Spring naar bijdragen

Dinsdag, 14 april


luna1961

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

brak van de medicatie en de pijn.

gisteren nog laat in de middag 4 tanden laten trekken.

dat moet eerst genezen, gezien er weer eens een grote ontsteking zat.

dan in een aantal stappen hele handeltje en dit is niet veel meer laten trekken

kan best tegen pijn, maar constant pijn in je mond wordt je gek van,

maar goed we zijn op weg naar een pijnloze mond.

 

fijne dag, zal hier even niet lukken brrrr :blush:

 

diclo  fenac

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ben al bijna een uur onderweg. Nu eerst een kop koffie. Wakker worden na een onrustige nacht.

Zo eerst naar de bedrijfsarts, dan een aantal uur werken. Tussendoor veel wandelen.

Hier schijnt het zonnetje, fijn.

Blondie: beterschap gewenst.

Fijne dag allemaal, en sterkte gewenst voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

 

Weet even niks te verzinnen.

Op dit korte zinnetje na.

Nou ja, twee zinnetjes dus.

O nee, drie zinnetjes.

Ach nu zijn het er al vier.

En dan staat er ook al goeiemorgen boven.

Is dat nou ook een zin?

Als dat ook als zin gezien kan worden dan zit ik nu op negen zinnetjes.

Meer weet ik echt niet nu..

Met deze mee, elf zinnetjes dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij met mijn Hogere Macht. Die heeft me geholpen nuchter te worden en helpt me nu nuchter te blijven.

Er was niemand anders in de buurt en beschikbaar toen ik nuchter werd.

Absoluut geen "vaag begrip" voor mij, mijn Hogere Macht. In mijn nederigheid kan ik dat heel goed accepteren.

 

Eerlijkheid, Openheid van geest en Bereidwilligheid, daarmee zijn we goed op weg. Ik ook.

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Vannacht leeggekotst.

Koppijn niet te harden en medicatie helpt ook bar weinig.

Zo maar weer mijn bed in met emmertje.

Maar eerst de Kids op weg helpen naar school.

 

Vrouwen die ziek zijn zijn bewonderenswaardige mensen toch altijd. :) Sterkte blondie snel je bed weer in :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He daar hebben we de hogere macht discussie weer. Somethings never change....... Voel met Jopie mee maar dat wisten jullie al denk ik. En doe ook echt mijn best jowan te begrijpen en aan te voelen. Ja en wat werkt is voor iedereen natuurlijk anders.

 

Zo naar HA. Gisteren uur in bos gewandeld, toch maar de deur uit. Ondanks alleen toch maar alleen dan maar. Elswout is prachtig op een Maandag middag als er bijna niemand is. Daarna op terras inclusief bitterballen en AV biertje. Toch even genieten ondanks de afgelopen week. Dat heeft me heel goed gedaan even....

 

Tot laters....

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie? Niet naar Turijn?

 

Toine..... :rose:

 

Blondie, weekje vakantie zal je hopelijk goed doen

 

Ook voor mij was er niemand, echt niemand toen ik naar achteraf bleek in dec.2013 tot nu en hopelijk voor altijd, gestopt bleek te zijn, na vele pogingen dacht ik ook toen weer na een paar dagen, het zal wel....en nog later zal het dan toch? Nu laat ik meer toe in mijn leven en put daar ook steun uit....het leven wordt breder en dieper dat kost  energie en alertheid....so be it

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gesprek bij HA gehad. Erg veel aandacht, goed me verhaal kunnen doen en dat is erg fijn en vervolgafspraak as donderdag bij een zogenaamde praktijkondersteuner huisarts, maar dan op GGZ vlak. Toch ook lage dosis oxazepam mee, ach ken die pillen toch wel en ik heb niet de ervaring dat ik daar onmatig mee om spring. Deze nacht had ik wel een paniekaanval wakker wordend uit een droom. Wakker worden met hyperventileren en hartkloppingen. Geen fijne droom was het. Ik ga niet graag voor mezelf naar de dokter, ik verzorg zelf liever. En pillen geef ik ook liever dan ik ze slik.....Maar ja het is denk ik wel even nodig nu. ivm autorijden neem ik oxazepam alleen voor de nacht want vooral dan blijf ik doormalen.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...