Spring naar bijdragen

Woensdag 24 juni 2015


Burchill

Aanbevolen berichten

Kabouter stapjes, maar ik ga proberen of ik reuzen stappen kan maken! 

 

Kaboutertje, pas nou op dat je je liezen niet scheurt..

Kleine stapjes geven je de mogelijkheid details op te nemen, zijstraatjes niet over het hoofd te zien, kortom, zorgvuldiger je route inclusief bochtjes en

bochten te volgen. Met reuzenstappen mis je een hoop. Geeft misschien hetzelfde eindresultaat maar minder kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Lucide!

Maar wat is dat toch precies wat "mannen" zo vervelend vinden aan winkelen? Is het de drukte, het twijfelgedrag van de vrouw, wat???

Niet dat het mij persoonlijk iets uitmaakt, ik winkel ook liever alleen. Zeker als het alternatief is met een jengelend persoon die me steeds het gevoel geeft dat ik haast moet maken. Of die nooit een mening heeft. Met zo'n chagrijnig gezicht. Met vriendinnen winkelen vind ik ook meestal niets, die hebben wel meningen maar die spreken ze niet uit, of ze jokken, die afgunst over elkaars lijven, niet naar dezelfde winkels willen... Bleh.

Aan de andere kant is een goed winkelmaatje een kostbaar bezit. Ze schijnen namelijk wel te bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yogajuf,

volgens mij is het het twijfelgedrag.

Als we aan het eind van de rit (na verschillende winkels en heel veel kijken) eindigen bij de eerste winkel om toch die broek te kopen die we als eerste gezien hebben...

Dat kunnen mijn hersenen niet aan! ;-)

Ik ga met een vooropgesteld doel naar een van te voren bepaalde winkel en koop daar een broek.

Klaar, inpakken en wegwezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het twijfelgedrag  van vrouwen YJ, daar hebben we een hekel aan. Mannen gaan

direct naar hun favoriete winkel, maken hun keuze, en vertrekken weer.

 

Ik winkel liever alleen. Nu ben ik al een paar dagen bezig om een slim fit zwarte

jeans aan te schaffen. Online is mijn maat uitverkocht en tot mijn schrik is mijn favoriete winkel Jack & Jones

 nu massaal aan het vertrekken uit de binnenstad. En de Kinkerstraat had mijn

maat ook niet. Denk dat ik vanmiddag met mijn converstatiemaatje naar de Bijenkorf ga.

Maar zij is lesbisch en vertoont misschien meer typisch mannengedrag? ;)

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het twijfelgedrag  van vrouwen YJ, daar hebben we een hekel aan. Mannen gaan

direct naar hun favoriete winkel, maken hun keuze, en vertrekken weer.

 

Ik winkel liever alleen. Nu ben ik al een paar dagen bezig om een slim fit zwarte

jeans aan te schaffen. Online is mijn maat uitverkocht en tot mijn schrik is mijn favoriete winkel Jack & Jones

 nu massaal aan het vertrekken uit de binnenstad. En de Kinkerstraat had mijn

maat ook niet. Denk dat ik vanmiddag met mijn converstatiemaatje naar de Bijenkorf ga.

Maar zij is lesbisch en vertoont misschien meer typisch mannengedrag? ;)

Tja, ik durfde het niet te zeggen ivm vooroordelen, maar mijn enige winkelmaatje is dus homo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Jane,

Kreeg juist ontstekingen door de tanden en kiezen, heb ook een zware antibiotica kuur achter de rug,

dus in principe zijn ontstekingen, wat betreft mijn mond verleden tijd zijn en ik heb wat geleden, niet normaal.

 

Maar goed kwaliteit van leven zal qua pijn een stuk aangenamer worden :D :D :D :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

 

Ik heb lang geslapen vandaag en mag straks een flink stuk fietsen voor een afspraak. Dat is altijd leuk, als het niet regent.

 

Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip voor mannen: Ga naar de Haarbarbier in de Wolvenstraat te Amsterdam (9 Straatjes),

daar mogen vrouwen niet naar binnen! Ha, ha, eindelijk rust  :D

 

NB.: En dames, voordat jullie beginnen te protesteren, wij mogen ook niet de

'Ladies' Gym in op de Overtoom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van de verslavings arts. Er lijkt iets geks te zijn met mijn leverwaardes. Degene die de vorige keer goed was is nu ineens extreem hoog. Had ze nog nooit mee gemaakt en ze is nog aan het uitzoeken wat het is. Ik hoefde me (nog) geen zorgen te maken, zei ze, maar dat doe ik toch wel. Lichtelijk.

Beetje beteuterd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha mijn ex en ik hadden dat precies andersom. Ik kan uren winkelen zij was doelgerichter. Heerlijk uren shoppen. Mijn vader is net zo als ik en mijn moeder kan ook niet winkelen. Ik pas volgens mij zelden in het mannen plaatje...vind dat prima om mezelf te zijn

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Joris jij ook lid van health city? Ik train vaak in Amstelveen bij de A9 maar mag overal in elke vestiging trainen.

Is er een frummer die een keer samen wil trainen. Ergens omgeving Amsterdam of daaromheen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het gekke er aan - en dat vind zij ook - ik slik geen paracetamol, helemaal niks. Ze weet precies wat ik slik. Alleen refusal. Maar zij had dit ook nog nooit mee gemaakt in haar verslavingspraktijk. Ze heeft contact gelegd met een leverarts, maar we moeten dus nog even op zijn antwoord wachten.

Tis gewoon een beetje gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...