Spring naar bijdragen

Maandag, 20 juli 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Bolletje lieverd! Misschien ben ik wel een Chineesje?

STTTTTT. Ach het was een grapje hoor. En wij gebruiken ze weer om ons te beschermen. Nou moet ik je heel eerlijk zeggen dat die twee kleintjes van mij mij niet makkelijk zullen beschermen, ook al denken zij van wel. :D

O en hier in Helmond eten ze katten :wacko::unsure:  Er loopt er geen een hier meer op straat. Allemaal opgegeten. :P

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En geen make-up meer dragen

En geen zeep meer gebruiken

En geen medicijnen meer slikken

En eigenlijk niks meer....

Dat vind ik er ingewikkeld aan.

Dus als ik zondig eet ik mijn bordje netjes leeg.

En voor de rest probeer ik te consuminderen.

Ik zou wel eens mensenvlees willen proberen. Zou daar niet zo veel moeite mee hebben geloof ik. ;)

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knopen zijn door gehakt.

Verdere actie kan pas woendag plaats vinden vanwege een feestdag morgen.

Hihi, heb ik weer! :D

Maar heb vandaag al wat dingen in werking gezet.

Dus nu weer ontspannen plat en verder over de koers nadenken die ik wil gaan volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie nu net pas dat Luna jarig is,

Luna, gefeliciteerd !!!!!!!!!    :musicnote:  :present:  :musicnote:  :present:  :musicnote:  :present:  :musicnote:  :present:  :musicnote:  :present:  :musicnote:  :present:  :musicnote:  :present:  :musicnote:  :present:  :musicnote:

Eet smakelijk allen. Hier vlees voor de mannen, ikzelf niet,

maar een lekkere salade met franse kaas, olijven, tomaat, komkommer etcetera.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier witlofsalade met blauwe kaas en een andere salade met feta, beide met kaas dus, geen vlees. Maar komt evengoed van een dier.

Tja naast alcohol ben ik ook verslaafd aan kaas erger zelfs nog!

Ik kan geen dag zonder kaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga liggen nu.

Het is dat er hier nog geen webcams zijn gelukkig.

Maar anders zou er iemand van hier zeggen, Spud doe is rustig jòh!

Om dat te voorkomen, doe ik het zelf maar.

Fijne avond en nogmaals smakelijk eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlokje een verslaving is ook niet te begrijpen. Als ik vroeger ging drinken en ik had een fles, zorgde ik dat ik er gauw meer had, gewoon om niet zonder te zitten. Je hebt nog niet gedronken, maar voor alle zekerheid toch maar een paar flessen meer gekocht of zit ik er naast?

Maar je kan het ook weg gooien hé? Zonde van het geld zal je denken, maar weer helemaal in de vernieling gaan is veel erger dan die paar centen. Probeer het eens en je zal zien dat je trots kan zijn op jezelf. Misschien niet gelijk want je hebt iets (leuks) van jezelf afgenomen, maar denk eens aan morgen. Een fikse kater, je schuldig voelen, je waardeloos voelen, misschien met een dronken kop mensen bellen, beloftes maken die je niet na kan komen of niet meer weet.

Is het dat allemaal waard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond,

adam, sterkte met het verlies :rose:

luna, gefeliciteerd met je verjaardag :present::rose::sun::present:

Deze week heb ik toch op de een of andere manier een speciaal gevoel vanwege de vierdaagse van Nijmegen. Ooit gelopen in snikhete hitte. Veel herinneringen komen terug. Soort van vakantiegevoel.

Vlokje, goed dat je hier bent gekomen, voordat je alles opdrinkt. Dat is al de juiste stap. De sigaretten zo snel mogelijk weggooien ook al heb je gerookt.

Ik heb vorig jaar over een heel jaar 5x een sigaret gerookt, terwijl ik 9 jaar gestopt bent. Dus een enkele sigaret hoeft geen belemmering te zijn voor het verdere stoppen. Maar liefst alles weggooien.

Twee pakjes staat gelijk aan weer roken.

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...