jowan Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goedemorgen, Wakker gemaakt om 05:15 door junkie onderbuurman. Politie gebeld, nu weer rustig. Dagpact: jowan Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goedemorgen mannen en dames, He Joris wat een vervelende gedoe is dat toch. Wel een mooie dag vandaag! Maak er wat van mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goedemorgen Allemaal! Dagpact; jowan Joris Agnieta Kaboutertje BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goedemorgen Allemaal! Dagpact; jowan Joris Agnieta Kaboutertje BillyBob Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goedemorgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goedemorgen, Vandaag een dagje werken met student op sleeptouw. Maar nu eerst een bakkie Dagpact; jowan Joris Agnieta Kaboutertje BillyBob Lucide Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goedemorgen allemaal Fijne dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Hij is nog steeds met luide muziek bezig. Al drie keer 0900-8844 gebeld. Hopelijk komen ze nu met spoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goeiemorge, het wordt prachtig weer vandaag, geniet ervan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goedemorgen, Prachtig weer hier........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goedemorgen beste mensen, Ook hier een zonnetje en voor mij alweer de laatste werkdag van de week. Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 (bewerkt) Goeie morgen lieve mensen, Joris ik zou me kapot ergeren zeg, hebben er meer mensen last van? Handtekeningen verzamelen? Mijn ambulancemaatje heeft een tijd geleden drie zijn vier New Foundlanders moeten laten inslapen. De vierde hond is nu heel alleen. Nu heb ik op marktplaats een paar keer een advertentie gezet voor hem en daar heb ik een reactie van gekregen. Een lobbes van 6 jaar uit Wassenaar. Die gaan we morgen halen. Ik ben zoooo blij voor hem en z'n hond, want de hond was erg aan het treuren. Ging de hele tijd met de dekentjes van de ander honden in zijn mand, en op de graven liggen. Dus morgen naar Wassenaar. als er niets tussen komt. 25 juni 2015 bewerkt door bolletje lady jane en Lucide reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Ah wat lief Bolletje. En Agnieta het genieten van je kleinkind gaat nu beginnen? Tja, dossier onderbuurman. Langslepend en al heel lang meer dan zat. Vandaag of morgen gaan we nu toch echt onze rechtsbijstand inschakelen om druk op de woningcoop uit te oefenen. Ondertussen bel ik altijd met de politie voor dossier opbouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goedemorgen, Vandaag een dagje werken met student op sleeptouw. Maar nu eerst een bakkie Dagpact; jowan Joris Agnieta Kaboutertje BillyBob Lucide An Blondie Ik sluit me maar weer ns aan. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Kunnen ze nu zo iemand uit z'n huis zetten Joris? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee, beetje laat, maar beter laat dan nooit toch? Wat ellendig telkens Joris, hoop dat er toch snel echt iets gaat gebeuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Joris, nemen ze z'n geluidsinstallatie dan niet in beslag? Dat scheelt alvast iets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 goeiemorgen frummers :sun: langzaam op gang komen ik had heel wat slaap in te halen en heb amper nog pijn, dus vannacht heerlijk, lang en diep geslapen. En straks maar eens lekkere verwenbroodjes maken voor op het strand. En ik mag de knuffel van zoon (22) weer eens opereren die verslijt nog steeds hard en alle onderdelen zijn al eens vervangen zo. Blijkbaar intensief gebruik, nog steeds. Ik vind het aandoenlijk en spannend tegelijk. Ik ben niet zo netjes, met naaien ook al niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Bol wat fijn dat je een nieuw maatje voor maatje hebt kunnen vinden. 3 maatjes blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Dagpact; jowan Joris Agnieta Kaboutertje BillyBob Lucide An Blondie Billy1981 Succes iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Jij LY ook veel plezier op het strand. Ben nu zelf ook broodjes maken. Blijkbaar is het bij jullie ook beter weer. Fijn dat je kies wat minder pijn doet. Succes met de operatie. Hoop dat beer niet teveel pijn heeft...ik heb mijn beer ook nog meeverhuisd maar die ligt ergens in een kast zielig alleen te wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Tja de huurders bescherming is ver doorgeslagen in dit land. Bij mijn oude studie planologie was dit vaak een discussiepunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 Dagpact; jowan Joris Agnieta Kaboutertje BillyBob Lucide An Blondie Billy198 NBW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2015 (bewerkt) goedemorgen allen, mooi weer Joris, kan je geen pop als een monster maken en dan als een marionet laten afdalen in zijn tuin en laten dansen. En dan gekke geluidjes maken. Soms kun je alleen op speciale manier communiceren tot zulke mensen doordringen. 25 juni 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden