Spring naar bijdragen

Maandag, 20 juli 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Zal een hele rare ervaring zijn om met de bus te reizen Akkie. Ik zou ook niet meer weten hoe je dat moet doen. Is al zo lang geleden.

Hoop dat er niet al te veel aan mankeert.

Ik heb ook een waarschuwing gekregen, omdat wat ik geschreven heb geen opbouwende kritiek is. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga jij ook goed verder, Adam. Gecondoleerd.

Voorbeelden die laten zien dat alcohol je kan verwoesten zijn er te over. Ver weg en (heel) dichtbij.

De meest dichtbije voorbeelden zijn we zelf.

De meest dichtbije voorbeelden dat we onszelf niet hoeven te verwoesten als we stoppen met drinken zijn we óók zelf.

Daar kun je een ander niet mee redden. Maar wel hoop bieden.

Ook jij bent (voor mij in elk geval) een hoop biedend voorbeeld.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Adam :rose:

 

Ja ik heb ook een waarschuwing gekregen. Voelde me een beetje een klein kind dat in de hoek moest staan. ;)  Maar als het goed is is die waarschuwing over een tijdje weer weg. :D

 

Even tussen ons Akkie. Jopske heeft heel graag veel kusjes. Waar dat maakt haar niet zoveel uit als het er maar heul veul zijn. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

EDIT; bericht van A3 is weg. Zo kan ik geen gesprek voeren hoor. Haal alles maar weg en laat alleen de opmerking over dat ik A3 graag lees ook al vond ik de suggestie gemaakt in de tekst van gisteren te ver gaan want idd niet te staven. Zou het jammer vinden als je weggaat want houd van je relativering, je directheid en als ik weer eens zweef moet iemand me toch weer eens met mijn voeten op de grond helpen. Dat kan je goed A3 :-)

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kritisch durven zijn mag volgens jou, Pinkman, alleen als het in je straatje ligt of begrijp ik je nu verkeerd. Volgens mij was de reactie van mensen gisteren van mensen die zelf kritisch durven te zijn. Waarom waardeer je dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mijn bericht van gisteren is door de moderator verwijderd. Ook ik probeerde, zonder een uitspraak te doen over het bestaan van kleine mensjes (o wee als ik de dingen bij de naam noem), wat tegengas te geven aan de overmaat van niet helpende, sterk van het toppiconderwerp afwijkende berichten. In mijn posting heb ik vermeden hier een oordeel over te geven maar voelde mij na maanden twijfelen genoodzaakt hier eens iets over te zeggen. Na bijna 8 jaar hier mijn bijdrages te hebben geleverd voel ik mij door de moderator negatief en vooral niet helpend weggezet. Dit topic wordt mijns inziens niet meer gebruikt waarvoor het eigenlijk bedoeld is en daar blijf ik bij. Vandaar dat ik hier niet meer ga posten totdat de vrijheid van meningsuiting hier weer is teruggekeerd. Net als A3 zich gaat beperken tot het jaarpact beperk  ik mij voorlopig tot de rufu-draad waar ik hopelijk nog kan melden dat ik mijn pilletje genomen heb (als dat tenminste geen bezwaren oplevert bij de moderator). Het ga jullie goed en blijf vooral van de drank af (maar dit terzijde).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals verwacht is mijn zusje gisteren overleden.

De alcohol had haar lever verwoest.

 

Behalve dat de alcohol haar eigen leven en lever heeft verwoest,

laat ze ook de familie met die wetenschap voor altijd treurig achter.

 

Zet mij vandaag daarom ook maar op het dagpact neer.

 

Ga verder Goed,  :rose: 

A'dam.

 

Gecondoleerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...