Spring naar bijdragen

Woensdag 24 juni 2015


Burchill

Aanbevolen berichten

Leverarts zegt; geen zorgen maken. Waarschijnlijk te hoge dosering medicatie. Is nu bij gesteld. Over drie weken weer bloed prikken en rustig afwachten. Ikke weer gerust gesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Joris jij ook lid van health city? Ik train vaak in Amstelveen bij de A9 maar mag overal in elke vestiging trainen.

Is er een frummer die een keer samen wil trainen. Ergens omgeving Amsterdam of daaromheen?

 

Nee, ben geen lid van zoiets Erik. Mijn 'barbier' vermeldde het gegeven. Maar je mag ook een

keer gratis meedoen met Jiujitsu? ter kennismaking. Ook zeer geschikt voor vrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip voor mannen: Ga naar de Haarbarbier in de Wolvenstraat te Amsterdam (9 Straatjes),

daar mogen vrouwen niet naar binnen! Ha, ha, eindelijk rust :D

NB.: En dames, voordat jullie beginnen te protesteren, wij mogen ook niet de

'Ladies' Gym in op de Overtoom.

Geen enkel protest hier, maar ik heb dan ook geen baard.

In de hammam in west kom jij er als man ook niet in. Ik kom er om die reden graag. Vind het gewoon echt niet fijn om in een stadse sauna mijn mannelijke collega's, zakenrelaties of mislukte dates tegen het blote lijf te lopen... Ieuw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja Agnieta, waarom zou je vader thuiszorg accepteren zolang het niet hoeft ?

JIj bent er immers !

Als jij nou eens stopt met zijn voeten verzorgen en je beperkt tot dat wat jou wel lukt zonder er aan onderdoor te gaan?

Tja, dan krijgt hij ontstekingen ... wordt hij vanzelf weer ziek genoeg om toch maar hulp te accepteren ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...