Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 juli 2015


Yogajuf

Aanbevolen berichten

Ook ik wist niet goed te reageren op de postings over Kaboutertje.

Voel me enorm betrokken en bid veel voor haar.

Maar wat hier geschreven werd, hoe goed bedoeld misschien ook, voelt niet zuiver (dank Toine voor het woord).

Kaboutertje heeft hier geen zeggenschap hierin.

Ook ik, net als Jopie, zou er niet aan moeten denken wanneer, als ik in een zelfde situatie zou zitten, er zo over mij geschreven zou worden; zo gedetailleerd en zo te kijk gezet. Plaatsvervangende schaamte; noemde Hannah het. Daar kan ik me wel in vinden.

Ik zou dit niet willen. En of Kaboutertje dit wil, dat weet ik niet. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken.

In deze situatie zou Kaboutertje (vind ik) tegen zichzelf beschermt moeten worden en zolang de delier nog niet weg is, zou ze niet moeten deelnemen aan het forum. Dat is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriendin er zitten hier heel wat mensen op het forum. Iedereen heeft zo z'n eigen mening en die wordt hier dan ook geuit. Maar er zijn ook veel mensen die het zeer op prijs stellen dat jij en Sowhat dit gedaan hebben. Dat is wel te zien aan de reacties op het draadje van de Kabouter. Ook alle bedankjes en complimenten, dat moet je niet vergeten.

Je hebt zo je best gedaan en nog, je bent er voor de Kabouter en dat is het allerbelangrijkste. Probeer je hoofd boven water te houden want nogmaals het is ook erg zwaar voor jou en Sowhat.

Even een zin wat verbeterd, stond verkeerd. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stokouwe P...., Hannah, felicitados, dat je ooit zo oud mocht worden?

 

Vriendin van Kabouter, maak je niet te druk.

Ik ben zelf 'n minderaar van het zuiverste water (of iets anders?), en af en toe 'n stopper, minderen is moeilijk.

Zou niet anders willen.

 

I.m.h.o. zijn de meeste stoppers echt bekeerde (NOG ERGER) rechtlijnige calvinisten, Roomser as de paus, op 'n paar na die beseffen dat ze echt niet naar de zogenaamde hel (lees:dood) willen.

Die laatsten snap ik maar al te goed, die eersten nooit.

Dan heb je ook nog de uithunruggemergzeurders. Leave be. Het is van geen enkele importantie, ze willen alleen iets kwijt (ik trouwens ook!).

 

Jij doet jouw ding, zij het hunne.

Ik kwam trouwens alleen maar kijken of ons Maike nog trouvés had, en hoe het met Akie gaat.

 

Het is me wat, deze oude man gaat snel weer naar 'n autoforum, his Missus is away, he worked all day, son Nr.1 was instructed to cook, he managed to lend my car, result:

nog uitstekende Sambal Goreng Udang van mezelf in de freezer, we gaan het zien!

En ik denk dattie straks aardappeltjes schilt, of zou het hoop zijn?

 

Denietgekke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, wat vervelend....

 

Voor mij is het geleidende schaal...en voor een ieder ligt daar ergens een grens.

Ik begon me ongemakkelijk te voelen bij de steeds meer persoonlijke berichten over een ander.

En vriendin, dat zegt niks over jou, maar mijn gevoel hierin.

 

Ik ben blij met het delen van de informatie, maar ik heb ook een goed gevoel bij even een pas op de plaats, 

en door jullie en/of Sowhat gekozen informatie totdat Kabouter zelf weer in staat is te reageren.

 

Nooit met de bedoeling iemand te kwetsen, maar juist integer willen zijn. Als dat wel zo voelt dan spijt me dat.

 

Veel sterkte en wijsheid gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas niet kunnen genieten in mijn zwembadje.

Blaren zijn open gesprongen en zie het niet zitten om met open blaren in dat vieze water te dompelen.

Dus maar wat kleine klusjes in huis aangepakt.

Morgen dan maar met mijn latex handschoentjes aan tuinieren.

Nu opslomen hier.

Fijne avond nog voor een ieder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me nu al succesvol af voor de dagpact.

Ik volg de polemiek over de berichtgeving over kaboutertje, maar heb daarin geen standpunt voorlopig.

 

Er waren gasten vandaag. Ik merk nu dat ik weer in mijn hoofd kruip omdat ik vandaag te weinig gepraat heb. Dat zou opgelucht hebben. Nu is het niet leuk.

In mijn hoofd is het geen leuke plek.

 

Morgen nieuwe dag nieuwe kansen.

 

Welterusten voor straks en wellicht tot morgen.

 

edit tiepvaut

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie dag vandaag.

 

Via whatsapp een ict-er geholpen met zijn mailprobleem en het probleem opgelost. Nou had ie dat probleem al anderhalf jaar, dus zijn ergenis zou ongetwijfeld erg groot zijn geweest. Dat blijkt wel uit zijn euforie. Toen het eenmaal werkte, werd ik bedolven onder een lading positieve whatsapp emoticons, hihi. Dat was erg leuk. :)

 

hannah gefeliciteerd met 50 jaar! :):sun::rose::present:

 

spud, kan je er een filmpje maken en hier plaatsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het was een moeilijke dag op deze draad

 

Iedereen doet z'n best en iedereen heeft z'n mening. Ik hoop dat niemand boos of gekwetst gaat slapen.

Dank aan iedereen die zich heeft ingezet voor de ander, die de ander boven zichzelf heeft geplaatst.

Volgens mij is dat een teken van groei; opkomen voor een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af, merk wel dat het niet goed gaat met mij, het gaat me allemaal teveel worden met J, kan er gewoon niet meer tegen, kan er ook met niemand over praten.

Dat is dat eenzame gevoel, wat ik al een tijdje heb, ik zie anderen leuke dingen doen, zo saampjes, lekker erop uit en ik zit hier met J die nergens meer heen wil en dat word steeds erger.

Hij gaat geestelijk ook erg achteruit, weet niet meer wat voor dag het is, soms weet hij de tijd niet en soms is hij gewoon  helemaal in de war, ik kan daar niet tegen merk ik, ik word daar boos over...

Het maakt mij ook ongelukkig, ik heb geen maatje meer, waar ik leuke dingen mee kan doen, ik moet het alleen doen, dat maakt me verdrietig, bang, boos, kan het niet accepteren...

 

Sorry, wat zwaar op de hand zo op de late avond, maar zo ervaar ik dit de laatste tijd...

 

Welterusten mensen :moon:

Waarom ga je niet eens praten of bellen met een Maatschappelijk werker? Daar zijn ze voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...