luna1961 Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Goedemorgen Frummers, Het is van alles wat buiten maar geen regen. Maak er weer een mooie dag van. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Goede morgen iedereen. Ik ga slapen. Doe ik normaal nooit pas om dit tijdsstip beginnen aan de nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Goeiemorgen lieve mensen, en welterusten erik! Jan, ook nog jarig vandaag?! Van harte en een Ik had gisteren ook wat te vieren op werk. Zegt iemand: "Ga je dan nu wel een echte borrel drinken?" Er zit zo veel in die zin wat van alles over die ander zegt - mega-interessant vind ik dat. Maar ook wel een beetje ongevoelige opmerking natuurlijk. Ach ja. Fijne dag allemaal! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Agnieta jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Jan gefeliciteerd! Hier weer lekker uitgerust, geen griep hoor, gewoon teveel gedaan op een mooie dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Goedemorgen frummers. Hier zo te zien de start van een mooie rustige lentedag. Zonnetje schijnt al, geen zuchtje wind.... En binnen staan koffie en thee te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Goedemorgen, Hoofdpijn nog lichtelijk aanwezig, maar kan nu gelukkig weer met de gordijnen open. Voelde me afgelopen dagen net als een mol. Afijn, rust helpt dus. Nu de rust bewaken. Maandag pas weer werken. Dagpact: Agnieta jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 (bewerkt) Goeie morgen kanjers Janneman van harte gefeliciteerd met je vier jaar door zijn. Knap man. :rose: :rose: Nou ik heb weer eens lekker gedroomd zeg. Ik had een nieuwe relatie en zoals dat gaat lagen we lekker te (piepen). Maar iedere keer werden we, tegen de tijd dat het echt gezellig werd gestoord. Ik werd zo kwaad dat ik uitviel tegen iedereen. "Zijn jullie nu helemaal besodemieterd, wij liggen hier te (piepen) zien jullie dat nou niet." Opzouten hiero (Piep :( Pieperdepiep.....piep :angry: @#%^&*@ :face-icon-small-shocked: Vandaag de schuur leeg halen en alles wat ik wil houden naar boven brengen tot ik een tuinhuis heb. 16 april 2015 bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Ha,ha die Bol Verborgen verlangens? Jan, Van harte Gefeliciteerd Straks werken van 10.00, tot 16.15 Zit al weer te dubben wat voor paar schoenen ik nu weer aan moet doen, om zo min mogelijk pijn te hebben Ben al 2 keer per dag begonnen, met mijn voet over een tennisbal te rollen (dat schijnt te helpen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 goeiemorgen frummers veel zin in zon vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Ik kan mij NIET droog afmelden voor gisteren. Die 'kleine terugval' begint hardnekkig te worden. Heb voor vanavond een afspraak gemaakt, zodat ik helder MOET zijn. En verder weer van dag tot dag. Dagpact: Agnieta jowanBlondie Kaboutertje Joris 16 april 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Joris, morgen beter houd vol maat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Jammer Joris! Heb een idee wat je niet wilde voelen, wat je wilde verdrin(k)gen? Goed dat je het weer oppakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Geen irritant zingende vogeltjes, geen piepende bolletjes maar een natte hondenneus in m'n gezicht. Vanmorgen vroeg om half vier. Doet ie anders nooit, alleen bij hoge nood.. Hij heeft altijd al last van z'n darmen, pas uitgebreid onderzoek gehad, kuur van twee weken achter de rug. Maar echt veel verbetering zien we nog steeds niet. Het viel me op dat er om half vier 's nachts al veel autoverkeer is op de weg. (weinig oudere dames op de fiets, dat gaf wel een veilig gevoel) Joris, ken je de eierwekkermethode? (volgens mij van onze vroegere forumster H.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Met die eierwekkermethode breng je 'van dag tot dag' terug tot nog kleinere brokjes van bijv. 'een half uur tot een half uur', of nog kleiner... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Eierwekkermethode!! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 (bewerkt) Hoi jowan, ja waarschijnlijk verdriet en teleurstelling in het leven verdringen... Maar ik weet ook dondersgoed dat ik van alcohol pessimistisch en depri word. @Kohtje, de eierwekkermethode ken ik niet. Wel de 9x "STOP" zeggen wel. 16 april 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Nou mensen, Ik ga werken. Joris, Sterkte! Nieuwe dag, nieuwe kansen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Met een eierwekker zeg je ook stop. Als ie af gaat kun je weer beslissen of je stopt. Eierwekker weer zetten en je bent weer een half uur verder. Als je de eierwekker op een half uur zet kun je zelfs tot 48x 'STOP' zeggen in een etmaal. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Ja jowan, er zijn wat (rare) methodes bedacht. En het is mooi als een verslaafde na kort of lang zoeken een methode vindt die past. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Hoi jowan, ja waarschijnlijk verdriet en teleurstelling in het leven verdringen... Joris, wat ik tegenwoordig leer is om niet het hoe en waarom van mijn teleurstellingen en verdrieten te verklaren en te analyseren, maar het gewoon aan te kijken en het ermee te doen. Het te beleven en te doorvoelen, het verduren en uitzitten. Ik praat er ontzettend veel met anderen over en leer zo mijn gevoelens en emoties beter kennen en er mee om te gaan. Dat helpt. Dat geeft me ruimte om iets nieuws te doen. Tranen ruimen op. De tranen van vandaag zijn de pareltjes van morgen, zei een lieve vriendin van me ooit. En, als je steeds hetzelfde pad bewandelt, kom je steeds bij de zelfde bestemming uit. Wil je dat niet, kies dan vanaf het begin een ander pad of neem onderweg een afslag.... kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Goedemorge beste mensen, ik lees ff vandaag. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 (bewerkt) Morge, He Joris...ik voel met je mee. Niet fijn. Ik kan me erg vinden in Jowan zijn aanpak. Voor mij komt het neer op acceptatie... Verklaringen lossen niks op. Het neemt de oorzaak van de teleurstelling of het verdriet niet weg. Wegduwen werkt ook niet, komt het een keer terug als een boemerang. En vaak groter, met nog meer negatieve gedachten erbij. Beleven en doorvoelen...op een afstandje jezelf bekijken... Ook de gedachten die daarbij opkomen... Klinkt simpel, is het niet, maar werkt wel. Ik heb zo al een aantal trekmomenten goed kunnen doorstaan. 'Echt' gevoeld...ook op dat moment iets anders drinken en/of eten...bewust, hielp. Ook zet ik sinds een tijdje streepjes op de zijkant van mijn kast naast het bed...turven. Elke droge dag 1. Dit weet niemand...jullie nu wel...maar het werkt voor mij om zichtbaar te maken en aandacht te besteden aan. Heel duf...maar ik ben blij dat ik ontdek dat dit voor mij het systeem is. Ik hoop Joris, dat er tussen alle tips die je krijgt vandaag, wat tussen zit voor je... dit is niet te doen, glij je langzaam af....kop Joris!! Fijne dag allemaal..sterkte voor wie het nodig heeft. 16 april 2015 bewerkt door kruidenthee67 Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Goeiemorgen! Niet zo mooi als gisteren, maar het huis is aan kant, en ik vertrek toch richting balkon, met een stapel volkskrant bijlages Wat ik niet had verwacht, en me ook best tegenvalt, is dat het buiten zitten een flinke trigger voor me blijkt te zijn. Op terrasjes zit ik inmiddels tevreden met een cappucino, maar op m'n balkonnetje zit ik ouderwets te smachten. Maar goed, blijven ademen, en verder hang ook ik de methode-jowan aan. Heb wel besloten even pas op de plaats wat betreft het afkicken van de nicotine, een ding tegelijk is voldoende. Kohtje, geef je je hond probiotica, dat helpt wellicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden