het vanavond ook weer goed wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Een hele goede morgen allemaal, Ploffie, Van harte gefeliciteerd Monster, Ook jij een hele fijne dag toe gewenst Gipsy, Fijne verjaardag vandaag Hoe is het mogelijk, 3 "bekende "mensen, op 1 dag jarig ! Hoe dan ook, stap als de wiedeweerga op mijn fiets. Aan het werk met die geit ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 goeiemorgen frummers. Gipsy, Monster en Ploffie, van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Goedemoggel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 feli voor de jarigen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Ga zo te fietsen met maatje en in gedachten bij de uitvaart van kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Monster!, Gipsy en Ploffie van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Eerst de slingers voor de jarigen maar even ophangen... Van harte Gipsy, Van harte Plof en Van harte Monster. Hoop dat jullie alle drie aan het begin van een mooi nieuw jaar staan. Om tien uur taart? Zet ik alvast de grote pot koffie en thee klaar. 21 oktober 2015 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Ik plof zowat uit mijn kippenvelletje, zo jarig ben ik vandaag. Monster en gipsy, gefeliciteerd! Gebak staat klaar! En voor NBW een hele warme knuffel! An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Bedankt voor de felicitaties en voor de felicitaties die komen. Vandaag geen feestje voor mij. Maar wel bezoek. Ik kwam er niet onderuit. Dus zo maar een gebakje halen voor bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Jarigen: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Van harte alledrie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Tree musketeers, all for one, one for all Gefeliciteerd Plof Monster en Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Voor de jarigen, Van harte proficiat en maak er een fijne dag van Druilig weertje hier maar we maken er het beste van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Nee Wijfie da's helemaal niet goed voor jou. Goeiemorgen, Gefeliciteerd jarigen. Ik heb wat nagedacht, maar mensen die zich hier onecht voorgedaan hebben, kwamen nooit opdagen als het erop aankwam. Afspraken gingen niet door op het laatste moment. Forumleden zouden geen kans hebben gehad om aan hun ziekbed te zitten, als dat al bestond. Mijn gedachten zijn vandaag voor een deel bij Kabouter, Vriendin en dochter. Vanmiddag komt er iemand kijken om ons huis te behoeden voor verdere verrotting en lekkages. Zal een best project worden. Ach ja, de 1 verbouwt zijn huis en de ander zoekt een huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden